هواداران استقلال

استقلال، قهرمان بیست و یکمین دوره لیگ ‌برتر این روزها در شرایط خوبی به سر نمی‌برد.

                   

به گزارش استقلال نیوز، متاسفانه تیم فوتبال استقلال(تاج)، قهرمان لیگ برتر بعد از جدایی عجیب فرهاد مجیدی که جای نقد و انتقاد بسیاری دارد، به هیچ عنوان شرایط خوبی ندارد.

سکوت مدیرعامل، فضای آشفته و ملتهب مجازی و افرادی که سعی دارند حتی به قیمت به حاشیه بردن مذاکرات مدیریت باشگاه با گزینه‌های مدنظر، با انتشار شنیده‌های غیرموثق خودنمایی کرده و فالور جذب کنند..

همه و همه دست به دست هم داده تا موجی از ناامیدی بین هواداران استقلال(تاج) بزرگ به راه بیافتد.البته در این بین اخبار مربوط به نقل و انتقالات تیم رقیب هم مزید بر علت شده هر چند که اکثریت این خریدها، در ظاهر بسیار معمولی و احتمالا ناکارآمد باشند.

مدیریت باشگاه بزرگ استقلال با توجه به سابقه و تجربه‌ای که در این عرصه دارد خوب می‌داند که نباید اجازه بدهد این سرگردانی و سردرگمی ادامه‌دار بوده،طولانی شود و در نتیجه ایجاد حاشیه کند.

از سردار آجورلو به عنوان نفر اول باشگاه استقلال که گویا سودای ریاست فدراسیون فوتبال را در سر دارد، می‌خواهیم هر چه سریع‌تر تکلیف کادرفنی را مشخص، نسبت به تمدید قرارداد بازیکنان اقدام و بازیکنان جدید را جذب کند تا بیش از این زمان که مهم‌ترین فاکتور موفقیت یک تیم در پیش فصل است را از دست ندهیم.


اخبار اختصاصی استقلال نیوز

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار