سرمربی استقلال

زمان انتخاب استراتژی سکوت مدیران به پایان رسیده و زمان پاسخگویی "دقیق" به هوادار منتقد و نگران وضع فعلی‌ است.

                   

به گزارش استقلال نیوز، روند انتخاب سرمربی باشگاه استقلال(تاج) پس از جدایی فرهاد مجیدی توسط مدیریت این باشگاه بسیار طولانی شده و هواداران را به ستوه در آورده است.

در گزارش زیر گام به گام به روند انتخاب سرمربی و عدم قبول سکان هدایت آبی‌پوشان توسط نکونام و نوری پس از جدایی غیر منتظره فرهاد مجیدی می‌پردازیم:

 

۱) شواهد از جمله نوع برخورد فرهاد مجیدی و آجورلو به صراحت نشان می‌دهد که فرهاد مجیدی خیلی زودتر از علنی کردن تمایل به خروج از استقلال، باشگاه را در جریان گذاشته بود.

۲) هنوز روز پایانی لیگ برتر به پایان نرسیده بود که فرهاد مجیدی میل به رفتن خود را علنی کرد.

۳) بنا بر ادعای باشگاه و هیات مدیره فرهاد مجیدی قرارداد سه ساله داشته و حتی دو عضو پرحرف هیات مدیره از ادامه کار مجیدی و همینطور مخالفت با خروج او صحبت می‌کردند اما در عمل در کمترین زمان ممکن و در یک اعلام ۲۴ ساعته به خروج مجیدی از باشگاه رضایت دادند به طوری که هواداران تصور کردند مذاکرات باشگاه با مربی آینده مدت‌ها در جریان بوده و به زودی همه چیز نهایی می‌شود؛ در هر صورت از دست دادن مربی تحتِ قرارداد تیم قهرمان هرگز جای هیچ توجیهی ندارد.

۴) چند روز بعد بازی آشنای اتلاف وقت با نام بردن از مربیان خارجی شروع شد که حداقل یک مورد از آن‌ها نیز به خاطر میل به نقد شدن هر چه زودتر طلبش بدش نمی‌آمد از فضای رسانه‌ای این بازی مثل دو سال قبل بهره ببرد!

۵) بعد از مدتی مشخص شد که تمام تخم مرغ‌های مدیریت در سبد جواد نکونام قرار گرفته بود اما برخلاف تصور یا قول‌هایشان نهایتا نکونام به عدم ترک فولاد رای داد و البته با صدور یک بیانیه دیرهنگام که وجود مذاکرات جدی را تایید می‌کرد.

۶) بازی‌های آزاردهنده "تا ۴۸ ساعت دیگر" توسط اعضای پرحرف هیات مدیره آغاز شد.

۷) در آخرین نمایش‌های منزجر کننده رسانه‌ای‌های خبررسان معتبر هواداری، صحبت از الکس نوری بود و البته گزینه‌های دیگری که این روزها زیاد شنیده‌اید، در حالی که نهایتا اعلام می‌کردند روند انتخاب الکس نوری نهایی شده روز قبل یک رسانه فوتبالی که رفاقت ویژه با یک عضو هیات مدیره تراکتور دارد برای اینکه با وجود مذاکره و گزینه اصلی تراکتور بودن، نوری دعوت آن باشگاه را نپذیرفته و احتمال آمدنش به استقلال مطرح شده بود به مطرح کردن بحث دستمزد زیاد الکس نوری پرداخت و.. که ایجاد حاشیه‌ای جدید پیرامون باشگاه بود و شاید رفاقت برخی اعضای فعلی هیات مدیره باشگاه با آن افراد در نهایی نشدن بحث قرارداد نوری تاثیر داشت چرا که طبق اعلام قبلی همین رسانه‌ها، توافق مالی صورت گرفته و قرار بود بحث‌های نهایی مطرح شود.

۸) نهایتا امروز هم بحث الکس نوری به مانند سایر نام های خارجی و داخلی منتفی اعلام شد.

۹) مهم ترین آسیب روانی باشگاه به هواداران، نبود اطلاع‌رسانی دقیق و بدون ابهام به هواداران است، دقیقا در همچین وضعیتی گروهی در باشگاه با دید سطحی به مسائل سعی در حذف مدیر رسانه‌ای داشتند در حالی که در این فضا انسجام رسانه‌ای بسیار مهم بود، اکنون باشگاه حتی مدیر رسانه نیز ندارد، سخنگویان فعلی باشگاه وظیفه دارند‌ مرحله به مرحله اتفاقات قرارداد با مربی آینده را در رسانه رسمی اطلاع رسانی کنند؛ افزایش شایعات پیرامونی باعث آسیب‌های روحی فراوان به جامعه هواداری و کلیت باشگاه می‌شود.

به گزارش استقلال نیوز، تا کنون گروهی از هواداران تصمیم گرفته بودند سکوت کرده و منتظر پایان این ماجرا باشند و در بازی شایعات افراد معلوم‌الحال رسانه‌ها وارد نشوند، اما دیگر سکوت جایز نیست و مدیریت باید نسبت به عملکرد خود با داشتن حس مسئولیت‌پذیری، پاسخگو بوده، در اسرع وقت سرمربی باشگاه بزرگ استقلال(تاج) ایران را مشخص کند و فورا وارد بازار نقل و انتقالات فصل آینده شود.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


مطالب مرتبط:

حالا دیگر باید نگران شویم/ حتی مذاکره با مورینیو هم اینقدر طولانی نمی‌شد!

آجورلو سکوتش را با وعده وعید و تاخیر مجدد در زمان انتخاب سرمربی شکست!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار