حواشی دیدار ملوان و استقلال

سرمربی استقلال(تاج) از وضعیت چمن ورزشگاه تختی انزلی انتقاد کرد.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های ملوان بندر انزلی واستقلال(تاج) ایراناز ساعت 19:00 امشب پنجشنبه(27 مرداد 1401) از هفته دوم لیگ برتر فصل 1401/1402 در ورزشگاه تختی بندر انزلی و بدون حضور هواداران برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

 

هنگام ورود کاروان استقلال به محل برگزاری این مسابقه، سرمربی پرتغالی استقلال به نحوه ورود اعضای این تیم اعتراض کرد.

* ساپینتو همچنین پس از حضور در ورزشگاه و بازدید از زمین چمن، ناراحتی و اعتراض خودش را از کیفیت نامناسب چمن اعلام کرد.

* سعید فتاحی با انتقاد از تصمیمات دوگانه سازمان لیگ در خصوص برگزاری بازی‌های لیگ برتر با حضور تماشاگر در هفته دوم اظهار داشت:

ما صرفا به دنبال برقراری عدالت هستیم. مهمترین بحث ما این است که برخوردها باید یکسان باشد تا عدالت رقم بخورد. وقتی که عدالت رقم نمی‌خورد، سلامت لیگ زیر سوال می‌رود. اینکه هفته اول بازی‌ها بدون تماشاگر بود، یک اتفاق بد شمرده می‌شود و هشت تیم از این بابت ضرر کردند. 

درست است که یک سری از ورزشگاه‌ها زیرساخت لازم را نداشتند ولی باشگاه استقلال و چند باشگاه دیگر که زیرساخت لازم را داشتند چرا باید پاسوز دیگران شوند؟ اصلی‌ترین رکن برگزاری یک مسابقه، حضور تماشاگران است. وقتی بدون رای انضباطی باشگاهی را از داشتن تماشاگرانش محروم می‌کنیم، عدالت را زیر پا گذاشته‌ایم و به تماشاگران و آن تیم ظلم کرده‌ایم.

ورزشگاه آزادی زیرساخت لازم را داشت ولی گفتند که باید بازی بدون تماشاگر باشد سوال ما این است که از هفته قبل تا الان چه اتفاقی رخ داده که بازی هفته دوم در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگر است؟ این جا حق ما ضایع شده و سازمان لیگ باید پاسخگو باشد. درخواست ما این است که سازمان لیگ جلسه‌ای را برگزار کند و صورت جلسه در ادامه تنظیم شود تا در هفته اول دور برگشت هم بازی‌ها بدون تماشاگر باشد و عدالت رعایت شود.

این درخواست ما است و امیدوارم زودتر سازمان لیگ راهکار خود را معرفی کند. تا جایی که بنده می‌دانم گیت‌های ورزشگاه‌های نفت مسجدسلیمان، فولاد و گل‌گهر درست بوده و در حق این تیم‌ها هم علاوه بر استقلال ظلم شده است.

* در مسابقه استقلال مقابل ملوان بندرانزلی  ذخیره‌های استقلال به این ترتیب است: محمد حسین مرادمند، پیمان بابایی، رضا میرزایی، مهدی قایدی، آرمان رمضانی، سیدابوالفضل جلالی، محمد حسین زواری، آرش رضاوند و علیرضا رضایی.

حواشی دیدار ملوان و استقلال

حواشی دیدار ملوان و استقلال

* پیش از شروع مسابقه بیژن طاهری سرپرست استقلال به مسئول برگزاری مسابقه گفت با توجه به حضور تماشاگر  در ورزشگاه ما بازی نمی‌کنیم! سپس  پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی خطاب به طاهری گفت:

بروید بازی کنید این حرف‌ها چیست؟! اگر یک کلام حرف از این تماشاگران شنیدید! من کنارشان می‌نشینم و هیچ حرفی نخواهند زد. اصلا می‌دانید مشکل ما چیست ؟ اینکه ورزشگاه نداریم وگرنه اکنون باید ورزشگاه پر از تماشاگر باشد! چرا اصلا بازی بی‌تماشاگر شده است؟!

طاهری هم در پاسخ گفت من که نگفتم بازی بی‌تماشاگر باشد.

* ساپینتو در دقیقه 6 مسابقه  با بازیکن ملوان درگیر شد و داور به او تذکر داد.

* سرمربی استقلال به  دلیل اینکه تی شرت سفید پوشیده که شباهت به پیراهن بازیکنان ملوان دارد مجبور به پوشیدن کاور سبز شد.

حواشی دیدار ملوان و استقلال

* محمد حسین مرادمند که فصل گذشته به دلیل گذراندن خدمت سربازی بازیکن ملوان در لیگ یک شده بود اکنون که ملوان به لیگ برتر صعود کرده، این بازیکن با دسته گل به سراغ مازیار زارع سرمربی ملوان رفت. او سپس با برخی از نیمکت نشینان ملوان و سرپرست این تیم هم خوش وبش کرد.

* آرمان رمضانی دیگر بازیکن استقلال بود که پیش از شروع مسابقه به سمت نیمکت ملوان و مازیار زارع رفت و با او خوش و بش کرد

* در دقیقه 23 خلیفه سلطان مسئول برگزاری مسابقه بر سر یک موضوعی کنار زمین با برخی از مسئولان ورزشگاه درگیری لفظی پیدا کرد.

* سجاد بازگیر دقیقه 27 دروازه استقلال را باز کرد و برای شادی بعد از گل به سمت مازیار زارع سرمربی ملوان رفت و او را درآغوش گرفت.

* ساپینتو گویا از شادی برخی از نیروهای هلال احمر کنار زمین پس از گل ملوان ناراحت شده بود،  با لگد به برانکارد کنار زمین ضربه زد و باعث ناراحتی زحمت‌کشانی شد که کارشان حمل مصدوم است، شد.

* دقیقه 30 بازی طبق قانون کولینگ بریک متوقف شد تا بازیکنان دو تیم آب بنوشند.

* در بین دو نیمه بازی ملوان و استقلال از بلندگوهای ورزشگاه سرود سلام فرمانده پخش شد. 

* دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی نیز به عنوان یکی از تماشاگران ویژه این مسابقه در ورزشگاه این مسابقه را زیر نظر گرفته است.

* برخی از خبرنگاران و عکاسان که کارت پوشش خبری سازمان لیگ فوتبال ایران را هم در اختیار داشتند پشت در ورزشگاه ماندند و به آنها اجازه ورود به ورزشگاه داده نشد.

* مازیار زارع در صحنه‌ای از مسابقه با استقلال به شدت به تیم داوری معترض شد و کنار زمین فریاد زد: یعنی هر 4 داور باهم این صحنه را ندیدند؟! بعد از این اتفاق داور چهارم به سرمربی ملوان تذکر می‌دهد که آرام‌ باشد.

دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و استقلال(تاج ایران) از هفته دوم لیگ برتر سه بر یک به سود آبی پوشان به پایان رسید.

* نوذر رودنیل در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نحوه قضاوت رضا مهدوی در بازی ملوان و استقلال  که با نتیجه 3 بر یک به سود تیم تهرانی به پایان رسید، اظهار داشت:

بازی مشکل خاصی نداشت. در نیمه اول سرمربی پرتغالی استقلال به برانکارد کنار زمین لگد زد که داور باید به او کارت زرد نشان می‌داد نیازی به کارت قرمز نبود اما داور هیچ واکنشی به این رفتار ساپینتو نداشت.

هر 4 گل مسابقه به درستی به ثمر رسید و هیچ مشکلی نداشت.یکی از گل‌های استقلال را هم کمک داور خطا گرفت که این گل هم به درستی مردود اعلام شد. در کل تیم داوری قضاوت خوب و بدون اشکالی ارایه کرد و اشتباه تاثیرگذاری از تیم داوری در این مسابقه رخ نداد.

* ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان پس از این پیروزی، خوشحالی زاید الوصفی داشت و بازیکنانش را در آغوش کشید و از آنها تقدیر کرد. او همچنین با رفتن به سمت عوامل هلال احمر و در آغوش گرفتن آنها بابت لگد زدن به برانکارد این افراد در نیمه اول دلجویی کرد.

* سیدحسین حسینی سنگربان و کاپیتان استقلال پس از پیروزی شیرین برابر ملوان گفت:

بازی سختی بود و اگر هواداران ملوان بودند، شرایط سخت تر می شد. همینکه توانستیم بازی باخته را 3 بر یک برنده شویم، خیلی مهم بود.

او در مورد اینکه پس از گل اول استقلال روی غلتک افتاد، توضیح داد: ما یک فصل بدنسازی خیلی سنگین داشته ایم. هنوز تیم ما آماده نیست و بدن ها سنگین است و هفته قبل نیز روی 2 اتفاق بازی را باختیم. هواداران مطمئن باشند با قدرت ادامه می دهیم و برای قهرمانی می جنگیم.

کاپیتان آبی ها در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی دوباره استقلال خوش بین است، گفت: خدا را شکر تیم ما نفرات خیلی خوبی دارد. 4، 5 بازی بگذرد و از فصل بدنسازی خارج شویم ان‌شاءالله بهتر هم می شویم.

حسینی در پایان در مورد حضور در تیم ملی نیز گفت: مانند فصل قبل تمام تلاشم را می کنم تا در لیگ بدرخشم و به تیم ملی راه پیدا کنم.

* پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر با انتشار متنی حرکت سرمربی استقلال در جریان بازی با ملوان بندرانزلی را محکوم کرد. در این متن آمده است:

کارکنان جمعیت هلال احمر که در شرایط سخت همواره در کنار مردم حضور داشته و خدمات ارزنده ای به شهروندان ارائه داده اند امروز در محل ورزشگاه فوتبال دیدار ملوان بندرانزلی و استقلال تهران مورد هجوم سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران قرار گرفتند که این حرکتی ناشایست بوده و باید از سوی مراجع ذی صلاح تحت پیگیری قرار گیرد.

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته دوم لیگ برتر/ نشست خبری ریکاردو ساپینتو پس از پیروزی مقابل ملوان: برای قهرمانی نیمکت قوی هم لازم دارید؛ این برد تقدیم به مطهری و حسینی!

هفته دوم لیگ برتر/ در بازگشت باشکوه قایدی به استقلال، قوی سپید در انزلی شکار شد!

هفته دوم لیگ برتر/ شکست استقلال مقابل ملوان در نیمه نخست؛ ناامید و مایوس کننده!

هفته دوم لیگ برتر/ ترکیب تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان؛ استقلال به دنبال کسب برد در انزلی!

داوران هفته دوم لیگ برتر 01/02 مشخص شدند؛ داور اهل زرند دیدار قوی سپید و استقلال را سوت می زند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار