kj 3

به گزارش استقلال نیوز فاتون توسکی که مورد توجه کادر فنی استقلال بود به دلیل درخواست مسئولین در مورد تست مجدد پزشکی! به کشورش باز خواهد گشت.

این بازیکن از صبح امروز منتظر تماس مسئولان باشگاه استقلال بود اما ظاهرا با وی تماس گرفته شده و اعلام کردند ساعت 14 باید به کلینیک برود که همین مسئله باعث ناراحتی این بازیکن شده است.

مدیربرنامه‌های توسکی که به همراه وی به تهران آمده است بعد از تماس مسئولان استقلال خطاب به آنها گفت تا به حال چند بار از وی آزمایش گرفتید و حتی ام آر آی این بازیکن چند بار بازبینی شده و دکتر کیهانی نیز چندین بار عکس‌های پزشکی این بازیکن را دیده است. به همین علت این موضوع با ناراحتی توسکی همراه شده و این بازیکن با تهیه بلیت تهران به استانبول راهی ترکیه می‌شود تا از آنجا به مقصد فرانکفورت آلمان سفر کند.

فاتون توسکی که همین چند روز پیش ادعا می‌کرد از تیم احسان حاج‌صفی پیشنهاد دارد پس از مذاکرات باشگاه استقلال با ناراحتی تهران را به مقصد فرودگاه امام ترک کرد. این بازیکن حتی با هتل المپیک نیز تسویه حساب کرد و حضور او در جمع آبی‌پوشان منتفی شده است.

deaf2635 986d 405c 823b 3f8de4285a59

*  *  *  *

به گزارش استقلال نیوز بهرام افشارزاده در گفت و گو با کاپ، درباره ناراحتی توسکی و رفتن او از ایران اظهار داشت: من در جریان این موضوع نیستم. توسکی باید مراحل پزشکی را به طور کامل پشت سر می گذاشت. اگر هم یک هفته ماندن او به طول انجامیده به همین دلیل است.

وی در ادامه افزود: دکتر نوروزی زحمت کشید و همه کارهای  این بازیکن را انجام داد و امروز هم به وزارت ورزش آمد. حالا ماندن یا رفتن توسکی به خودش مربوط است و ما مانع او نمی شویم.

افشارزاده در پایان گفت: استقلال قبلا یک بازیکن مریض گرفته است و دوست نداریم دوباره این اتفاق تکرار شود. به همین دلیل هر بازیکن خارجی که می خواهد به تیم ما بیاید باید تست های پزشکی خود را به طور کامل پشت سر بگذارد. توسکی هم از این قائده مستثنی نیست. با این حال پیگیر موضوع او خواهم بود.

فارس, کاپ

 

 

اخبار مرتبط

 موافقت مظلومی با جذب توسکی اعلام شد


رضایت اولیه مظلومی از خرید احتمالی استقلال


ویدیو توسکی در تمرین استقلال

 

دیدگاه‌ها  
shayan
+2 #1 shayan 1394-11-10 18:11
الآن دقیقا می خوان چیکار کنند ؟؟ نه خدایی می خوان چیکار کنند مسیولین ؟؟ یعنی تو نقل و انتقالات نتونستن پلی میکر بگیرن ؟؟ این خرید نکردن باعث میشه از نظر روحی هم به مشکل بخوریم و یه خلا بازیساز همیشه پشت سرمون باشه .
کرار می فرماید :" فوتبال ایران مسخرست . "
نقل قول کردن
mikaeil
+2 #2 mikaeil 1394-11-10 18:16
یعنی حیف نون واسه این مسئولین باشگاه حرومتون باشه اون حقوقی که مفت دارید از بیت المال نوش جان میکنید
نقل قول کردن
ben
+1 #3 ben 1394-11-10 18:55
چقدر ریلکس.انگار نه انگار که تیم به یه بازیساز نیاز داره .
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار