بازیکنان استقلال

بازیکنان تیم استقلال(تاج) پس از تساوی مقابل فولاد خوزستان گفتند: توپ‌های‌مان گل نشد و باز هم شاهد ناداوری علیه استقلال بودیم. از این مسائل خودشان خنده‌شان نمی‌گیرد؟!

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از تساوی مقابل فولاد خوزستان، از هفته هشتم لیگ برتر فصل 1401/1402، در میکسدزون ورزشگاه ازادی صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

خسرو حیدری 

این اتفاقات کمی تکراری شده است، خیلی پنالتی‌ها را برای ما نگرفتند که در دیدارهای دیگر می‌گیرند، اما نمی‌دانم چرا برای ما نمی‌گیرند. می‌توانستیم پیروز از زمین خارج شویم، اما با اشتباه داوری به آن نرسیدیم.

سه پنالتی برای استقلال گرفته نشد. به داور گفتم باید دقتی را که روی نیمکت ما گذاشتی و به من کارت می‌دهی روی بازی می‌گذاشتی. در دقیقه 80 میرزایی روی زمین افتاد که داور یا باید به او کارت زرد دوم را به‌خاطر تمارض نشان می‌داد، یا ضربه دروازه می‌گرفت، با این حال داور گزینه دیگری را انتخاب کرد و کرنر گرفت. پنالتی‌های ما را مقابل پیکان و سپاهان هم نگرفتند و ما باید از حق استقلال دفاع کنیم.

مربی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا غیبت عارف غلامی در عملکرد آبی‌پوشان مؤثر بود یا خیر، گفت: همه بازیکنان در یک سطح هستند و به پیروزی تیم کمک می‌کنند.


* محمد محبی  

از لحاظ فوتبالی از شرایط خودم راضی هستم ولی به لحاظ دلی آن‌طور که قبلاً از فوتبال خوشحال بودم، خوشحال نیستم.

وی درباره اشتباهات داوری دیدار با فولاد گفت: حداقل 2 صحنه داوری بود که داور می‌توانست یک صحنه آن را برای ما پنالتی بگیرد. قضاوت داور باعث شد که بازی یک - یک مساوی شود و 3 امتیاز را از دست بدهیم. مقابل فولاد موقعیت‌های خوبی داشتیم که به ثمر ننشست.

محبی در پاسخ به این سؤال که چقدر امید دارد در لیست تیم ملی باشد؟ عنوان کرد: تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و بقیه‌اش را هم به خدا می‌سپارم.


سیدحسین حسینی

بازی خیلی خوبی انجام دادیم و فکر نکنم تیمی در لیگ به این اندازه فولاد را تحت فشار قرار داده باشد. توپ‌های‌مان گل نشد و باز هم شاهد ناداوری علیه استقلال بودیم. از این مسائل خودشان خنده‌شان نمی‌گیرد؟! چند هفته پیش مقابل پیکان دو امتیاز ما پرید و الان هم دو امتیاز دیگر. اگر الان این چهار امتیاز را داشتیم با اختلاف در صدر جدول بودیم.

وقتی پنالتی‌هایی که هفته پیش برای برخی از تیم‌ها گرفته شده را با صحنه‌هایی که برای ما پنالتی گرفته نمی‌شود مقایسه می‌کنیم، خنده‌مان می‌گیرد. دوباره استقلال به صدر جدول نزدیک شد و دوباره ناداوری‌ها علیه استقلال شروع شد.

وی درباره وضعیت عارف غلامی ابراز داشت: عارف بخشی از خانواده ماست. مشکلی پیش آمد و مطمئنم خیلی زود حل می‌شود و در کنارمان خواهد بود.

به نظرم داور تمرکز لازم را برای این بازی نداشت و از رفتار رضا میرزایی متوجه می‌شوید که صد درصد پای این بازیکن را زدند، ولی پنالتی گرفته نشد.


 

رضا میرزایی 

تمام کارشناسان در این باره صحبت کرده‌اند و نیازی نیست من حرفی بزنم. صحنه‌ها واضح است و بازیکن فولاد صد درصد پای مرا زد. تمام بازیکنان حریف هم گفتند که آن صحنه پنالتی است.

وی با انتقاد از حمید حاج‌ملک بیان کرد: در صحنه اول پنالتی نگرفتی و اخطار دادی، مشکلی نیست. صحنه دوم صد درصد پنالتی بود. بعد هم من با توپ از زمین بیرون رفتم و داور باید ضربه دروازه می‌گرفت. او باید کارت زرد دوم را نشان می‌داد و مرا اخراج می‌کرد. چرا این کار را نکرد؟ کسی عزیزتر از مادرم ندارم. به جان مادرم قسم می‌خورم که بازیکنان حریف هم گفتند پنالتی بود.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که کدام بازیکنان فولاد قبول داشتند روی او مرتکب پنالتی شده‌اند، گفت: نمی‌توانم بگویم. طبیعی است که آنها مقابل خبرنگاران نگویند داور باید پنالتی می‌گرفت. داور گفت تمرکز مرا به هم ریختید؛ تو پنالتی ما را بگیر تا تمرکزت به‌هم نریزد. ما باید اینقدر حرص بخوریم و این فشار روی ما باشد؟!


* آرش رضاوند

بازی خوبی بود. فکر می‌کنم در این چند ساله، جزو بازی‌هایی بود که مقابل فولاد موقعیت‌های زیادی داشتیم، ولی نتوانستیم از فرصت‌های‌مان استفاده کنیم.

وی درباره اشتباهات داوری تصریح کرد: سه چهار صحنه بود که باید کارشناسان نظر بدهند. امیدوارم که خطا نبوده باشد، ولی بازیکنان ما می‌گفتند که سه چهار صحنه خطا بوده است.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که شرایطش نسبت به سال گذشته چقدر متفاوت است، یادآور شد: شرایط امسال نسبت به سال گذشته متفاوت است. استقلال تیم بزرگی است و من کار سختی دارم. با این حال از شرایطم راضی هستم و باید ببینیم در آینده چه می‌شود.

رضاوند راجع به غیبت غلامی در مسابقه استقلال - فولاد گفت: جای عارف خالی بود و ان‌شاءالله در بازی‌های بعد کنار ما خواهد بود.

وی در پاسخ به این سؤال که «چند صحنه‌ای که داور اعلام خطا نکرد، تمرکز استقلالی‌ها را به‌هم نزد؟»، تصریح کرد: یکی دو صحنه روی پیمان بابایی و همین طور دومین صحنه روی رضا میرزایی بود که فکر می‌کنم پنالتی بودند، امیدوارم اتفاقی بیفتد که در بازی‌های آینده چنین شرایطی پیش نیاید.


* روزبه چشمی 

با 4-3 صحنه مشکوک به پنالتی جای هیچ بحثی نمانده است. اصلاً نمی‌شود در این باره حرف زد. یک صحنه شاید اشتباه شود ولی 4 صحنه چه؟ اگر تمرکز ندارید سوت نزنید.


 

فرشید سمیعی 

دستانی در کار است که استقلال دوباره قهرمان نشود، این حوادث طبیعی نبود. روز سیاهی در فوتبال ایران توسط تیم داوری رقم زده شد. مطمئناً هم عامدانه بود تا جلوی قهرمانی مجدد استقلال گرفته شود. این داوری را هیچگاه برای یک تیم دیگر مشاهده نخواهید کرد. صحنه‌های 50-50 را برای رقبا پنالتی می‌گیرند، اما برای ما نه.

هیچ تماسی داخل محوطه جریمه رخ نداده و بازیکن با خودش درگیر می‌شود برای حریفان پنالتی می‌گیرند، ولی امروز حداقل دو پنالتی صد درصد گرفته نشد. چرا پنالتی محرض را داور نمی‌گیرد؟ چرا باید استقلال همیشه در صدر تضییع‌شدگان حقوقش بر سر پنالتی‌ها باشد؟ سال گذشته که ما جدول درست نکردیم؛ صداوسیما اعلام کرد که استقلال در صدر ضررهای داوری قرار دارد. امسال هم همان اتفاق در حال رقم خوردن است. چرا همیشه ضررکنندگان و ذی‌نفع‌ها از اشتباهات داوری یکسان هستند؟ چرا همیشه استقلال ضرر می‌کند؟ چه زمانی می‌خواهد یک بار اشتباه به نفع ما باشد؟

وی درباره اینکه آیا از تیم داوری شکایت خواهند کرد، گفت: صد درصد. ما بارها شکایت کردیم، ولی چه اتفاقی افتاد؟! داور فقط یک هفته قضاوت نمی‌کند. می‌گویند ما حل و بررسی می‌کنیم، ولی اینطور نیست. به قول کارشناسان فصل سیاهی برای داوری ماست. از روز اول مسابقات اشتباه پشت اشتباه؛ مگر می‌شود این همه اشتباه؟!

اگر ساپینتو در کنار خط بود امکان داشت اتفاقات دیگری رقم بخورد؟، معاون حقوقی و سخنگوی باشگاه استقلال در واکنش به طرح این سؤال تصریح کرد: ساپینتو در تجربه مربیگری‌اش تا الان چنین چیزی ندیده است که کمک مربی‌ها از قبل آماده باشند تا الفاظ نامناسب پرتغالی یاد بگیرند و به او توهین کنند! فکر می‌کنم کم کم باید این چیزها را یاد بگیرند و عادت کنند.

سمیعی با اشاره دوباره به داوری تصریح کرد: من اعتقاد دارم حداقل دو پنالتی گرفته نشد. بحث این است که مگر اولین بار است این اتفاق رخ داده؟ از اول فصل چند امتیاز استقلال از دست داده است؟ بحث این است که داورها می‌بینند و نمی‌گیرند؛ مشکل ما این است. چرا این اشتباهات را در مورد رقبا نمی‌بینیم؟!

شکایت نتیجه نمی‌دهد. ما همیشه می‌پرسیم؛ چرا همیشه اشتباهات علیه یک تیم و به نفع یک تیم است؟ چرا برعکس نمی‌شود؟ مگر نمی‌گویید اشتباهات سهوی است،‌ چرا همیشه به یک شکل است؟ به همین خاطر است که فوتبال ما رشد نمی‌کند و نمی‌توانیم قهرمان آسیا شویم.

معاون حقوقی استقلال درباره آخرین وضعیت پرونده ساپینتو در کمیته انضباطی و جلسه رسیدگی به این پرونده گفت: هنوز جلسه برگزار نشده است و فکر می‌کنم جلسه روز دوشنبه باشد. احتمالاً جلسه حضوری خواهد بود و شرکت می‌کنیم.


 

* بهزاد غلامپور

داور 4 پنالتی ما را نگرفت.

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته هشتم لیگ برتر/ توقف استقلال مقابل تیم ۱۲ نفره؛ نکونام با داوری یک امتیاز از آزادی دزدید!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار