ریکاردو ساپینتو

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از دیدار با نفت مسجدسلیمان گفت: بازی خیلی سختی بود ولی سخت ترین حریف ما امروز، گرمای 40 درجه بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، ریکاردو ساپینتو  سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از دیدار با نفت مسجدسلیمان، پاسخگوی پرسش های خبرنگاران بود که در ادامه مشروح این صحبت ها را می خوانید:

      

* گرما حریف سخت امروز ما بود!

بازی خیلی سختی بود ولی سخت ترین حریف ما امروز گرمای 40 درجه بود. نیمه اول تا 15 دقیقه نتوانستیم موقعیت ایجاد کنیم ولی آن ها تا دقیقه 30 خوب کار کردند. ولی در آخرین 15 دقیقه خوب کار کردیم. نیمه دوم هم خوب شروع کردیم و چند موقعیت داشتیم.

* سه امتیاز را می خواستیم

نتوانستیم از موقعیت ها خوب استفاده کنیم اما ان شاءالله بتوانیم در آینده این شرایط را بهتر کنیم. نتیجه مطلوب ما نبود چون سه امتیاز را می خواستیم. حریف ما بازیکنان خوبی داشت. با انگیزه ظاهر شدند. سه، چهار بازیکن ما هم خوب ظاهر شدند و کیفیت خوبی داشتند. با اینکه تیم ما خوب بود ولی حریف اصلی ما شرایط جوی بود. بازی کردن در گرمای 40 درجه واقعا سخت بود.

* استقلال فصل قبل فقط دفاع می کرد!

من هیچ ناهماهنگی در تیم نمی بینم. این ایده شما است و به آن احترام می‌گذارم. سال گذشته استقلالی می‌دیدیم که فقط دفاع می کرد و دفاع می کرد، موقعیت پیش می‌آمد و گل می‌زد. الان می بینید استقلال بازی می کند، تهاجمی کار می کند و خوب پرس می کند. برای اینکه خوب بازی‌سازی کنیم به زمان بیشتری نیاز داریم که به کیفیتی که می‌خواهیم برسیم

* باز هم پیشرفت می کنیم!

به عملکرد بازیکنانم افتخار می‌کنم. فقط نتوانتسیم گل بزنیم. سه چهار موقعیت داشتیم اما استفاده نکردیم. کوین یامگا، قائدی و سجاد شهباز زاده را داریم. فرصت های زیادی داشتیم ولی نتوانستیم گل بزنیم. در مسیر خوبی هستیم. فضا داریم که باز هم پیشرفت کنیم و این را هم ادامه خواهیم داد.

* حریف را دست کم نگرفتیم

ما بهترین شانس ها را داشتیم و هیچ وقت حریف را دست کم نگرفتیم. حریف به اندازه ما شانس نداشت. شانسی که شما می گویید آفساید بود. شاید بازی دیگری را می گویید. ما بهترین شانس ها و موقعیت ها را ایجاد کردیم. این ایده شماست و به آن احترام می گذارم.

* به فوتبال تبریک می گویم!

در ورزشگاه جو خیلی خوبی از طرف طرفداران هر دو تیم بود. بازی خوبی هم برای دو طرف و هم داوران بود. هر سه تیم خیلی خوب کار کردند. به فوتبال تبریک می‌گویم.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

خسرو حیدری: آماده بازی مقابل نفت مسجد سلیمان هستیم؛ از حضور در کادر فنی استقلال راضی و خوشحالم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار