امیر ارسلان مطهری

مهاجم تیم فوتبال استقلال(تاج) با وجود تمدید دو ساله قرارداد خود، با بی‌احترامی از لیست استقلال کنار گذاشته شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، ما نه عاشق و سرسپرده کسی هستیم و نه دوست داریم برای تیم محبوبمان حاشیه‌سازی کنیم. سیاست ما انتقاد بجا و درست از اشتباهات مدیریتی و فنی و حمایت همه جانبه از تیم محبوبمان بوده، هست و خواهد بود.

اتفاقی که برای امیر ارسلان مطهری پسر دوست داشتنی تیم  فوتبال استقلال(تاج) در فصل نقل و انتقالات افتاد به هیچ وجه زیبنده و درخور شخصیت او نبود.
اینکه با بازیکن تیمت دو ساله تمدید کنی و در آخرین روزهای نقل و انتقالات به یکباره او را در لیست مازاد قرار داده و مجبور به فسخ قرارداد کنی از شگفتی‌ها و عجایب مدیریت در فوتبال ایران است.

در این گزارش کاری به عملکرد آجورلو و همکارانش در نقل و انتقالات از جذب مربی تا سایر بازیکنان نداریم چون آن هم جای نقد فراوان دارد اما از نحوه برخورد با بازیکنان، جریحه‌دار کردن غرور آن‌ها و خورد کردن شخصیتشان نمی‌‌توان به راحتی گذشت.

شاید از مدیرانی که برای حفظ ظاهر هم شده پشت کاپیتان خود در نیامده و در مقابل فشارهای سیاسی و غیر فوتبالی برای حذف وریا غفوری بزرگ، نایستادند نباید انتظار داشت با امیر ارسلان رفتاری در خور و لایق او داشته باشند.

امیر ارسلانی که خوب یا بد، در اوج یا فرود خاطرات خوبی برای استقلالی‌ها ساخت و عاشقانه گیتارش را برای آن‌ها نواخت باید محترمانه و با خاطره‌ای خوش از استقلال جدا می‌شد نه اینکه با سو مدیریت اینگونه با ناراحتی و شکایت و شکایت‌کشی راهش از قهرمان ایران جدا شود.

 

اخبار اختصاصی استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

پس از قرار گرفتن در لیست مازاد/ ارسلان مطهری عنوان کرد از امروز در تمرینات استقلال شرکت می‌کند..

هفته دوم لیگ برتر/ نشست خبری ریکاردو ساپینتو پس از پیروزی مقابل ملوان: برای قهرمانی نیمکت قوی هم لازم دارید؛ این برد تقدیم به مطهری و حسینی!

آخرین تمدیدی استقلال بازیکنی با ادعای قلب آبی؛ مطهری دو سال دیگر ماندگار شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار