سازمان لیگ فوتبال

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: برگزاری بازی یا لغو آن به دلیل ابتلای بازیکنان و کادر به کرونا نتیجه رسمی آزمایشات است، لذا هیچ مستندی به دست سازمان لیگ نرسیده است.

به گزارش استقلال نیوز، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌و‌گو با فارس، در خصوص ابتلای بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال به ویروس کووید 19، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

     

ابتلای بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال به ویروس کرونا؟

کمیته پزشکی  فدراسیون فوتبال در حال بررسی این موضوع است. طبیعتا این بخش زیر نظر ستاد کرونا در فوتبال است و آنها بعد از بررسی آزمایشات نهایی نظر خود را به ما اعلام می‌کنند.

باشگاه استقلال به سازمان لیگ و فدراسیون اعلام کرده که تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی اش مبتلا به کرونا شده‌اند. ما هم اگر لازم باشد از ستاد کرونا در فوتبال و ورزش استعلامات لازم را خواهیم گرفت.

* باشگاه استقلال اعلام کرده است چند بازیکن و کادر فنی اش کرونا گرفته‌اند؟

اجازه بدهید این موضوع را خودشان اعلام کنند ولی در این شرایطی که اتفاق افتاده تمام تیم باید در آزمایشات و جداسازی قرار بگیرند.

* چقدر احتمال دارد دیدار فردا برگزار شود؟

بازی فردا تحت الشعاع این قضیه است. منتظر نتایج آزمایشات هستیم و تصمیم گیری می‌شود.هر چه قانون بگوید ما آن را اجرا می‌کنیم. امیدواریم اینگونه نباشد که این همه مبتلا باشند چون سلامتی بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ها مهم است. باید به ما لیست اعلام شود و بر اساس تعداد افراد مبتلا در این زمینه تصمیم گیری می‌شود. این موضوع تا آخر وقت امروز یا اول وقت فردا اعلام خواهد شد.

اخبار استقلال

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار