حواشی دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان

ساپینتو سرمربی استقلال(تاج) با گره کردن مشت‌هایش روی سکوهای ورزشگاه به شادی در کنار همراهانش پرداخت.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های  استقلال(تاج) ایرانو نفت مسجدسلیمان از ساعت 15:30 امروز سه شنبه(18 بهمن 1401) از هفته نوزدهم لیگ برتر فصل 1401/1402 در ورزشگاه آزادی تهران و با حضور 30 درصدی هواداران برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

             

* پیش از مصاف امروز تیم‌های استقلال و نفت مسجدسلیمان، با پیگیری‌های انجام شده توسط مدیرعامل باشگاه، پاداش دو پیروزی اخیر آبی‌پوشان پایتخت به حساب ‌بازیکنان و اعضای کادرفنی واریز شد.

پیش از شروع مصاف تیم‌های استقلال و نفت‌ مسجدسلیمان، ریکاردو ساپینتو در رختکن تیم نفت حاضر شد و به عنایتی سرمربی نفت گفت:

چون من امروز نمی‌توانم روی نیمکت بنشینم، در اینجا حاضر شدم تا به شما خوش‌آمد بگویم. ضمن اینکه بابت اظهارات روز گذشته شما در کنفرانس خبری هم از شما تشکر می‌کنم.

حواشی دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان

* در ادامه نیز عنایتی بابت خوش‌آمدگویی ساپینتو، از او تشکر کرد و دو مربی با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

* سیدحسین حسینی، مهدی مهدی‌پور و محمدحسین مرادمند که به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده‌اند در لیست بازی امروز حضور ندارند. البته این سه بازیکن از نظر جسمانی مشکلی ندارند و روند درمانی آماده‌سازی را به خوبی پشت‌سر گذاشتند اما چون به اندازه کافی با سایر نفرات تمرین نکرده‌اند و شرایط ایده‌آل را برای حضور در مسابقات ندارند از لیست بازی امروز خارج شده‌اند. با این حال این سه بازیکن برای همراهی تیم در بازی هفته بیستم مشکلی نخواهند داشت.

* هنگام ورود کاروان استقلال، زبیر نیک نفس و سیدحسین حسینی دو مصدوم تیم ساپینتو، با لباس شخصی در ورزشگاه حاضر شدند.

* ترمیم سکوهای ورزشگاه آزادی پیشرفتی نداشته و همچنان شرایط گذشته را دارد.

* بازیکنان نفت مسجدسلیمان زودتر از آبی‌ها برای گرم کردن وارد زمین شوند و دقایقی بعد دروازه‌با‌ن‌های استقلال به همراه بهزاد غلامپور برای گرم کردن به زمین رفتند.

* در تیم استقلال صالح حردانی، شهباززاده، بابایی، میرزایی، رمضانی، حامدی فر، جلالی، زواری و سعیدی‌فر، نیمکت نشین هستند.

* هنگام گرم کردن تیم‌ها به علت ترمیم سکوهای جایگاه۸، حدود ۱۰۰ هوادار استقلال در جایگاه۱۴ و نزدیک به قسمت روبروی جایگاه مستقر شدند. حدود ۱۵۰ هوادار نیز در جایگاه شرقی به تشویق شاگردان ساپینتو پرداختند.

در شرایطی که بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال در حال تمرین دادن به گلرهای این تیم پیش از آغاز بازی مقابل نفت مسجدسلیمان بود، یکی از هواداران از روی سکوها به کنایه گفت: «آقای غلامپور، اشتباه ضربه می‌زنی!». این موضوع با واکنش غلامپور روبه‌رو شد و مربی استقلال با ناراحتی به سمت آن هوادار رفت و به مشاجره لفظی پرداخت.

* ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال به دلیل محرومیت روی سکوهای ورزشگاه آزادی مستقر شد.

* علی امیری از کادرمدیریتی باشگاه استقلال در ورزشگاه حاضر شد.

رضا عنایتی، سرمربی تیم نفت که سابقه بازی در استقلال و دو دوره آقای گلی لیگ برتر در این تیم را در کارنامه دارد، با شعار «رضای آقای گل» از سوی هواداران استقلال تشویق شد.

* عنایتی که با دو فرزند خودش به ورزشگاه آزادی آمده، قبل از شروع بازی با خسرو حیدری و بهزاد غلامپور، مربیان فعلی استقلال خوش و بش گرمی داشت.

حواشی دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان

حواشی دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان

* پس از گل اول استقلال در دقیقه ۵ توسط آرش رضاوند، ساپینتو با گره کردن مشت‌هایش روی سکوهای ورزشگاه به شادی در کنار همراهانش پرداخت.

* در دقیقه ۲۲ شادروان منصور پورحیدری توسط هواداران استقلال تشویق شد.

* در دقیقه ۲۹ هواداران استقلال شعار خلیج فارس ایران دادند.

* در دقیقه ۳۰ بازی اعتراض عنایتی به تصمیمات داور منجر به جروبحث او با داور چهارم شد اما دوطرف پس از لحظاتی بگومگو با یکدیگر دست دادند.

* حدود هزار هوادار استقلال در ورزشگاه حاضر هستند.

* در لحظات پایانی نیمه اول، ضدحمله نفت مسجدسلیمان روی تعلل بازیکنان استقلال در کار دفاعی منجر به خلق یک موقعیت خطرناک شد که این توپ با واکنش دیدنی رضایی به کرنر رفت. در این لحظه ساپینتو که در حال رفتن به رختکن بود از تعلل شاگردانش در این صحنه ابراز ناراحتی کرد.

* واکنش رضایی در دقایق پایانی نیمه اول موجب مصدومیت جزیی او شد. به همین خاطر سینا سعیدی‌فر که از روی نیمکت بلند شده بود و اقدام به گرم کردن کرد، پس از سوت پایان نیمه اول به سمت رضایی رفت و جویای حال دروازه‌بان استقلال شد.

* در آغاز نیمه دوم هم سینا سعیدی فر به جای علیرضا رضایی سنگربان دوم که دچار مصدومیت شده بود وارد میدان شد.

* سید حسین حسینی هم که به دلیل مصدومیت درون دروازه قرار ندارد، قبل از آغاز نیمه دوم در زمین حاضر شد و به خوش و بش با بازیکنان استقلال و نفت مسجد سلیمان پرداخت. وی پس از حضور سعیدی فر سنگربان سوم استقلال به زمین به سمت او رفت و به او هم روحیه داد.

* ساپینتو پس از گل سوم استقلال روی سکوها به شادی پرداخت و سپس راهی رختکن شد.

* پس از اعلام پنالتی برای استقلال در اواخر نیمه دوم، نیمکت نشینان نفت مسجدسلیمان به شدت اعتراض کردند. در این لحظه رضا عنایتی دور از تجمع نفتی‌ها به سمت ناظر بازی رفت و نسبت به داوری معترض شد. سرمربی نفت مسجدسلیمان پس از این نیز پشت به زمین به اعتراض خودش ادامه داد.

دیدار دو تیم استقلال(تاج ایران) و نفت مسجدسلیماناز هفته نوزدهم لیگ برتر با برتری 3 بر 1 آبی پوشان به پایان رسید.

* برخی بازیکنان نفت مسجد سلیمان پس از سوت پایان بازی روی زمین نشستند.

* هواداران استقلال پس از پایان بازی به سبک ایسلندی ساپینتو را تشویق کردند.

* هنگام خروج تیم استقلال از زمین، سیلوا مهدی قائدی را در آغوش گرفت و به خاطر عملکردش از او تشکر کرد.

* حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد قضاوت حمید حاج ملک در  دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان اظهار داشت:

در دقیقه 9 این مسابقه حاج ملک باید یک پنالتی به سود مسجدسلیمان اعلام می‌کرد در این لحظه رافائل سیلوا با پای چپ خود ساق پای چپ حسین شنانی را زد و داور باید برای تیم مهمان پنالتی می‌گرفت که به اشتباه این کار را انجام نداد.

وی در مورد صحنه برخورد مهدی قائدی با بازیکن نفت در دقیقه 45 توضیح داد: اگر خطایی هم اتفاق افتاده باشد پشت محوطه جریمه و ادامه بازی درست بود. در آن لحظه حاج ملک به درستی آوانتاژ داد اما اگر خطا درون محوطه جریمه می‌افتاد بهترین تصمیم گرفتن پنالتی بود.

در دقیقه 50 بازیکن نفت مسجدسلیمان در شرایطی که در جدال برای تصاحب توپ بود روی زمین افتاد اما به این دلیل که دو مدافع استقلال فقط برای گرفتن توپ با این بازیکن جدال کردند اعلام نشدن پنالتی درست بود.

در دقیقه 70 شوت بازیکن استقلال به دست مدافع نفت مسجدسلیمان برخورد کرد  اما در این لحظه دست این بازیکن فضایی را اشغال نکرده و به بدنش چسبیده بود به همین دلیل حاج ملک باز  هم به درستی اعلام پنالتی نکرد.

در دقیقه 5+90 اعلام پنالتی به سود استقلال درست بود در آن لحظه فرهاد کرمانشاهی به پشت پای چپ مهدی قائدی ضربه زد و حاج ملک تصمیم درستی گرفت اما باید پنالتی مهدی قائدی تکرار می‌شد زیرا دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان پیش از اینکه بازیکن استقلال ضربه بزند دست کم یک گام جلو آمد و به این طریق موفق شد این پنالتی را مهار کند.

* روزنامه پرتغالی آبولا نوشت:

استقلال که «ریکاردو ساپینتو» سرمربی خود را به‌دلیل اخراج در بازی قبلی روی نمیکت خود نمی‌دید، نفت مسجدسلیمان را با نتیجه سه بر یک شکست داد تا به سومین پیروزی متوالی خود دست یابد.

تیمِ مربی پرتغالی با سه گل رضاوند و قایدی (دو گل) از حریف خود پیش افتاد و شیخ سلیمانی اختلاف را در دقیقه ۲+۹۰ کم کرد.
استقلال با این پیروزی ۳۶ امتیازی شد و هم‌امتیاز با سپاهانِ «ژوزه مورایس» و همچنین پرسپولیس و البته با یک بازی بیشتر در رده سوم جدول باقی ماند.

حواشی دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان

* پس از دیدار امروز تیم‌های استقلال و نفت مسجدسلیمان، به پاس سال‌ها تلاش و خاطره آفرینی از سوی رضا عنایتی برای باشگاه استقلال، با اهدای پیراهن تیم از سوی مدیریت باشگاه استقلال و معاونت فرهنگی این باشگاه، از رضا عنایتی تقدیر به عمل آمد.

 

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته نوزدهم لیگ برتر/ برتری استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان در نیمه نخست؛ یک گل حاشیه امنیت نیست!

هفته نوزدهم لیگ برتر/ ترکیب تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان؛ آبی ها از قعرنشین، صدر می خواهند!

هفته نوزدهم لیگ برتر/ نشست خبری روی ماتا پیش از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان: چرا فدراسیون روی رفتارهای تحریک‌آمیز واکنش نشان نمی‌دهد؟!

برنامه نشست خبری پیش از دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان اعلام شد

بلیت‌ فروشی مصاف استقلال و نفت مسجدسلیمان آغاز شد

داوران هفته نوزدهم لیگ برتر 01/02 مشخص شدند؛ داور اهل صومعه سرا قاضی دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان!

هفته هجدهم لیگ برتر/ کامبک به بازی و صدر جدول در کرمان؛ تعظیم جنجالی مس به استقلال و قائدی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار