بازیکنان استقلال

بازیکنان تیم استقلال(تاج) پس از پیروزی پرگل مقابل تساجی گفتند: خدا را شکر می‌کنیم و امیدواریم همین روند را ادامه دهیم.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از پیروزی پرگل مقابل نساجی، از هفته ششم لیگ برتر فصل 1401/1402، در میکسدزون ورزشگاه ازادی صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

خسرو حیدری 

امروز بغض مان ترکید، هفته پیش هم همین طوری بازی کردیم اما پیکان خیلی دفاعی بود و نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم. امروز خیلی خوب شروع کردیم و  گل هم زدیم. یک پنالتی مشکوک ما هم گرفته نشد.

وی در مورد اتفاقات بین نیمه و اینکه آیا اخطاری از داور گرفته یا نه گفت: من کارت زردی از داور نگرفته ام اما بین دو نیمه  نیمکت حریف سر داور ریخته بودند که به آنها گفتم حق تحریک داور را ندارید، به داور چهارم معترض شدم.  مربی ما انسانی هیجانی است و شاید زود عصبی شود اما  حریف هم شیطنت کرد و مربی ما هم عصبانی شد. فوتبال است دیگر.

حیدری در مورد شرایط مرادمند گفت: یک سری بازیکنان مثل سیاوش و مرادمند دیرتر به ما اضافه شدند و وقتی آماده شدند، می‌توانند به ما کمک کنند.


* محمد محبی  

خدا را شکر می‌کنم و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم. در بازی قبلی هم نمایش خوبی داشتیم و فرصت‌های زیادی به دست آوردیم، اما توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. در این بازی شرایط تغییر کرد و از همان ابتدا توانستیم برتر از حریف باشیم.

فکر می‌کنم بازی امروز یک طرفه بود. وقتی 3 بر صفر از حریف پیش افتادیم بازیکنان عادی بازی کردند و برای لحظاتی تیم حریف توانست موقعیت‌سازی کند. اگر همینگونه ادامه دهیم می‌توانیم به اهداف بزرگتری فکر کنیم. 

بازیکن تیم فوتبال استقلال درمورد هماهنگی‌اش یا مهدی قائدی، خاطرنشان کرد: از 11 سالگی تا 17 سالگی با مهدی بودم و همیشه ما را در خط هجومی تیم‌ها قرار می‌دادند و توپ را برای ما ارسال می‌کردند و درخواست گل می‌کردند. امروز هم تقریباً همین شرایط پیش آمد و می‌دانستم مهدی آن توپ را پاس می‌دهد.

محبی درمورد واکنشش به تعویض، گفت: من فقط به داور وسط انتقاد داشتم. از ابتدای بازی روی صحنه‌ای که روی پیمان بابایی اعلام پنالتی نکرد و به او کارت زرد داد تا آخر نیمه اول که من از بازیکن حریف توپ گرفتم و داور اعلام خطا کرد. بعد از گل سوم یک پنالتی 100درصد روی من اتفاق افتاد. همان صحنه‌ای که بین من و حقیقی و ابراهیمی رخ داد و من توسط آنها قیچی شدم، اما داور بازهم پنالتی نگرفت. چند صحنه حساس را اشتباه قضاوت کرد.

وی درمورد انتخاب کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی و احتمال بازگشتش به تیم ملی، تصریح کرد: من تمام تلاشم را می‌کنم و امیدوارم به تیم ملی برسم. اگر لایق باشم دعوت خواهم شد. بعد از مصدومیتی که برایم پیش آمد به تیم ملی دعوت نشدم.


روزبه‌ چشمی 

خداراشکر در این بازی موقعیت‌های که در ابتدا داشتیم را گل کردیم و باعث شد تا مسیر سخت بازی برای ما باز شود.موقعیت‌های بیشتری داشتیم و باید بیشتر گل می‌زدیم. خداراشاکرم که توانستیم 3 امتیاز را بدست آوردیم و با این برد به تعطیلات برویم.

وی در رابطه با داوری ادامه داد: فکر می‌کنم یک پنالتی ما را نگرفتند. من هنوز تصاویر را ندیدم ولی فکر می‌کنم خیلی خطا روی پیمان بابایی در اول بازی واضح بود. در خصوص صحنه عارف هم باید بگویم که چون بازی 3 بر صفر بود و نساجی یک اخراجی داشت، داور این صحنه را خطا گرفت.

چشمی در خصوص بازگشت کی‌روش و اضافه شدن به ترکیب تیم ملی برای جام جهانی گفت: من اول تبریک می‌گویم چون اتفاق خیلی خوبی برای تیم ملی ما بود. مطمئن هستم که هر تصمیمی کی‌روش بگیرد، راجع به هر بازیکنی قطعا یک دلایلی دارد. قطعا آن دلایل هم درست است. باز هم آمدن ایشان را به فوتبال کشورمان تبریک می‌گویم.


 

رضا میرزایی 

خدا را شکر می‌کنم سه امتیاز این بازی سخت را مقابل تیم خوب نساجی بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.رضا میرزایی درباره برتری سه بر یک استقلال مقابل نساجی، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم سه امتیاز این بازی سخت را مقابل تیم خوب نساجی بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی درمورد شوت خطرناک خود که البته به گل تبدیل نشد، گفت: باید در تیم بزرگ استقلال که هواداران از بازیکنانش انتظار دارند باید همیشه خوب و روی فرم ایده‌‌آل باشید. باید بازی به بازی بهتر شوید و تمرکزتان روی بازی‌ها باشد. دیگر بازی است و خدا را شکر برنده شدیم. امیدوارم در دیدارهای بعدی من هم موفق به گلزنی شوم.

بازیکن استقلال درباره دلیل ناراحتی خود در دیدارهای قبلی، عنوان کرد: خدا را شکر اوضاع خیلی خوب است. باید مثل همه بازیکنان دیگر در این تیم به بهترین شکل کار کنم. استقلال میلیون‌ها هوادار دارد و آنها انتظار دارند همیشه بازیکن روی روال عالی و روی فرم باشد تا با خوب بازی کردن دل آنها شاد شود.

میرزایی در خصوص اینکه در پایان بازی با نساجی مورد تشویق هواداران قرار گرفت، توضیح داد: خدا را شکر. از هواداران تشکر می‌کنم که مرا مورد لطف قرار دادند. این موضوع خیلی کار مرا سخت‌تر می‌کند. امیدوارم در آینده هم به این شکل بازی کرده و دل آنها را شاد کنم تا شرمنده هواداران نشوم. امیدوارم لایق محبت آنها باشم.


سجاد شهباززاده 

بازی خیلی خوب بود. ما از دقیقه اول تا دقیقه 90 بازی دست ما بود و خوشبختانه برخلاف بازی قبل زود گل زدیم و توانستیم نمایش به نسبت راحت‌ را به ثبت رساندیم. نباید بگویم راحت چون تا پایان ما تلاش کردیم ولی همه چیز برای ما خوب پیش رفت.

مهاجم استقلال در خصوص عملکرد خودش نیز گفت: از زمانی که وارد بازی شدم برای گلزنی تلاش کردم. امروز خیلی تلاش کردم ولی نشد. ان شاءالله بازی بعدی گل می‌زنم.

شهباززاده در خصوص اینکه چرا ضربات آخر را خوب نمی‌زند و آیا از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل است، گفت: نه. این بخشی از فوتبال است. من تلاشم را می‌کنم و از یک هفته‌ای گلزنی من شروع می‌شود.

وی در رابطه با پنالتی نساجی ادامه داد: من صحنه را ندیدم ولی پنالتی نبود!


 

* مهدی مهدی پور 

بازی فوق‌العاده‌ای بود. سه گل زدیم و موقعیت‌های گل زیاد دیگری هم داشتیم که تبدیل به گل نشد. اگر امروز از همه فرصت‌ها استفاده می‌کردیم، نتیجه عجیب و غریبی رقم می‌خورد. استقلال هر هفته روند رو به رشدی دارد و خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر به آن استقلالی که مدنظر بازیکنان و کادر فنی است نزدیک می‌شویم.

وی در مورد اینکه هواداران پس از ناراحتی از عملکرد استقلال در دیدار قبلی، امروز با برتری 3 بر یک مقابل نساجی تا حدی خیالشان راحت شد، اظهار داشت: هفته قبل هم گفتم که استقلال کاملا سوار بازی بود و موقعیت گل‌ زیادی هم داشتیم، اما آن فرصت‌ها تبدیل به گل نشد. امروز هم فوتبال خوبی بازی کردیم اما فقط سه موقعیت ما تبدیل به گل شد.

هافبک تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: الان تیم خوب فوتبال بازی می‌کند. از هواداران خواهش می‌کنم در روز بد کنار من، سایر بازیکنان و کادر فنی باشند و از ما حمایت کنند. باید هوادار در روزهای سخت و وقتی بازیکن پنالتی خراب کرده کنار تیم باشد.

مهدی‌پور در خصوص گلزنی این تیم در نیمه اول برخلاف دیدارهای قبلی که آبی‌پوشان موفق به گلزنی در این نیمه نمی‌شدند، توضیح داد: در بازی با پیکان هم تا دقیقه 10، 3-2 موقعیت خوب داشتیم که تبدیل به گل نشد، اما خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر در این هفته چنین اتفاقی افتاد و توانستیم زود به گل برسیم. خودمان می‌دانیم اگر زود به گل برسیم و تیم حریف مقداری بالاتر بیاید به نفعمان است.

وی در مورد عملکرد داوری بازی با نساجی، گفت: باید کارشناسان در مورد صحنه پنالتی تیم ما و نساجی نظر بدهند.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص بهتر شدن وضعیت استقلال تصریح کرد: در ابتدای فصل ریکاوری سنگینی داشتیم اما دو سه هفته است که وضعیت بهتر شده و بدن‌ها در وضعیت خوبی قرار دارد. امیدوارم همین روند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ادامه بدهیم.

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته ششم لیگ برتر/ انتقام سخت از نساجی در آزادی؛ استقلال به اصل خویش بازگشت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار