بابک مرادی

متاسفانه باب شده بازیکنانی که نتوانستند کیفیت فنی بالایی در استقلال از خود ارایه دهند، پس از جدایی دم از ظلم و احقاق حق می‌زنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، در این سال‌ها کم نبودند بازیکنان با کیفیتی که هم هواداران و هم کادرفنی تیم فوتبال استقلال(تاج) از جدایی آن‌ها ناراحت شده و دیگر جانشین مناسبی برای آن‌ها پیدا نشد.

تیام، پاتوسی، قایدی، جپاروف، ابراهیمی، کریمی، دیاباته و.. بازیکنان پر شماری بودند که هر مربی و هواداری خواهان تداوم حضور آن‌ها در استقلال بود اما ضعف مدیریتی باعث جدایشان شد.

اما در نقطه مقابل کم هم نبودند بازیکنانی که به هیچ عنوان نتوانستند کیفیت فنی بالایی در استقلال از خود نشان داده و عملکرد مناسبی داشته باشند و سرمربی در خصوص آن‌ها اعلام عدم نیاز کرد. 

اما نکته آزار دهنده مصاحبه‌های گاه و بیگاه این بازیکنان پس از جدایی و گلایه از ظلمی که در حقشان شد و یا فرصتی که برای بازی به آن‌ها داده نشد، بود و خواهد بود.

عجیب است زمانی که این بازیکنان فرصت پوشیدن پیراهن دو ستاره استقلال را داشتند، به جای تمرکز در تمرینات و ارایه بالاترین کیفیت ممکن در بازی‌ها چیزی بیش از یک بازیکن معمولی نبودند و استقلال و هوادارانش برای آن‌ها یک روزمرگی به حساب می‌آمدند اما حال پس از جدایی به فکر احقاق حق و اثبات کیفیت فنی خود افتادند! 

آیا بهتر نیست بازیکنی که افتخار حضور در لیست استقلال بزرگ را دارد با تمرین و ممارست، خود را به سطحی برساند که نه تنها کادرفنی و هواداران خواهان جدایی او نباشند بلکه برای ادامه حضور او سر و دست بشکنند؟ 

 

اخبار استقلال

 

   


 مطالب مرتبط:

بابک مرادی: حق من جدایی از استقلال نبود؛ همه کسانی که دل من را شکسته اند، حلال می کنم

مرادی اولین جداشده از جمع شاگردان مجیدی/ بابک اشک ریزان با آبی پوشان خداحافظی کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار