سازمان لیگ پرسپولیس

پرداخت مطالبان بازیکنان طلبکار تیم دوم پایتخت از سوی سازمان لیگ آن هم با وجود بدهی این تیم به این سازمان عجیب و باورنکردنی است!

 

به گزارش استقلال نیوز، در تاریخ 1399/12/20 در خبرگزاری دولتی فارس مطلبی با عنوان بدهکاری دو تیم پایتخت به سازمان لیگ منتشر شد!

در بخشی از مطلب عنوان شد که باشگاه سوگولی پایتخت مبلغ 5 میلیارد و 700 میلیون تومان به این سازمان بدهکار است.

همچنین در این فصل از مسابقات طبق زحماتی که تیم مدیریتی باشگاه استقلال انجام دادند حق تبلیغ محیطی به باشگاهها واگذار شد و عملا دو تیم پایتخت دیگر مطالباتی از سازمان لیگ نداشته مگر به دلیل پرونده های انضباطی همچنان بدهکار به این نهاد باشند!

چگونه است که امروز نورشرق مدعی شد که مطالبات اوساگونا بازیکن خارجی پیشین تیم دوم پایتخت، از محل درآمدهای این تیم در سازمان لیگ پرداخت شده است!؟

سازمان لیگ باید شفاف سازی کند از کدام محل و از کدام طلب پرداخت نشده مطالبات بازیکنان خارجی تیم سوگولی را تسویه می‌کند آن هم در حالی که مشخصا این باشگاه همچنان  به سازمان لیگ بدهکار است؟

شاید اینگونه باشد که آقایان در این سال‌ها با سندسازی و جعل، بخش زیادی از تبلیغات محیطی و... را به باشگاه دوم پایتخت تعلق داده و دیگر باشگاه‌ها را با عددسازی‌های مضحک فریب داده باشند!

به گزارش استقلال نیوز، در مطلبی، چندی قبل درخواست کرده بودیم که مدیران باشگاه استقلال پیگیری کنند تا هر چه سریع‌تر اسناد درآمدهای سازمان لیگ از تبلیغات محیطی و.. توسط نهادهای بازرسی بررسی تا در خصوص میزان پرداختی به باشگاه‌های مختلف شفاف سازی شود تا مشخص شود چگونه باشگاهی که تا یک سال قبل حدود 6 میلیارد بدهی به سازمان لیگ فوتبال داشته است امروز از این نهاد طلبکار است!

 

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

تبعیض در برنامه ریزی سازمان لیگ؛ همچنان بازی های استقلال قبل از سوگولی پایتخت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار