صالح حردانی

مدافع تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: تلاشم را کردم تا مسافر جام جهانی باشم اما قسمت نشد و‌ به نظر سرمربی تیم ملی کاملا احترام می‌گذارم.

 

به گزارش استقلال نیوز، صالح حردانی،مدافع تیم فوتبال استقلال(تاج) در گفت‌وگو‌ با رسانه رسمی این باشگاه، با اشاره به آخرین شرایط استقلال، صحبت های را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

          

* با انرژی تمرین میکنیم تا به آمادگی کامل برسیم

قهرمانی استقلال در سوپر جام اتفاق خوبی بود، تنها جامی که در ویترین استقلال خالی بود، سوپر جام بود که خوشبختانه این هم به دست آمد. بعد از این قهرمانی ارزشمند، تیم استراحت کرد و حالا هم که تمرینات دوباره آغاز شده و با انرژی تمرین میکنیم تا به آمادگی کامل برسیم.

* به نظر سرمربی تیم ملی احترام می‌گذارم

در خصوص حضور نداشتن من در لیست نهایی تیم ملی، صحبت‌ها و شایعاتی به وجود آمد که باید در مورد آن توضیح بدهم. من در چند مقطع به اردوی تیم ملی دعوت شدم اما این که در لیست نهایی نبودم، نظر سرمربی تیم ملی است و‌ به آن احترام می‌گذارم. همه بازیکنان دوست دارند به تیم ملی برسند و من هم تلاشم را کردم تا مسافر جام جهانی باشم اما قسمت نشد و‌ به نظر سرمربی تیم ملی کاملا احترام می‌گذارم.

* به نظر آقای ساپینتو هم کاملا احترام می‌گذارم

من همواره خودم را تابع نظر سرمربی تیم می‌دانم. آقای ساپینتو و کادرفنی بسیار برای تیم زحمت می‌کشند و وقت می‌گذارند. این که در استقلال بازی کنم یا نه، به نظر سرمربی تیم بستگی دارد و تصمیم ایشان برایم کاملا محترم است. به عنوان یک بازیکن وظیفه دارم همواره آماده باشم اما بازی کردن یا نکردن هر بازیکنی، در حیطه اختیارات سرمربی تیم است و من همواره به نظر آقای ساپینتو کاملا احترام می‌گذارم.

اخبار استقلال

 

   


 مطالب مرتبط:

گزارش تمرین سه شنبه استقلال/ سومین تمرین آماده سازی شاگردان ساپینتو در ایام جام جهانی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار