48eb4c33 25e3 4978 beed fcc9516430f6

مهاجم استقلال بامداد امروز تهران را به مقصد ترکیه ترک کرد ولی سازمان لیگ اعلام کرده قرارداد او همچنان با استقلال معتبر است و اقدامی جهت فسخ آن صورت نگرفته است.

 

به گزارش استقلال نیوز، سجاد شهباززاده مهاجم دو فصل اخیر استقلال تهران که در چند روز اخیر در تمرینات این تیم حضور پیدا نکرد بامداد امروز تهران را مقصد آلانیا ترکیه ترک کرد تا با یکی از باشگاه های این کشور وارد مذاکره شود.

به نظر می رسد با این شرایط جدایی مهاجم آبی پوشان هم قطعی است و احتمالا او هم مثل طارمی و رضاییان به زودی قراردادش را با یکی از باشگاه های ترکیه ای به صورت رسمی امضا می کند. باید دید واکنش مسئولان باشگاه استقلال به این اتفاق چه خواهد بود. در ذیل تصویر بلیت سجاد شهباززاده به سمت ترکیه را مشاهده می کنید که ساعت 4 بامداد امروز انجام شده است.

707feb4e 5dcd 4353 9b80 d72e2f36075b

از طرفی با اینکه سجاد شهباززاده بامداد امروز تهران را به مقصد ترکیه ترک کرده تا پای میز مذاکره با باشگاه آلانیا اسپور این کشور بنشیند از کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ خبر می رسد قرارداد شهباززاده با استقلال همچنان معتبر است.

در تماسی که خبرنگار کاپ با کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ داشت یکی از مسئولان اعلام کرد شهباززاده یا نماینده او برای فسخ قرارداد به ما مراجعه نکرده است. با این وضعیت مشخص نیست مهاجم آبی ها در سفر به ترکیه چه اهدافی خواهد داشت و آیا می تواند قرارداد خود را با باشگاه ترکیه ای نهایی کند یا خیر.

البته رامین رضائیان بعد از اینکه به ترکیه سفر کرد توسط مدیربرنامه هایش در تهران قرارداد خود را به صورت یکطرفه با پرسپولیسی ها فسخ کرد. باید دید شهباززاده نیز می تواند چنین کاری را انجام دهد یا خیر.

 

 

کاپ

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار