اطلاعیه باشگاه استقلال

باشگاه استقلال در واکنش به تحرکات مشکوک و هدف دار باشگاه پیروزی(پرسپولیس) بعد از دربی واکنش نشان داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال(تاج) پس از پایان دربی و با وجود متضرر شدن از داوری، سکوت پیشه کرده بود و مدیران باشگاه عکس العملی نسبت به حواشی این بازی حساس نشان نداده بودند. اما در طرف مقابل مدیران و بازیکنان باشگاه رقیب که اگر اشتباهات داوری نبود شاید متحمل شکست سنگینی می شدند، با مظلوم نمایی و هوچیگری انواع و اقسام تهمت ها را روانه باشگاه استقلال و داور مسابقه کرده و از این طریق فضای هواداری را متشنج کردند.

باشگاه استقلال عصر امروز برای پایان دادن به این تحرکات مشکوک سرخ پوشان پایتخت بیانیه ای صادر و از کمیته صیانت از سلامت مسابقات درخواست کرد به این فضاسازی های بی اساس رسیدگی کند.

 در ادامه بیانیه باشگاه استقلال را می خوانید:

طبق رسم دربی‌‌ پایتخت در سال‌های اخیر و گواه کارشناسان داوری؛ یک پنالتی در دقایق ابتدایی مسابقه دیروز به نفع استقلال گرفته نشد، ضربه عمدی شرزود تمیروف مهاجم پرسپولیس به صورت محمد دانشگر در دقیقه ۱۴ نادیده گرفته شد و فرشاد فرجی به دلیل خطای واضح در دقیقه ۷۵ کارت زرد دوم را دریافت نکرد و پرسپولیس ۱۰ نفره نشد!

دو کارت قرمز تعلق نیافته به تیم حریف و یک پنالتی سوخته، مهمترین اشتباهاتی بود که در دربی اخیر رخ داد. اما در کمال تعجب شاهد هستیم که از لحظه ورود سرمربی حریف به زمین مسابقه تا به امروز، حجم بی‌سابقه‌ای از اظهارات توهین‌آمیز و ادعاهای غیرواقعی از سوی مدیرعامل، سرمربی، مربی، کاپیتان و سایر اعضای تیم حریف علیه ارکان مختلف باشگاه استقلال مطرح شده است.

پیرو اطلاعیه فدراسیون فوتبال در روز ۲۰ اسفند، از کمیته محترم صیانت از سلامت مسابقات انتظار داریم که نسبت به این فضاسازی‌ها که تمامی آن بهانه‌های بی‌اساسی است، برخورد قاطعانه‌ای داشته باشد.

باشگاه استقلال(تاج) با دقت در حال رصد کردن رفتارها و اظهارات انجام شده بعد از مسابقه دیروز است و بی‌تردید پیگری‌های قانونی لازم را در اسرع وقت انجام خواهد داد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


اخبار مرتبط:

طلبکاران همیشه پر مدعا/ لزوم ورود کمیته اخلاق به بی اخلاقی های یحیی و بازیکنانش

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ رودی ژستد جادوی فرهاد مجیدی؛ سیدعلی با نگرفتن پنالتی زهر خود را در دربی ریخت

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار