f928692d f8e9 4851 9609 01143ce4a417

علی منصوریان سرمربی استقلال در مورد حضور هواداران پر شمار در اولین تمرین استقلال گفت:فکر نمی کردم این قدر تماشاگر بیاید از تک تک آنها ممنونم

به گزارش استقلال نیوز علیرضا منصوریان در حاشیه تمرین امروز استقلال اظهار داشت:از هواداران استقلال سپاسگزارم.روزی که رفتم جمعیت 120 هزار نفری در استادیوم بود و امروز هم ورزشگاه پر شد.از خدا می خواهم کاری کند که ما شرمنده این هوادار نشویم.دست تک تک این هواداران را می بوسم.فکر نمی کردم این قدر تماشاگر بیاید.اولین کارمان این است که ساختار بازی تیم را عوض کنیم و تیم پرنشاطی را روانه مسابقات کنیم.مساله دوم این است که افتخارات پرویز مظلومی را ادامه دهیم.من در چهره بازیکنان انگیزه را دیدم.

وی ادامه داد:6 بازیکن جذب کردیم که 4 نفر را خوب می شناختید.دو نفر را هم از تیم نفت آوردم که کمتر شناخته شده هستند.قطع به یقین دو بازیکن خیلی خوب به ما اضافه می شوند.یک بازیکن برزیلی هم جذب کردیم که در سری ب برزیل هست.او هفته آینده کارش انجام می شود.از مسیر نقل و انتقال راضی هستیم.من هم نگرانم ولی هواداران بدانند جایی که احساس کمبود کردیم بازیکن گرفتیم.بازیکنی می خواهیم که تشنه پیشرفت باشند.اگر قرار باشد کسی برای پیراهن استقلال ناز کند و به ساختار لطمه بزند ترجیح من این است که ستاره جوان بیاورم که تشنه پیشرفت هستند.یکی دو بازیکن تاپ می گیریم.

سرمربی استقلال درباره شرط باشگاه ذوب آهن برای دادن رضایت نامه قاسم حدادی فر در ازای دادن باقری و قربانی خاطرنشان کرد:قاسم حدادی فر جزو بهترین های ایران است و در فوتبال ایران اگر 5 هافبک را اسم بیاوریم او جزو بهترین ها محسوب می شود.ما بر اساس شرط اولیه مان حاضریم در ازای قاسم حاضریم پول رضایت نامه بدهیم.اما حاضر نیستیم بازیکنی را از دست بدهیم.همین الان فرشید باقری را بخواهند 3 میلیارد می گیریم.به هیچ عنوان ستاره هایمان را نمی دهیم.سعید آذری دوست قدیمی و صمیمی من است و از 25 سال پیش با او رفیق هستم.ولی آقا سعید این بازیکنان الان که برند استقلال پشت اسم شان است 3 میلیارد قیمت دارند.امیدوارم دوستان کاری نکنند ما فکر کنیم اصلا نمی خواهند قاسم را بدهند.

به گزارش کاپ،وی درباره اینکه شفاف بگوید آیا مجتبی جباری و پژمان منتظری به استقلال برمی گردند یا نه گفت:ما همیشه شفاف هستیم.جباری و منتظری که اینجا خانه شان است.من با آنها و مدیر برنامه شان صحبت کردم.درباره این دو بگذریم چون اینجا خانه شان است.هر زمانی که بدانم قراردادشان در قطر منتفی است اینجا خانه شان است.

وی درباره احتمال حضور کاوه رضایی در استقلال اظهار داشت:کاوه بازیکن من در تیم امید بوده است.شرایط اینجا و پرسپولیس را می داند.اگر به اینجا آمد قدمش سر چشم تیم دیگری هم انتخاب کرد دوستی مان پابرجا می ماند.

منصوریان درباره اینکه کری میان هواداران استقلال و پرسپولیس بر سر جذب بازیکن بالا گرفته است گفت:بحث کری خوانی نیست.من در فضای مجازی می خوانم فلان بازیکن را می خواستم منصوریان رفته او را بیاید.این ها شاگردان من بودند.طبیعی است می رویم تا آنها را جذب کنیم.بازار نقل و انتقالات است و همه تلاش می کنند.

وی درباره وضعیت حاج صفی و حضور او در استقلال بیان داشت:درباره حاج صفی هم رایزنی کردیم.اگر تصمیمش به حضور در ایران باشد او را جذب می کنیم.

منصوریان درباره جذب آرش افشین گفت:امروز از طریق خرمگاه صحبت کردم.اگر شرایط بدنی فراهم باشد او را جذب می کنیم.

وی درباره روند برگزاری تمرینات اظهار داشت:ما سه روز تمرین می کنیم تا بچه ها خیلی کم به شرایط مطلوب بدنی نزدیک شوند.19 تیر به ترکیه می رویم.آنجا تمرینات سختی را پشت سرمی گذاریم.سال سختی در پیش است.

سرمربی استقلال درباره اتفاقات رخ داده پیرامون انتقال کنعانی زادگان به استقلال به کاپ گفت:او اصالتا آبی بوده است.در استقلال ماهشهر بازی می کرد و بنابراین آبی است.من دو سال پیش در هتل اوین با او تمام کردم.به او گفتم جایی که بروم تو را می برم.به این بازیکن خوش آمد می گویم.در 10 دقیقه با او صحبت کردیم و حرف های دلی به من زد و از صمیم قلب از او خوشم آمد.

منصوریان درباره دربی 83 بیان داشت:در حال حاضر تمام تمرکزمان روی تمرینات است.قطع به یقین یکی از اهداف اولیه مان دربی است.

وی درباره کادر فنی استقلال گفت:یک دستیار خارجی به ما اضافه می شود.فکر می کنم در هفته آینده بیاید.

منصوریان خاطرنشان کرد:از وزیر نفت خواهش می کنم وضعیت نفت را مشخص کند.بچه های نفت جز طلبکاری وضعیت شان نامشخص است.مالی که افتضاح بود.من سال گذشته یک ریال نگرفتم.از زنگنه می خواهم که تکلیف این تیم را روشن کند.بچه ها در این تیم گیر کرده اند.اگر مشکلی برای آنها به وجود بیاید من مسولیتش را متوجه وزارت نفت می دانم.من هنوز قلبم با تیم نفت است.از مسولین نفت خواهش می کنم که تکلیف این تیم را مشخص کنند.آنجا بهرام میرشیبانی و ایرانیان و کلانتر رشد کردند.نگذارید بلای پاس سر این تیم بیاید.

کاپ

دیدگاه‌ها  
Metti-Totti
+3 #1 Metti-Totti 1395-03-27 20:20
جووونم داش علی
نقل قول کردن
فاطمه
+1 #2 فاطمه 1395-03-29 14:58
امسال ورزشگاه هایی که استقلال بازی داره جای سوزن انداختن نیست. :lol: :lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار