حواشی دیدار استقلال و آلومینیوم اراک

مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) نسبت به برخورد توپ به دست بازیکن آلومینیوم یکی در کنار‌ محوطه و یکی داخل ۱۸ قدم به داور اعتراض کرد.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم هایاستقلال(تاج) ایران و آلومینیوم اراک از ساعت 17:00 امروز جمعه(29 مهر 1401) از هفته دهم لیگ برتر فصل 1401/1402 در ورزشگاه آزادی تهران و بدون حضور هواداران برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

             

هنگام ورود اتوبوس استقلال به ورزشگاه، اتوبوس آلومینیوم اراک با تاخیر از تونل ورزشگاه آزادی خارج شد که این مساله نارضایتی استقلالی‌ها را در پی داشت.

* پیش از آغاز بازی محمد رجائیان مدیرعامل و حمید محرابی عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک در کنار زمین حاضر شدند و روند گرم کردن بازیکنان را زیر نظر گرفتند.

* هنگام گرم کردن دو تیم، روی ماتا مربی استقلال با جعفر سلمانی، عارف غلامی، سیلوا و یامگا چهار بازبکن خط دفاعی آبی‌ها برای دقایقی به صورت ویژه کار کرد.

* فرشید سمیعی،علی امیری و سعید فتاحی در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

* ریکاردو ساپینتو سرمربی محروم استقلال روی سکوهای ورزشگاه آزادی مستقر شد.

* پیش از شروع بازی سید حسین حسینی، عارف غلامی‌ و آرش رضاوند با سید مهدی رحمتی، اشکان نامداری، محمد نوازی و حنیف عمران زاده خوش و بش گرمی انجام دادند.

* بازیکنان آلومینیوم اراک پیش از شروع بازی حلقه اتحاد زدند و برای امتیاز گرفتن از استقلال هم قسم شدند.

* ساپینتو که روی سکوها حضور دارد، در‌چند صحنه با صدای بلند به تصمیمات داور اعتراض کرد.

* فریادهای نیمکت نشینان آلومینیوم اراک، سکوت ورزشگاه آزادی را تحت الشعاع قرار داده است.

* خطای روی مهدی قائدی در دقیقه ۳۵ اعتراض رحمتی و حنیف به داور را در پی داشت که کاظمی این دو را به آرامش دعوت کرد. پس از این داور بازی به خسرو حیدری نیز تذکر داد تا رو نیمکت بنشیند چراکه ماتا در کنار خط حضور داشت.

* پیش از اعلام خطا در این صحنه، ساپینتو از روی سکو نسبت به خطای بازیکن آلومینیوم اعتراض کرد.

* روی ماتا مربی استقلال در دقایق ۵۴ و ۶۱ نسبت به برخورد توپ به دست بازیکن آلومینیوم یکی در کنار‌ محوطه و یکی داخل ۱۸ قدم به داور اعتراض کرد.

حواشی دیدار استقلال و آلومینیوم اراک

* آرمان رمضانی  و محمدحسین زواری دو بازیکن مصدوم استقلال تماشاگر این دیدار در ورزشگاه هستند.

* حسین پور حمیدی دروازه‌بان آلومینیوم در دو صحنه دو شوت خطرناک از محبی و قائدی را با واکنش دیدنی دفع کرد که تحسین سکو نشینان آلومینیوم را در پی داشت. این در حالی بود که استقلالی‌های حاضر در جایگاه ویژه مانند فرشید سمیعی بابت گل نشدن این توپ‌ها افسوس خوردند.

* پس از شوت محبی، سید مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم بابت آفساید بازیکنان استقلال، با فریاد خودش به شدت به کمک داور بازی اعتراض کرد.

* پس از شوت قائدی، پورحمیدی به زمین افتاد. به همین خاطر ساپینتو به شدت اعتراض کرد و با فریادهای خودش از روی ماتا خواست وقت‌های تلف شده را به داور تذکر بدهد.

* در دقیقه ۸۲ میلاد فخرالدینی روی زمین نشست. داور در این صحنه سریعا از کادرپزشکی خواست تا با برانکارد او را از زمین خارج کنند. به همین خاطر مدافع آلومینیوم بلافاصله بلند شد و به بازی ادامه داد.

* درگیری لفظی سیلوا و بازیکن آلومینیوم در دقیقه ۸۳ با دخالت داور ختم بخیر شد.

* در دقیقه ۸۵ اخراج شریفات اعتراض اعضای آلومینیوم را در پی داشت. در این صحنه مهدی رحمتی برای داور دست زد. درگیری‌مختصری نیز بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد.

دیدار دو تیماستقلال(تاج ایران) و آلومینیوم اراکاز هفته دهم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

* نوذر رودنیل در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره نحوه قضاوت وحید کاظمی در بازی استقلال و آلومینیوم اظهار داشت:

هرچه این بازی در نیمه اول آرام بود و اتفاق خاصی نداشت همه اتفاقات در نیمه دوم رخ داد. در دقیقه 54 توپی که به بازوی فخرالدینی بازیکن آلومینیوم در محوطه جریمه خورد به هیچ عنوان پنالتی نبود زیرا در قوانین جدید بازو جزو دست بازیکن محسوب نمی‌شود. در دقیقه 61 هم توپ به دست مدافع آلومینیوم برخورد نکرد و خطای پنالتی رخ نداد.

در دقیقه 78 ارسلان مطهری خودش تعادلش را از دست داد و در محوطه جریمه زمین خورد که خطای پنالتی روی او انجام نشد. در دقیقه 80 جعفر سلمانی خطای شبیه سازی انجام داد و پنالتی رخ نداد و داور به درستی به او کارت زرد نشان داد.

این کارشناس داوری در مورد اخراج شریفات از آلومینیوم گفت: کارت زرد اول او درست بود اما در مورد کارت دوم زرد او نمی‌دانم شاید او حرفی به داور زده که او را اخراج کرده است در دقیقه 90+3 ابتدا باید خطای بازیکن آلومینیوم را روی بازیکن استقلال اعلام می‌کرد اما چنین کاری انجام نداد و نتیجه‌اش تکل مطهری و اعتراضات آخر بازی بود. 

داور در این مسابقه اشتباه تأثیرگذاری نداشت اما باید در نیمه دوم حداقل 8 دقیقه وقت اضافه اعلام می‌‌کرد که او فقط 5 دقیقه اعلام کرد.

* برخی رسانه ها از درگیر شدن ساپینتو با یک فیلمبردار تلویزیونی خبر داده اند.

* محمدحسین زرندی مدیر رسانه ای باشگاه استقلال درباره اتفاقات رخ داده میان ساپینتو با یک فیلمبردار اظهار داشت:

ساپینتو در حال بازگشت به سمت رختکن بود که یک شخصی داشتند از او فیلم می گرفتند و سرمربی پرتغالی استقلال از او خواستند که این محوطه جایی برای فیلم برداری نیست و در این باره سوء تفاهم پیش آمده بود که این فیلم بردار از تلویزیون بوده که اصلا چنین چیزی نبوده است و در این باره به اشتباه اطلاع رسانی شده است.

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته دهم لیگ برتر/ اتوبوس اراکی‌ها با یک استراتژی کثیف؛ استقلال باز هم مقابل رحمتی امتیاز داد!

هفته دهم لیگ برتر/ تساوی استقلال و آلومینیوم در نیمه نخست؛ ارسال های بی نتیجه مهدی پور!

هفته دهم لیگ برتر/ ترکیب تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم؛ باز هم بدون ساپینتو و در غیاب هواداران!

هفته دهم لیگ برتر/ روی ماتا پیش از دیدار مقابل آلومینیوم اراک: ما نیاز به سه امتیاز بازی فردا داریم!

برنامه نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک اعلام شد

داوران هفته دهم لیگ برتر 01/02 مشخص شدند؛ داور اهل قائمشهر قاضی دیدار استقلال و آلومینیوم اراک!

هفته نهم لیگ برتر/ برد سخت در فولادشهر؛ مدافع ذوب آهن سوغاتی شیرینی به استقلال داد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار