نشست خبری فرهاد مجیدی پیش از دیدار با پیکان

سرمربی استقلال(تاج) در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان گفت: من رابطه دوستانه‌ای با سرمربی تیم ملی دارم اما می‌خواهم رفتار متقابلی با او وجود داشته باشد.

             

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پیش از بازی با پیکان که در سازمان لیگ برگزار شد حضور پیدا کرد و صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

  

* صحبت اولیه؟

قبل از اینکه در مورد بازی فردا صحبت کنم در‌ مورد کنفرانس قبلی و در‌ مورد تیم ملی و سرمربی آن صحبت کنم. اعتراف می‌کنم که مقداری تند صحبت کردم. باید از حق بازیکنانم دفاع کنم. ناراحتی بازیکنانم هم مزید بر علت شد. از سرمربی تیم ملی تقاضا دارم که ناراحتی من را جور دیگری فرض کند. می دانم نباید در کار سرمربی تیم ملی دخالت کرد. او هرطور که دوست دارد می تواند تیمش را بچیند.

* تقاضایی از دراگان اسکوچیچ؟

باشگاه استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر باید شأن بیشتری داشته باشد. من رابطه دوستانه‌ای با سرمربی تیم ملی دارم اما می‌خواهم رفتار متقابلی با او وجود داشته باشد. موفقیت تیم ملی باعث خوشحالی مردم است و این خوشحالی‌ها رنگ خاصی ندارند جز پرچم سه رنگ ایران.

* دیدار فردا مقابل پیکان؟

پیکان نیم‌فصل اول بازی‌های خوبی انجام داد. ما فرصت اشتباه نداریم. از بازیکنانم به خاطر تمریناتی که پشت سر گذاشتند ممنون هستم. امیدوارم این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم. 

* وضعیت عزیزبک آمانوف؟

ما یک بازیکن برزیلی می‌خواستیم اما جلسات به نتیجه نرسید و نتوانستیم او را جذب کنیم. یک بازیکن دیگر پیشنهاد دادیم و امیدوارم بتوانیم او را جذب کنیم. آمانوف بازیکن خوبی است. مدتهاست او را می‌شناسم. امیدوارم بتواند خط هافبک ما را تقویت کند.

آمانوف به عنوان وینگر چپ بازی می‌کند و از طرفی کارشناسان معتقدند استقلال به یک بازی‌ساز نیاز دارد. او را از قبل می‌شناختم. بازی‌های ازبکستان را می‌دیدیم و آنالیز می‌کردیم. بازیکن بسیار جوان و خوبی است. فکر می‌کنم می‌تواند به تیم ما خیلی کمک کند.

* صالح حردانی به بازی فردا می‌رسد؟

باشگاه به من گفته بله و می‌تواند در بازی فردا بازی کند.

* ورودی و خروجی‌های استقلال و اینکه یکی از مدافعین وسط این تیم را ترک کرد و آیا ترکیب استقلال نسبت به نیم‌فصل اول دچار تغییر می‌شود؟

عارف آقاسی جزو خروجی‌های ما نبود. او حدود یک ماهی بود که با ما صحبت می‌کرد و دوست داشت جدا شود. به خاطر مسائل روحی و روانی و شرایطی که از زندگی در تهران داشت دوست داشت در اهواز کنار خانواده‌اش باشد. به خاطر مسائلی که پیش آمد اجازه دادیم برود. جزو برنامه‌های خروجی ما نبود و با توجه به پست‌هایی که نیاز داشتیم بازیکن جذب کردیم.

* حضور آرش برهانی در آکادمی باشگاه استقلال و همچنین بازگشت جانواریو به ایران؟

خیلی خوشحالم که امروز جانواریو قرار است سر تمرین بیاید، او از دوستان قدیمی من است. یکی از خارجی‌های خوبی است که به فوتبال ایران آمد. در مورد آرش برهانی هم او در عرصه مربیگری بسیار خوب بوده است.

اخبار استقلال

  


 مطالب مرتبط:

داور دیدار پیکان و استقلال از مرحله 1/8 نهایی جام حذفی مشخص شد؛ داور همدانی قاضی دیدار معوقه!

برنامه مرحله 1/8 جام حذفی 1400/1401: شاگردان مجیدی 28 دی میهمان خودروسازان!

قرعه کشی مرحله 1/8 جام حذفی 1400/1401: دومین میزبانی پیکان از استقلالی ها در دستگردی!

مرحله 1/16 جام حذفی/ دست کم گرفتن نود عاقلانه نبود؛ اعتماد بیجا به ذخیره‌ها امان هواداران را برید!

دیدارهای استقلال در فصل 1400/01

دیدگاه‌ها  
محمد
+1 #1 محمد 1400-11-18 15:36
خداروشکر که نویسندگان عزیز سایت نظر بنده رو تایید نمیکنن
ولی همونطور که تو پست قبلی انتقاد کرده بودم که صحبت آماتور گونه کرده...الانم حرف هایی که میزنه رو بسیار میپسندم و کلا دوس دارم مربی استقلالی اینطوری باشه :-)
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار