محمد نوری فر

معاون ارتباطات باشگاه استقلال(تاج) پیش از نشست خبری دیدار با نود ارومیه گفت: تمام مصاحبه های باشگاه های استقلال، سپاهان، پیکان و گل‌گهر، به اندازه مصاحبه مسئولان، مربیان و پیشکسوتان رقیب نمی‌شود.

             

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری فر معاون ارتباطات باشگاه استقلال(تاج) در نشست خبری پیش از بازی با نود ارومیه قبل از مصاحبه فرهاد مجیدی و صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

اول از مسئولان نود ارومیه بابت حضور در باشگاه استقلال و شرکت در کنفرانس خبری پیش از مصاف جام حذفی تشکر می‌کنم.

جا دارد از تیم حقوقی باشگاه استقلال و آقایان دکتر سمیعی معاون حقوقی و حامد افضلی معاون بین‌الملل باشگاه استقلال تشکر کنم که پیگر ماجرای بازیکن گابنی بودند. همچنین تشکر می‌کنم از دوستانی که در فضای مجازی با سرچ منابع مختلف به ما کمک کردند.

اینکه می‌گویند بیایید در زمین رقابت کنیم، جالب است. حافظه هواداران استقلال و فوتبال ایران پر از خاطراتی است که نتایج و قهرمانی این‌ها بیرون از زمین رقم خورده است. بلوای سوپر جام را فراموش نمی‌کنیم که با قوانین من درآوردی، مصافی که می‌شد در نیم فصل و زمان‌های دیگر برگزار شود را با چه اصراری انجام دادند و آن مسائل را برای ما پیش آوردند.

در جریان لیگ ۹۸-۹۹، در زمان بازی سپاهان و پرسپولیس، رقابت تنگاتنگ بود و آن بازی به رقبای پرسپولیس لطمه زد و پرسپولیس سه امتیاز را بسیار راحت و ساده بیرون از زمین گرفت. همان موقع هم بحث‌های زیادی مطرح بود.

باید به گزارش تخصصی ۵۰ صفحه‌ای پلیس فتا توجه شود ولی در رسانه‌ها به آن کمتر پرداخته شده است. از ۹ ایمیل، ۷ ایمیل جعلی بوده است و آی‌پی هم مشخص شده از کجاست و تقریباً همین مسئله بود که کار پرونده را یکسره کرده است. بعید است با این مدارک و مستندات رای برگردد. در رای صادر شده آمده که با مقصران و جعل‌کنندگان به لحاظ قانونی برخورد می‌شود.

متاسفانه می‌بینیم که بیشترین اظهارنظر را از طرف باشگاه رقیب داریم. آنقدر که باشگاه استقلال، سپاهان، گل‌گهر و پیکان صحبت کرده‌اند، به اندازه مصاحبه مسئولان، مربیان و پیشکسوتان رقیب نمی‌شود. این یک مسئله قانونی است و ما هم تنها نبودیم و دو باشگاه دیگر هم بوده‌اند. رای هم بر خلاف گذشته زود صادر شد و قطعا کمیته انضباطی به مستندات کافی دست پیدا کرده و به یقین در این خصوص رسیده است که رای را صادر کرده است.

دوستان ضعف خود را با فرافکنی می‌خواهند پوشش دهند. استقلال قانونمند عمل کرده است. هفته پیش قصه راه انداختید که باشگاه‌ها با هم متحد شده‌اند و آخرش شما ماندید و آن باشگاه مبدا.

باشگاه استقلال بر روی منافعش با کسی شوخی ندارد.

یادمان نرود موضوع مهدی طارمی یکی از مهم ترین و جنجالی ترین پرونده هایی است که هنوز حل نشده. می‌شد اقدامات امروز درباره او هم رقم بخورد. ما یادمان‌ نرفته و ذهنمان پر از این مدل مسائل می‌باشد و خواهشا دوستان حواسشان به کار خودشان باشد و دیگر این اظهارات را از‌ سوی آن‌ها شاهد نباشیم.

به گزارش استقلال نیوز، صحبت های امروز آقای محمد نوریفر، مدیر رسانه ای باشگاه استقلال(تاج) ایران‌ یکی از بهترین مصاحبه های مدیران باشگاه، حداقل در ده سال اخیر بود، ۵ دقیقه مفید برای اشاره به مفاسد فوتبال، بیان حرف دل هوادار به شکل مستدل، محکمه پسند، حقوقی وغیر پوپولیستی و البته اعتراض شارلاتان های سرخ به او، تاییدی بر درستی کارش بود.

 

اخبار استقلال

  


 مطالب مرتبط:

مرحله 1/16 نهایی جام حذفی/ فرهاد مجیدی: برای قهرمانی هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت؛ برای من مهم نبود که به ما امتیاز اضافه شود

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار