محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: مدیران استقلال چراغ خاموش در حال حرکت هستند و مذاکراتشان با مربیان و بازیکنان را بوق و کرنا نمی‌کنند.

                    
محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با خبرنگار استقلال نیوز در خصوص بلاتکلیفی نیمکت این تیم، جدایی مجیدی و.. صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

   

* شرایط این روزهای باشگاه استقلال را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

مدیران استقلال چراغ خاموش در حال حرکت هستند و مذاکراتشان با مربیان و بازیکنان را بوق و کرنا نمی‌کنند. اگر هواداران مقداری صبوری کنند بزودی سرمربی استقلال معرفی خواهد شد، بازیکنان جدید قرارداد امضا می‌کنند و وضعیت تمدیدی‌ها هم مشخص خواهد شد.

به نظر من اگر چند بازیکن جدید اضافه و نقاط ضعف برطرف شود، تیم امسال تیمی خوب و مدعی در لیگ خواهیم داشت.

* هواداران نگران این هستند که تیم رقیب فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات را شروع کرده اما استقلال هنوز از بازیکن جدیدی رونمایی نکرده است!

عیبی ندارد! رقیب هر چقدر بازیکن می‌خواهد بگیرد. چند بازیکنی که گرفتند بازیکنانی بودند که تیم‌های خودشان دیگر آن‌ها را نمی‌خواستند و اگر تیم دیگری آنها را می‌خواست صد درصد به این تیم نمی‌آمدند.

استقلال باید بازیکنانش را حفظ کند و با اضافه کردن چند بازیکن خوب کمبودها را تقویت کنند.

ما این فصل به یک پلی میکر و یک مهاجم خوب نیاز داریم و صد البته اگر با یک مربی معتبر خارجی قرارداد امضا کنند، خیال هواداران راحت خواهد شد.

* گویا از فرهاد مجیدی بسیار دلخور و ناراحت هستید؟

به هر حال از فرهاد مجیدی ممنون هستیم که توانست تیم را با حمایت و کمک هوادران، پیشکسوتان و آرامشی که مدیریت به ارمغان آورد قهرمان کند. 

اما هواداران توقع داشتند فرهاد حداقل یک فصل دیگر می‌ماند و تیم قهرمان را اینگونه رها نمی‌کرد. این کار فرهاد مجیدی جایی برای دفاع باقی نگذاشت.

در هر صورت بازگشت دوباره مجیدی به استقلال به شرطی است که  عملکردش در تیم اماراتی خوب باشد.

* پیوستن عرفان باقری که گویا رابطه خوبی با شما دارد به پرسپولیس این روزها حواشی زیادی به پا کرده. چه صحبتی در این خصوص دارید؟

این روزها به خاطر شرایط باشگاه سعی می‌کنم زیاد جواب تلفن را ندهم. با باقری هم در این خصوص صحبتی نکردم اما شاید استقلال این بازیکن را نخواست تا او هم با باشگاه رقیب مذاکره کند. همین بازیکنان می‌روند و سال‌های بعد با مبالغ میلیاردی هم نمی‌توانیم آنها را برگردانیم.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

        

    


 مطالب مرتبط:

بیانیه باشگاه استقلال در خصوص شایعات اخیر/ با اعتماد به مدیریت تیم قدرتمندی خواهیم ساخت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار