حواشی دیدار استقلال و نساجی

سرمربی استقلال(تاج) برخلاف بازی‌های گذشته در مسابقه سوپرجام سنت شکنی کرد.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال(تاج) ایران  و نساجی مازندران از ساعت 16:00 امروز چهارشنبه(11 آبان 1401) در سوپرجام فصل 1400/1401 در ورزشگاه شهید باهنر کرمان و بدون حضور هواداران برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

             

*پیش از آغاز بازی بازیکنان استقلال با حضور در زمین کیفیت چمن را بررسی کردند.

** ایزد سیف‌الله پور پیش از شروع بازی به مسئولان انتظامی و برگزاری مسابقه اطمینان داد که میهمانان نساجی حاضر روی سکوها نظم ورزشگاه را بر هم نخواهند زد. مدیرعامل نساجی همچنین از هواداران این تیم درخواست کرد به استقلال کاری نداشته باشند و فقط به تشویق تیم خودشان بپردازند. حدود ۱۵ نفر هوادار نساجی در ورزشگاه شهیدباهنر کرمان حاضر هستند.

حواشی دیدار استقلال و نساجی

** محسن کریمی و احمد موسوی دو بازیکن نساجی که سابقه حضور در استقلال را دارند، پیش از شروع بازی با برخی بازیکنان استقلال دیدار و خوش و بش کردند.

حواشی دیدار استقلال و نساجی

** حردانی، مرادمند، یزدانی، مهری، شهباززاده، بابایی، میرزایی، حامدی فر و رضایی بازیکنان ذخیره استقلال هستند. این در حالی است که نام امیرعلی صادقی بازیکن جوان آبی‌ها که در تمرین تیم ملی هت تریک کرد، در لیست بازی امروز وجود ندارد. صادقی که در بازی‌های پیش فصل استقلال هم به خوبی گلزنی کرده بود، تا به حال تنها در سه بازی لیگ برتر در لیست آبی‌پوشان بوده است.

حواشی دیدار استقلال و نساجی

** بازیکنان اصلی استقلال پیش از شروع بازی با پیراهن سبز به گرم کردن پرداختند و ذخیره‌ها نیز پیراهن اصلی تیم را بر تن داشتند.

** پیش از شروع بازی ضمن بزرگداشت مقام شهدا، حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ محکوم شد.

حواشی دیدار استقلال و نساجی

** علی فتح الله زاده، حجت کریمی و پرویز مظلومی دو عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به همراه سعید فتاحی، علی نظری جویباری و علی امیری در ورزشگاه حاضر هستند. 

حواشی دیدار استقلال و نساجی

** کاپ قهرمانی سوپرجام هم پیش از آغاز مسابقات در جایگاه مخصوصی قرار داده شد. استقلال پیش از این نتوانسته است قهرمانی در سوپرجام را بدست آورد. 

** در قسمت تماشاگران نساجی حضور دو استقلالی باعث درگیری لفظی بین آن‌ها شد اما با دخالت نیروهای انتظامی غائله پایان یافت.

حواشی دیدار استقلال و نساجی

** حمید مطهری برخلاف بازی دو تیم در لیگ برتر که یکدست سفید موشیده بود، در این مسابقه یکدست مشکی پوش است. ریکاردو ساپینتو نیز برخلاف همیشه با کت و شوار و پوشش رسمی در این بازی حاضر شده است.

** درحالیکه قرار بود میهمانان دو تیم فقط تماشاگر باشند و کار هواداری انجام ندهند اما سروصدا و تشویق‌های آن‌ها تذکر مسئولان برگزاری مسابقه را به همراه داشت. یکی از عوامل یگان ویژه ضمن تذکر به هوادارن استقلال بابت رعایت سکوت به آن‌ها اعلام کرد در صورت ادامه این شرایط ناظر بازی دستور به بیرون کردن هواداران خواهد داد.

** تنش روی سکوهای نساجی اعتراض مسئولان انتظامی به آن‌ها را در پی داشت. ادامه سروصداها باعث شد تعداد بیشتری از عوامل یگان ویژه برای برقراری نظم و سکوت در این قسمت حاضر شوند.

** تنش‌های روی سکوهای نساجی به زمین نیز کشیده شد و در یک صحنه، خطا روی محمد محبی باعث درگیری علیرضا ابراهیمی و روزبه چشمی شد که با دخالت اعضای دو تیم ختم به خیر شد. علیرضا حقیقی پس از این اتفاق از چشمی دلجویی کرد.

** در دقیقه ۲۲ ساپینتو در اعتراض به داور چهارم به او اعلام کرد داور تا کنون دو آفساید حریف را نگرفته است.

** عباس تیموری نماینده فدراسیون یه هواداران استقلال بابت رعایت سکوت تذکر داد.

** پس از اعلام آفساید قائدی در دقیقه ۳۱، حمید مطهری به شدت به مدافعین تیمش اعتراض کرد. همچنین گلزنی قائدی پس از سوت داور اعتراض علیرضا حقیقی را در پی داشت. هواداران نساجی نیز با فریادهای خودشان از داور خواستند به بازیکن استقلال کارت زرد بدهد.

** پس از سیو سیدحسین حسینی در دقیقه ۴۱، ساپینتو به شدت اعتراض کرد و معتقد بود داور باید آفساید بازیکن نساجی را اعلام می‌کرد. بهزاد غلامپور نیز در این صحنه به شدت اعتراض کرد اما در ادامه داور چهارم بیژن طاهری، ماتا و غلامپور را آرام کرد. در ادامه اعتراضات غلامپور یک کارت زرد را برای او در پی داشت.

** در این لحظه ساپینتو مشغول گفت‌وگو با ایوب کلانتری بود که اعتراض و فریاد یکی از هواداران نساجی به سرمربی استقلال، توجهش را جلب کرد به طوری که او برای لحظاتی به سکوهای نساجی خیره شد!

** سرمربی استقلال پس از سوت پایان نیمه اول با عصبانیت و اعتراض شدید زمین را ترک کرد.

** خداداد افشاریان، منصور قنبرزاده و مهدی تاج در جایگاه ویژه حضور دارند. قنبرزاده پس از پایان نیمه اول برای دقایقی به گفت‌وگو با پرویز مظلومی پرداخت. رئیس فدراسیون فوتبال نیز به گفت‌وگو با علی نظری جویباری مشغول شد. رئیس کمیته داوران نیز گفت‌وگویی با سعید فتاحی داشت.

** میثم بائو و ایزد سیف الله پور نیز در جایگاه ویژه ورزشگاه، تماشاگر مسابقه هستند.

** پس از گل استقلال در دقیقه ۵۱، ساپینتو، ماتا، طاهری، خسرو حیدری و پزشک تیم را یکجا در آغوش گرفت. ماتا نیز خطاب به هواداران استقلال خوشحالی خودش را اعلام کرد.

** حمید مطهری با فریادهای خودش بر سر نیمکت این تیم، نسبت به عدم یارگیری ارسلان‌مطهری توسط مدافعین نساجی اعتراض و اعلام کرد هیچکس مهاجم استقلال را نگرفته بود. هواداران استقلال به فریادهای مطهری اعتراض کردند و هواداران نساجی با شعار نساجی با غیرت به تشویق تیم محبوبشان پرداختند.

** پس از گل مطهری، هواداران استقلال علیه حقیقی شعار دادند.

حواشی دیدار استقلال و نساجی

حواشی دیدار استقلال و نساجی

*تک گل آبی‌ها را «ارسلان مطهری» به ثمر رساند. این بازیکن که در ابتدای فصل در لیست مازاد ساپینتو قرار داشت، پس از اینکه توانست گل قهرمانی استقلال در سوپرجام را به ثمر رساند، احساساتی شد و بغضش ترکید.تک گل آبی‌ها را «ارسلان مطهری» به ثمر رساند.

*این بازیکن که در ابتدای فصل در لیست مازاد ساپینتو قرار داشت، پس از اینکه توانست گل قهرمانی استقلال در سوپرجام را به ثمر رساند، احساساتی شد و بغضش ترکید.

** سرمربی نساجی در یک صحنه یه شدت علیه داور چهارم اعتراض کرد و اعلام کرد داد و فریاد استقلالی‌ها باعث شده سوت‌ها به نفع آن‌ها باشد.

** سرپرست و مدیر رسانه‌ای نساجی نسبت به شعارهای هواداران استقلال اعتراض کردند و نماینده فدراسیون نیز به آن‌ها اعلام کرد سروصداها را هواداران نساجی شروع کردند. تیموری پس از این از یگان ویژه خواست در صورت ادامه شعارهای استقلالی‌ها آن‌ها را از ورزشگاه بیرون کند.

** بیش از ۵۰ هوادار به تشویق استقلال مشغول هستند. به همین خاطر مدیررسانه نساجی به ناظر فدراسیون اعتراض کرد و گفت تنها باید ۲۰ نفر روی سکوها حاضر می‌شدند.

** روی یک ضربه کرنر به سود نساجی، هواداران این تیم علیه حسینی شعار دادند تا اقدام هواداران استقلال را تلافی کرده باشند.

** در حالیکه دو پرچم بزرگ تیم نساجی روی سکوهای روبروی جایگاه قرار دارد، هیچ پرچم آبی در آن سمت دیده نمی‌شود.

** مسئولان یگان ویژه چند هوادار استقلال که ایجاد سروصدا می‌کردند را از ورزشگاه بیرون کردند.

** سرمربی نساجی در چند نوبت نسبت به عملکرد شاگردانش در زمین اعتراض کرد.

** ساپینتو در دقیقه ۷۲ با فراخواندن جعفر سلمانی و آرش رضاوند به کنار خط نکاتی فنی را به آن‌ها یادآور شد.

** ارسلان مطهری هنگام تعویض به شدت توسط هواداران استقلال تشویق شد. ساپینتو نیز برای لحطاتی گلزن آبی‌ها را در آغوش گرفت و سپس برای او دست زد.

** بازیکنان نساجی در دقیقه ۸۰ در اعتراض به تعداد زیاد هواداران استقلال بازی را رها کرده و به کنار خط آمدند. کریم اسلامی اعتقاد داشت بازی بدون تماشاگر است اما تعداد زیادی به تشویق حریف و شعار علیه آن‌ها مشغول هستند.

** پس از این اتفاق هواداران نساجی نیز خطاب به فتح‌الله زاده گفتند «جام اسنپی» را بگیر!

** در ادامه وساطت مسئولان برگزاری بازی و صحبت با عوامل نساجی باعث به جریان افتادن بازی شد.

** با این حال اعتراض هواداران نساجی ادامه داشت و آن‌ها خطاب به علی امیری‌ گفتند خیالت راحت شد؟! ایزد سیف‌الله پور که سعی در آرام کردن هواداران نساجی داشت به آن‌ها گفت ناز شست فدراسیون!

*دیدار دو تیم استقلال(تاج ایران) و نساجی مازندران در سوپرجام با یک گل به سود شاگردان ساپینتو به پایان رسید و سرمربی پرتقالی اولین جام را کسب کرد.

حواشی دیدار استقلال و نساجی

** ساپینتو پس از کسب قهرمانی شدیدا خوشحال شد و احساسات خود را با کادر فنی بروز داد.

*با توجه به اینکه پیش از این مسابقه، جنجالی بر سر قانون سازمان لیگ مبنی بر اینکه اگر بازیکنی در این مسابقه کارت قرمز بگیرد، در بازی بعدی لیگ که دربی خواهد بود، محروم می‌شود، استقلال بدون تلفات به مسابقه با پیروزی(پرسپولیس) رسید.

*استقلال پیش از بازی به سازمان لیگ به خاطر این قانون اعتراض کرد و چنین چیزی را خلاف آیین‌نامه دانست. با اینکه تغییری در نظر سازمان لیگ ایجاد نشده بود ولی به هر جهت در این بازی، استقلال کارت قرمزی دریافت نکرد تا بدون محروم به دیدار با سرخ‌پوشان برسد.

** دیدار دربی استقلال(تاج) و پیروزی(پرسپولیس) پس از جام جهانی برگزار خواهد شد. 

حواشی دیدار استقلال و نساجی

** ریکاردو ساپینتو ارسلان مطهری گلزن تیمش را در آغوش گرفت.

** پس از این مسابقه کاپ این بازی با حضور مهدی تاج (رئیس فدراسیون فوتبال)، علی فتح الله زاده (مدیرعامل استقلال) و مهدی جهانشاهی (رئیس هیات فوتبال کرمان) به بازیکنان استقلال اهدا شد و سید حسین حسینی به عنوان کاپیتان این تیم جام را بالای سر برد.

*در تاریخ برگزاری سوپرجام این نخستین باری است که آبی‌پوشان به این جام می‌رسند.

*آبی پوشان با پیراهن متحدالشکل که بر روی نقش جام قهرمانی سوپرجام حک شده بود، در مراسم حضور داشتند.

*مهدی تاج جام قهرمانی را به حسینی کاپیتان استقلال اهدا کرد و او این جام را بالای سر برد.

حواشی دیدار استقلال و نساجی

 ** هیچکدام از بازیکنان استقلالی ها هنگام بالا بردن جام قهرمانی خوشحالی نکردند تا اینگونه با این اقدام شرافتمندانه با مردم ایران و کشته های چند وقت اخیر همدردی کنند.

حواشی دیدار استقلال و نساجی

** اعضای باشگاه استقلال با جام قهرمانی عکس یادگاری گرفتند.

حواشی دیدار استقلال و نساجی

*علی فتح الله زاده با جام عکس یادگاری گرفت.

حواشی دیدار استقلال و نساجی

حواشی دیدار استقلال و نساجی

** ریکاردو ساپینتو هم هنگام بالا بردن جام واکنش جالبی داشت و از کسب این قهرمانی بسیار خوشحال بود.

   

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

سوپرجام 1401/ مصاحبه استقلالی ها پس از قهرمانی؛ امروز روز شادی نیست!

سوپرجام 1401/ امیر ارسلان ماند و قهرمانی آورد؛ جام پرتقالی برای استقلال در کرمان!

سوپرجام 1401/ تساوی استقلال و نساجی در نیمه نخست؛ زمین افتضاح، پنالتی سوخته و بدشانسی..

سوپرجام 1401/ ترکیب تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی؛ پیش به سوی کسب اولین جام با ساپینتو!

سوپرجام 1401/ ریکاردو ساپینتو به نشست خبری نرسید!

دو خبر کوتاه از استقلال پیش از سوپرجام/ زبیر از لیست بازی کنار رفت؛ حسینی برخلاف شایعات همچنان کاپیتان اول ساپینتو!

کادر داوری سوپرجام فصل 1400/01 مشخص شدند؛ دکتر اهل همدان قاضی دیدار استقلال و نساجی در کرمان!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار