محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: عده‌ای در لباس دوست، از رو شمشیر را بسته‌اند تا به خیال خود استقلال را زمین بزنند.

                    
به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری پیشکسوت و سرمربی پیشکسوتان استقلال(تاج) در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، در خصوص شرایط این روزهای آبی پوشان و حواشی پیرامون این ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

        

عده‌ای در لباس دوست، از رو شمشیر را بسته‌اند

وظیفه همه ما حمایت از تیم است. هر موقع که تیم جان گرفته و موفق بوده و هوادار خوشحال بوده‌اند، برخی با حاشیه سازی به تیم ضربه زدند. عده‌ای در لباس دوست، از رو شمشیر را بسته‌اند تا به خیال خود استقلال را زمین بزنند.

انگار برنامه ریزی شده است تا به استقلال و‌ ساپینتو ضربه بزنند

من نمی‌دانم کانون مربیان چه کسانی هستند ولی چطور برای مربیانی که مدتهاست حاشیه‌ سازی می‌کنند، هیچ بیانیه و حرفی نمی‌زند؟ عجیب است که می‌گویند برخی از استقلالی‌ها هم عضو کانون هستند. باید آن‌ها مقاومت می‌کردند. نباید این کانون در قضیه ساپینتو ورود می‌کرد، در حالی که در مورد تخلفات برخی دیگر از مربیان چشمهایش را بسته است.

این سوال برانگیز است که چرا نسبت به مربیان، گزینشی عمل می‌کنند. نمی‌خواهم بدبین باشم اما انگار برنامه ریزی شده است تا به استقلال و‌ ساپینتو ضربه بزنند.

توقع می رود پیشکسوتان از سرمربی استقلال حمایت کنند

دکتر فتح‌الله‌زاده قاطعانه پشت ساپینتو ایستادگی کرده و این کار عالی است. هواداران هم حسابی از ساپینتو پشتیبانی کرده‌اند که خیلی خوب است اما در حوزه پیشکسوتان انتظارات بیشتر است و توقع می رود پیشکسوتان محترم نیز از سرمربی استقلال که در واقع تیم خودشان است، حمایت کنند.

تیم خوب بازی می‌کند و لایق قهرمانی است و آنهایی که دوست ندارند اتحاد و موفقیت استقلال و‌ شادی هواداران را ببینند، مطمئن باشند استقلال، متحد و‌ قدرتمند به جلو میرود برای کسب بهترین نتایج و شادی هوادارانش. حمایت مدیرعامل باشگاه از ساپینتو در بازگشت استقلال به کورس قهرمانی بسیار موثر بوده و همین روند تا پایان فصل ادامه دارد.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

        

    


 مطالب مرتبط:

باشگاه استقلال: اعتراض داریم و در کمیته استیناف پیگیری خواهیم کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار