مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال پس از شکست مقابل سپاهان گفتند: هیچ یک از بازیکنان باورمان نمی‌شود که بازی را باخته‌ایم

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از شکست مقابل سپاهان اصفهان، از هفته شانزدهم لیگ برتر فصل 1401/1402، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

* بهزاد غلامپور 

داور سه امتیاز را به سپاهان تقدیم کرد. او درمورد حمایت ریکاردو ساپینتو از علیرضا رضایی پس از این شکست، گفت: رضایی عالی کار کرد.

مربی دروازه‌بان های استقلال درمورد دلیل اخراج خود، توضیح داد: به داور گفتم سه امتیاز را تقدیم سپاهان کردی.


 

* سیاوش یزدانی

نه من نه هیچ یک از بازیکنان باورمان نمی‌شود که بازی را باخته‌ایم، مخصوا در نیمه دوم مستحق پیروزی بودیم. شاید سپاهان روی یکی دو اتفاق صاحب موقعیت گل شد به سپاهانی‌ها تبریک می‌گویم، اما ما در همه فاکتورها از آنها برتر بودیم. مساوی هم حیف بود. واقعا باخت تلخی بود. تیم ما روی دور بدشانسی افتاده است، روزی که باید سپاهان را به راحتی می‌بردیم یک امتیاز هم گیرمان نیامد. از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

پنالتی درست بود. یک برخوردی صورت گرفت. هم من و هم شهریار پا انداختیم، البته داور می‌توانست پنالتی نگیرد، اما آقای اکرمی تمام صحنه‌های 50-50 را به سود سپاهان می‌زد. گل اولی هم که سپاهان زد یک صحنه‌ای در وسط زمین اتفاق افتاد که اصلاً هم خطا نبود. همان توپ با بدشانسی وارد دروازه ما شد. به نظر من تصمیم اکرمی روی گل سپاهان تأثیرگذار بود.

یزدانی در مورد اینکه اکرمی در تمامی ضربات ایستگاهی به او گفته بود اگر پنالتی گرفتم طلبکار نشوید، گفت: لحن اکرمی خیلی بد بود انگار از اول آمده بود که دعوا کند او به جای اینکه بازیکن را آرام بکند ما او را آرام می‌کردیم.  درگیری‌های زیادی داخل زمین بود و من هم یار مستقیم مغانلو بودم و این درگیری‌ها هم طبیعی بود. 

نیم فصل خوبی را داشت اما متأسفانه مصدومان زیادی داریم. 10-12 بازیکن مصدوم داریم و برخی از افراد هم مانند خودم با آسیب‌دیدگی بازی می‌کنیم. استقلال بعد از جام جهانی بدشانسی زیادی آورده است. 

کاپیتان استقلال بودن باعث افتخار من است اما کاپیتانی برای من خوش‌یوم نبود. اصلاً هم دوست نداشتم کاپیتان شوم چون بار زیادی روی دوش من می‌آورد. متأسفانه امروز باختیم.

امروز فکر می‌کنم یکی از بهترین بازی‌هایم بود من همیشه بازی‌های خوبی را مقابل سپاهان انجام می‌دهم. همه می‌دانند که من سپاهان را چقدر دوست دارم در استقلال هم سختی زیادی کشیدم و به خدمت سربازی رفتم. الان که در این تیم هستم خیلی خوشحالم نه سپاهان و نه با هیچ تیم دیگری صحبت نکردم و استقلال خانه من است.

نقش جهان برایم بد یمن نیست من دو سال بهترین بازی‌هایم را در سپاهان انجام دادم. بدشانسی آوردیم اما امروز یکی از بهترین بازی‌هایم را مقابل سپاهان انجام دادم. همیشه مقابل سپاهان انگیزه دارم حتی سمت نیمکت این تیم نرفتم تا شائبه‌ای پیش نیاید. 

اینکه آیا امیدوارم در جام ملت‌های آسیا به تیم ملی دعوت شوم، تیم ملی را به قول خودمان ول کنید. اتفاقی که فصل قبل افتاد و سربازی رفت همین باعث شد تیم ملی را از دست بدهم. آسیبی که سیاوش یزدانی در این قضیه خورد شاید سال‌ها بماند. شاید بگویند 8 ماه خدمت کردی و تمام شد اما آسیب روحی آن اثراتش سال‌ها باقی می‌ماند. هنوز هم نتوانستم خودم را جمع و جور کنم و سیاوش گذشته باشم خیلی تحت فشار بودم.

اگر بخواهم یک نفر را در مورد خدمت رفتنم مقصر بدانم، اول مقصر خودم هستم که به حرف بقیه اعتماد کردم. خودتان بهتر می‌دانید. در جریان خدمت پس از مصاحبه‌ای که انجام دادم خیلی‌ها شاکی شدند اما کسی خودش را جای سیاوش یزدانی نگذاشت تا ببیند من در آن هشت ماه چقدر سختی کشیدم، کجاها رفتم و چقدر تحت فشار قرار گرفتم. حالا اشتباه کردم آن حرف‌ها را زدم اما از همه راضی هستم و همه را حلال می‌کنم. در مجموع مقصر اصلی خودم بودم و سعی می‌کنم خودم را جمع و جور کنم و بهتر شوم.


   

* سعید مهری

واقعاً باورم نمی‌شود که این بازی را باختیم. همه بچه‌ها باورشان نمی‌شود. بازی وقتی با نتیجه یک بر یک بود، بچه‌ها ناراحت بودند که چرا نباید این بازی را ببریم. اما واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. ما خیلی بازی خوبی را انجام دادیم، اما حیف شد. امیدوارم که صحنه‌ها را نیز کارشناسان نظر بدهند. من دور بودم نظری ندارم.

علیرضا رضایی خودش را ثابت کرده است. او یکی از گلرهای خوب ایران است. شوت خوب از بازیکن سپاهان وارد دروزه شد. امیدوارم بتوانیم جبران کنیم. واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. خیلی تیم ما امروز خوب بازی کرد و شایسته برد بودیم.

در این چند بازی اخیر بالاخره تیم فرسایشی است، هر تیمی ممکن است در یک مقطعی افت داشته باشد اما این افت شرایط بازی ما یک طوری نیست که تیم ما ضعیف بشود. ما خیلی خوب بازی می‌کنیم، اما واقعاً امروز خیلی حیف شد و نتوانستیم برنده شویم.

حواشی بعد از باخت که همیشه وجود دارد. ما باید خودمان مدیریت کنیم. بعد تیم‌های بزرگ همیشه همین است. همیشه از این تیم‌ها  انتظار برد و نتیجه خوب دارند. ان‌شاءالله بتوانیم جبران کنیم. شرمنده هواداران شدیم، اما این را بدانند که هیچکسی در این تیم کم نمی‌گذارد واقعاً این بازی هم خیلی خوب بازی کردیم، اما حیف شد.


    

* زبیر نیک نفس

مقابل تیم خوب سپاهان امروز بازی خوبی انجام دادیم. آنها 2 موقعیت داشتند که احتمال گل‌ شدنش حتی به نیم هم نمی‌رسید ولی همان 2 توپ گل شد. با این حال فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم و فکر نمی‌کنم مستحق باخت بودیم.

ما موقعیت داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم. همانطور که گفتم بازی خوبی انجام دادیم و مستحق باخت نبودیم.

فکر می‌کنم مسیر خوبی داریم. ما امروز نمایش خوبی داشتیم. جلوی سپاهان، آن هم در اصفهان به این شکل بازی کردن، کاری هر تیمی نیست. فکر می‌کنم مسیر خوبی داریم و امیدوارم شانس هم بیشتر به ما رو کند.

شما خودتان می‌گویید شایعه. من فعلا اینجا هستم و خوشحالم.

ما قبل از جام جهانی تیم فوق‌العاده‌ای بودیم. بعد از جام جهانی یک مدت تیممان شرایط خوبی نداشت و الان دارد رفته رفته بهتر می‌شود.

 اخبار استقلال

  

    


 مطالب مرتبط:

هفته شانزدهم لیگ برتر/ استقلال در اصفهان از کورس قهرمانی جا ماند؛ استفاده حداکثری سپاهان از نبود حسینی و چشمی!

دیدگاه‌ها  
سام
0 #1 سام 1401-11-01 22:07
واقعا مشخص نیست که چرا باید این قایدی تافته جدا بافته را با مبلغ کلان به خدمت کرفتیم؟ ‌‌بسیاربی‌انگیزه و بی تعصب و بدون هیچ خلاقیت که بخاطر مسائل بسیار روشن از لیگ امارات اخراج شده چرا باید نصیب ما شود؟ قایدی با زمان اوج فاصله بسیار زیادی دارد، و صادقانه می‌گویم که فصل بعد بعید میدانم حتی هیچ‌تیم لیگ دو هم حاضر باشد یک ریال بابت او هزینه کند!
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار