صالح حردانی

پس از کش و قوس فراوان صالح حردانی مدافع ملی پوش تیم فولاد رسما به استقلال پیوست.

 

به گزارش استقلال نیوز، پس از مذاکرات میان دو باشگاه استقلال(تاج) و فولاد، صالح حردانی بازیکن جوان و آینده‌دار اهل رامهرمز استان خوزستان به استقلال پیوست.

این بازیکن متولد ۲۳ شهریور ۱۳۷۷ بوده و ۲۳ سال سن دارد. او فوتبال خود را از تیم نیرو رامهرمز آغاز کرد و سپس به تیم جوانان فولاد پیوست. پس از درخشش در رده امید این باشگاه، حردانی توسط مربیان وقت به تیم بزرگسالان فولاد راه یافت. عملکرد خوب این بازیکن باعث دعوت از او به اردوی تیم ملی فوتبال شد و در ۲ بازی مقابل سوریه و امارات نیز به میدان رفت.

حردانی توانایی بازی در پست دفاع راست و وینگر راست را دارد و یک بار با فولاد عنوان قهرمانی جام حذفی را از آن خود کرده است.

حردانی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، ۱۱۴۶ دقیقه در ترکیب فولاد حضور داشته است. این بازیکن جوان در تمامی رقابت‌ها برای فولاد ۶۳ بار به میدان رفته که ۵۵ مورد آن در لیگ برتر بوده و حاصل این بازی‌ها، ۳ گل و ۳ پاس گل بوده است.

صالح حردانی

به گزارش استقلال نیوز، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) در پایان جلسه امضای قرارداد صالح حردانی در مصاحبه با رسانه رسمی باشگاه استقلال در این مورد گفت:

آقای حردانی می‌تواند سرمایه فنی و اقتصادی خوبی برای استقلال باشد. ما ایشان را در کنار تیم استقلال برای قهرمانی نیاز داشتیم. کادرفنی این خواسته را داشت و خوشحالم که این اتفاق خوب رقم خورده است. 

مدیرعامل باشگاه استقلال خطاب به حردانی گفت:

امیدوارم بتوانی در جام حذفی و لیگ، کمک موثری کنی. هواداران منتظر تو بودند. استقلال تیم بزرگی است و کسانی که در آن بازی می‌کنند، باید دل و خواسته‌شان با استقلال باشد.

پس از صحبت‌های مصطفی آجورلو، صالح حردانی گفت:

خدا را شکر می‌کنم که امروز این افتخار را کسب کردم که در خدمت شما باشم و ان‌شاءالله که بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و بهترین بازی‌ها را ارائه دهم و در نهایت بتوانیم با کمک هواداران عزیز استقلال، بازیکنان و تلاش کادرفنی، قهرمانی لیگ و حذفی را به دست آوریم.

اخبار استقلال

 

   


 مطالب مرتبط:

آبی پوشان با صالح حردانی به تفاهم رسيدند؛ رضاوند و آغاسی رسما از استقلال جدا شدند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار