بهمن طهماسبی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: اصلال امکان پذیر نیست منی که برای استقلال بازی کرده ام پیراهن قرمز تیم پرسپولیس را به تن کنم.

 

بهمن طهماسبی پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز، در خصوص تمرینات پیش فصل آبی پوشان، ریکاردو ساپینتو و تونمنت چهارجانبه پیشکسوتان یادبود جانباختگان متروپل و حواشی آن صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

    

* استقلال تمرینات پیش فصل خود را در ترکیه برگزار کرد. شرایط را چطور ارزیابی می کنید؟

خدا را شکر استقلال شرایط مناسبی دارد. بازیکنان تمرینات و بازی های دوستانه خوبی را هم در اردوی ترکیه برگزار کردند. مهم ترین مساله حفظ شاکله تیم قهرمان بود که خوشبختانه این اتفاق افتاد و بازیکنان خوبی هم به جمع نفرات قبلی اضافه شدند. امیدوارم بازیکنانی که زمزمه پیوستنشان به استقلال به گوش می رسد هم جذب شوند تا تیم کامل تر شود.

* به نظر شما ریکاردو ساپینتو می تواند در استقلال موفق شود؟

باید صبر کنیم تا بازی های لیگ شروع شود تا شناخت بیشتری از ساپینتو و تفکراتش پیدا کنیم. در مجموع ساپینتو مربی ای است که سیستم هجومی دارد و به این نوع بازی علاقه دارد اما در بازی های دوستانه که اینطور نشد. به هر حال باید منتظر ماند تا ببینیم در لیگ چه عملکردی خواهد داشت.

* قرعه استقلال در آغاز لیگ برتر کمی سخت به نظر می رسد..

به نظر من برای مدافع عنوان قهرمانی فرقی نمی کند با چه تیمی در چه هفته ای بازی کند. فوتبال ایران به  گونه ای است که تیم ها در هفته های ابتدایی از آمادگی لازم برخوردار نیستند اما استقلال و سپاهان مربیان خارجی دارند و شاید شرایط برای آن ها فرق کند و بدن بازیکنانشان آماده تر و سرحال تر باشد.

* در خصوص تورنمنت چهارجانبه پیشکسوتان و حواشی ای که در بازی با پرسپولیس پیش آمد صحبت کنید..

شرایط به گونه ای بود که بازیکنان پیشکسوت استقلال بسیار آماده بودند و آن ها هم گفتند نفرات ما به حدنصاب نرسیده است. از ما خواستند که چند بازیکن ما برای آن ها بازی کنند که قبول نکردیم. اصلا امکان پذیر نیست منی که برای استقلال بازی کرده ام پیراهن قرمز تیم پرسپولیس را به تن کنم.

* در بازی فینال باز هم گلزنی کردید، شاید هنوز هم در این سن بهتر از خیلی از مهاجمان لیگ باشید..

بالاخره من مهاجم هستم و کارم گلزنی است. کمی اضافه وزن داشتم اما تمریناتم را شروع کردم و خدا را شکر الان از لحاظ آمادگی جسمانی شرایط بهتری دارم. به هر حال شما به من لطف دارید اما ما مهاجمان خوبی در لیگ داریم که امیدوارم امسال فصل خوبی در تیم های خود داشته باشند تا شاهد لیگی پویا، جذاب و پر گل باشیم.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار