bahram

بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد شایعه امضاء تفاهم نامه با باشگاه اینترمیلان صحت ندارد

به گزارش استقلال نیوز بهرام افشارزاده در خصوص شایعه امضا تفاهم نامه میان استقلال و اینتر میلان اظهار داشت :در ابتدا باید بگویم برگزاری نشست با رییس آکادمی باشگاه اینترمیلان تنها به بررسی و تشکیل برنامه های آکادمی مربوط می شد و در خصوص چگونگی برنامه ها و معرفی هر دو باشگاه صحبت های لازم صورت گرفت بر همین أساس امضا تفاهم نامه میان دو باشگاه استقلال و اینتر میلان صحت ندارد و ما قراردادی را امضا نکرده ایم.

وی ادامه داد: بنابراین صحبت های ما با نمایندگان اینترمیلان تنها تشریح مسایل فنی بوده و قرار بر این شد طبق یک پیش نویس که مورد تایید مسولان حقوقی باشگاه و شرکت مورد نظر قرار می گیرد اقدامات لازم برای انجام این امر طی ماه آینده و آن هم پس از ارایه در جلسه هیات مدیره و در صورت تایید اعضا صورت بگیرد. به همین منظور تا زمانی که بحث همکاری آکادمی دو باشگاه در جلسه هیات مدیره مطرح نشود و چگونگی برنامه ها بررسی نگردد هر نوع امضا و تفاهم نامه درست نخواهد بود.

مدیر عامل باشگاه استقلال همچنین در پایان خاطر نشان کرد :با توجه به هماهنگی های صورت گرفته و با دارا بودن اهمیت بحث آکادمی قرار است در ابتدا مربیان حاضر در آکادمی باشگاه در کلاس های مورد نظر مربیگری شرکت کنند و پس از ان اقدامات لازم برای اکادمی در دستور کار قرار گیرد.

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار