ریکاردو ساپینتو

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از برتری مقابل حریف آبادانی گفت: به بازیکنان در رختکن گفتم که خونسرد باشند و به خود ایمان داشته باشند.

 

به گزارش استقلال نیوز، ریکاردو ساپینتو  سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان، پاسخگوی پرسش های خبرنگاران بود که در ادامه مشروح این صحبت ها را می خوانید:‍

    

* بازی؟

در ۱۵ دقیقه نیمه اول خوب ظاهر شدیم و جنگنده بودیم و بازی را کنترل کردیم. اما در ۳۰ دقیقه آخر کنترل بازی را از دست دادیم و خوب بازی نکردیم. توپ‌های زیادی را لو دادیم و برای توپ‌های دوم هم نمی‌رفتیم. مثل اینکه در آن لحظات اعتماد به نفس نداشتیم. به بازیکنان در رختکن گفتم که خونسرد باشند و به خود ایمان داشته باشند.

تا الان بازی‌های باکیفیتی را ارائه کرده بودیم. چند مهره را تعویض کردم. باید تحرک‌مان زیاد می‌شد و سرعتی می‌شدیم. می‌دانستیم تیم حریف خوب و جنگنده بازی می‌کند. زمین چمن هم سرعتی نیست چون اندازه چمن بلند بود.

برای تیم‌های بزرگی که بازی‌های کنترلی و سرعتی بازی می‌کنند، زمین چمن خوبی نبود. در ادامه خواستیم از فضاهای بین خطوط استفاده کنیم و سرعتی باشیم و بیشتر پشت محوطه جریمه ظاهر شدیم اما موقعیت‌های زیادی را ایجاد نکردیم.

با وجود اینکه موقعیت ایجاد نکردیم ولی با توجه نمایشمان در نیمه دوم لایق این پیروزی بودیم. حریف هم روی اشتباهات ما می‌خواست کار کند و از هر فرصتی می‌خواست استفاده کند که روی دروازه ما خطر ایجاد کند.

* پنالتی؟

من چیزی از نیمکت‌مان ندیدم. یک پنالتی هم نبود، اول روی قایدی خطا شد و بعد روی آرمان رمضانی خطا شد. من ۳ بازیکن برای بازی بعدی را از دست دادم. آن چیزی که من دیدم، این بود. یک خطا و یک کارت زرد. 

* صنعت نفت؟

بازیکنان صنعت نفت آبادان شهامت بالایی دارند و از روحیه جنگندگی بالایی برخوردارند. آن‌ها به این باور رسیده بودند که می‌توانند کارهایی روی اشتباهات ما انجام دهند و کارهای خوبی با توپ انجام دادند که در نهایت تاثیر خودشان را بگذارند. این تیم خوب جنگید و برای ما بازی سختی بود اما هر بازی برای ما سخت است و باید از فرصت‌ها استفاده کنیم که گل بزنیم. 

* موقعیت گل؟ 

ما یک پنالتی داشتیم. این نظر شما است. پنالتی، پنالتی است. اولین پنالتی باید روی قایدی گرفته می‌شد اما من به نظر شما احترام می‌گذارم.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته سیزدهم لیگ برتر/ باز هم آبادان و باز هم آرمان رمضانی؛ استقلال با تعویض‌های طلایی ساپینتو نفت را شکست داد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار