فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: با شناختی که از نساجی دارم فکر می‌کنم فردا بازی جذاب و پرگلی برگزار خواهد شد.

             

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران حاضر شد و صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

               

* صحبت اول؟

درگذشت بیت الله خندان را تسلیت می گویم. ازسال 76 که به استقلال آمدم، ایشان را می شناختم. یک خبرنگار تمام استقلالی بود. سال76 زمانی که ناصرخان سرمربی تیم بود در آبادان دقیقه 90 گل زدم. خندان در فرودگاه به پشتم زد و گفت"مجیدی دمت گرم". این حرفش 20 سال با من همراه بود. هر موقع من را می دید، می گفت دمت گرم و من را به خاطرات جوانیم که در استقلال بازی می کردیم، می برد. او همیشه با دلش و قلم زدن صلاح تیم را می خواست. دوست دارم این بار من به او بگویم آقای خندان دمت گرم روحت شاد.

* بازی فردا مقابل نساجی؟

اگر بحث فنی را کنار بگذاریم نساجی برای شهر پدری من است و علاقه خاصی به این تیم دارم. زمانی به همراه پسر عموها و پدرم به استادیوم رفتم و بازی این تیم را تماشا کردم. اسطوره این باشگاه نادر دست‌نشان مربی این تیم بود. خاطرات خوبی از این تیم دارم خیلی خوشحالم نساجی تیمی شده که نتایج خوبی در لیگ گرفته است اگر مسئولین کمی به این تیم توجه کنند و این تیم بتواند در شهر خودش مقابل آن هواداران بسیار پرشور بازی کند می‌تواند نتایج خیلی بهتری بگیرد. در کل نساجی را این فصل تیم خیلی خوبی دیدم.

کلاً تیم‌های ساکت الهامی تیم‌هایی هستند که سخت می‌بازند. اگر بازی رفت ما را فاکتور بگیریم در بازی برگشت موقعیت‌های زیادی داشتیم اما در عین حال در همان بازی می‌توانستیم بازنده باشیم. نساجی تیم بسیار خوبی است. فردا برای اینکه پیروز شویم باید با حداقل اشتباه کار کنیم. جام حذفی هم شرایط خاص خودش را دارد. جای اشتباه نداریم. اگر ببازید از گردونه مسابقات خارج می‌شوید. فرصت جبران نیست بنابراین باید با حداقل اشتباه بازی کنیم تا بتوانیم پیروز شویم.

آیا در این مسابقه به بازیکنان جوانتر و ذخیره میدان می‌دهد؟

نه، به هیچ‌ عنوان، بازی حذفی است و با تمام قوا ظاهر می‌شویم.

* چه مقدار هوادار در بازی فردا حاضر می‌شوند؟

به شخصه دوست دارم استادیوم پر شود ولی اینکه چه تعداد تماشاچی می‌آید در حیطه کاری من نیست و مسئولین باید نظر بدهند.

بازی فردا چقدر با دو بازی گذشته مقابل نساجی تفاوت دارد؟

همانطور که گفتم جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد.  بازی مساوی ندارد و یک تیم حتماً برنده است. دو تیم محتاط بازی می‌کنند ولی با شناختی که از نساجی دارم فکر می‌کنم فردا بازی جذاب و پرگلی برگزار خواهد شد.

* آیا تا آماده شدن زمین کمپ حجازی فقط از زمین انقلاب استفاده می‌کنید یا اینکه قرار است ورزشگاه آرارات هم ترمیم شود؟

فکر می‌کنم تا آخر این فصل در باشگاه انقلاب تمرین می‌کنیم. از مسئولین باشگاه تشکر می‌‌کنم که به هر جهت این زمین را مهیا کردند. ورزشگاه آرارات واقعاً شرایط تمرین نداشت. شرایط زمین انقلاب خوب است. در این دو روز هم که تمرین کردیم بچه‌ها بسیار راضی بودند از مسئولین باشگاه هم تشکر می‌کنم.

تیم استقلال چقدر پتانسیل کسب هر دو جام را دارد و آیا ممکن است جام حذفی را فدای لیگ برتر کند؟

در نشست قبلی هم گفتم که از نظر من بازیکنانم برای کسب قهرمانی شایسته‌ترین هستند. مهم‌ترین فاکتور این تیم یکدلی است. فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند. هر بازیکنی وارد زمین شود با جان و دل کار می‌کند. این نکته‌ای بود که از اول فصل روی آن کار و با بازیکنان صحبت کردم. همدلی و یکدلی رمز موفقیت ما بوده، بازیکنانم از لحاظ فنی هم بسیار خوب هستند. فکر می‌کنم شرایطی را داریم اما کارمان بسیار سخت است.

اتفاقاً در جلسه‌ای که دیروز با بازیکنان داشتیم گفتم هنوز هم پرسپولیس سخت‌ترین رقیب در راه قهرمانی است. هیچ چیزی تمام نشده، 6 بازی در لیگ داریم که همه آنها برای ما سخت است و باید با تمام قوا بازی کنیم. ان‌شاءالله در جام حذفی هم تمرکز لازم را می‌گذاریم تا نتیجه لازم را بگیریم.

رأی کمیته انضباطی؟

به رأی کمیته انضباطی احترام می‌گذارم ولی نمی‌دانم بابت چه صحنه‌ای بوده است. 

بازگشت محمدحسین مرادمند به استقلال؟

کلاً در مورد این مسئله هر نکته‌ای باشد از طریق رسانه باشگاه اعلام می‌شود. 

در همین رابطه و در ادامه مدیر رسانه تیم استقلال گفت:

در خصوص مسئله سربازی محمدحسین مرادمند بهترین کار این است که صحبت نکنیم و اجازه بدهیم روال کار پیش برود. با مصاحبه کار پیش نمی‌رود.

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال در آغاز این نشست گفت:

پیش از هرچیز درگذشت استاد بیت‌الله خندان از خبرنگاران پر سابقه و هواداران اصیل و متعصب باشگاه استقلال را به اهالی رسانه و هواداران عزیز مجددا تسلیت عرض می‌کنم. همچنین برگردیم به ۵۲ سال پیش که در حوالی این ساعات فینال جام باشگاه‌های آسیا برگزار شد و امروز سالگرد اولین ستاره آسیایی استقلال است. درود می‌فرستیم به همه بازیکنان پرافتخاری که این مهم را برای استقلال به دست آوردند.

اخبار استقلال

  


 مطالب مرتبط:

داوران مرحله 1/4 نهایی جام حذفی مشخص شدند؛ داور تهرانی قاضی دیدار استقلال و نساجی!

مرحله 1/8 جام حذفی/ دستان علیرضا رضایی موتور پیکان را از کار انداخت؛ صعود استقلال با گل زیبای ارسلان!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار