Amoo nassi

مشاور افشارزاده گفت: مذاکرات با سجاد شهباززاده همچنان ادامه دارد و هنوز به نتیجه قطعی دست پیدا نکرده ایم.

 

به گزارش استقلال نیوز، نصراله عبداللهی در گفت و گو با کاپ، درباره آخرین وضعیت استقلال پیش از سفر به ارمنستان اظهار داشت: پس از تمریناتی که در این مدت انجام شد یک بازی دوستانه هم انجام دادیم که برای تیم مفید بود. این دیدار برای محک خوردن بازیکنان در شرایط سنگین بدنسازی بود. برد و باخت در این دیدار اصلا ملاک نبود و اعضای تیم فقط باید در این دیدار به میدان می رفتند تا هم از توپ و بازی دور نمانده باشند و هم در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

وی ادامه داد: قرار است امروز به ارمنستان برویم تا اردوی دوم بدنسازی مان را در آن منطقه برپا کنیم. در این اردو دو یا سه بازی تدارکاتی هم ترتیب داده شده که باید با انجام آنها به هماهنگی بیشتری برای حضور در لیگ برتر دست پیدا کنیم. این اردو بیشتر به کارهای تاکتیکی اختصاص خواهد داشت و در نهایت فکر می کنم این تمرینات کمک زیادی به هماهنگی بیشتر تیم خواهد کرد.

عبداللهی در ارتباط با آخرین وضعیت شهباززاده و استقلال گفت: مذاکرات با این بازیکن همچنان ادامه دارد و هنوز به نتیجه قطعی دست پیدا نکرده ایم. او هم می خواهد از استقلال جدا شود وهم از طرفی شرایط برای انتقالش چندان مهیا نیست. باید صبر کرد و به این بازیکن فرصت داد تا درباره آینده خود تصمیم گیری کند. او بازیکن با اخلاقی است و امیدوارم تصمیم منطقی بگیرد.

مشاور افشارزاده در ارتباط با نقل و انتقالات لیگ برتر گفت: از نقل و انتقالات مان رضایت کامل داریم. به لطف یارگیری خوبی که داشتیم در هر پست دو ، سه بازیکن داریم و از ای نظر فکر می کنم شرایط برای استقلال خوب است.

وی در این باره که سرپرستی تیم در ارمنستان با چه کسی است گفت: با توجه به شرایط جسمانی منصور پورحیدری قرار شد که او در تهران بماند و به این سفر نیاید. من دراین مدت در ارمنستان کنار تیم هستم و امور مربوط به سرپرستی تیم را انجام خواهم داد.

عبداللهی در پایان گفت: شکر خدا همه چیز در استقلال امیدوار کننده است و باید کمی صبر داشت تا با گذر زمان وضعیت تیم از این هم بهتر شود. حتم دارم با این انگیزه بازیکنان و البته کادر فنی روزهای خوبی در انتظار استقلال است.

 

 

دیدگاه‌ها  
رضا
0 #1 رضا 1395-04-14 20:01
این شهباز زاده رو اینقدر التماسش نکنین اگه نمیخواد وایسه بزارید بره بابا
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار