فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: من از چند بازیکن جوان این فصل استفاده کردم و کمی وقت می‌خواهم تا فوتبال تهاجمی مد نظرم را اجرا کنم.

   

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از بازی سپاهان، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید: 

 

* بازی استقلال و سپاهان؟

به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. فوتبال بسیار خوب و جانداری را شاهد بودیم. ما توانستیم در نیمه اول به گل برسیم و سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم. با توجه به اینکه تیم سپاهان، تیم بسیار خوبی بود، فکر می‌کنم تیم بسیار خوبی را توانستیم شکست دهیم. در کل به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و به بازیکنان بابت این برد تبریک می‌گویم.

* تیم سپاهان؟

ما تیم بسیار خوبی را امروز شکست دادیم. آن‌ها بازیکنان بسیار خوبی داشتند و مالکیت توپ را هم در اختیار داشتند ولی سعی کردیم زیاد به آن‌ها موقعیت ندهیم. از بازیکنانم راضی هستم. در مدیریت بازی موفق بودیم. از خط دفاعی تیمم بسیار راضی هستم و دنبال سه امتیاز بودیم و به آن دست پیدا کردیم.

* رضایت از بازی تیم؟

من در کنفرانس قبل بازی هم گفتم ساختار باشگاه استقلال به شکلی است که تیم باید هجومی باشد. من از چند بازیکن جوان این فصل استفاده کردم و فکر می‌کنم برای هماهنگ‌تر شدن نیاز به زمان داریم. سعی کردم از جوانان در ترکیب استفاده کنم و از بازیکنان جوان دیگری هم در ترکیب استفاده خواهم کرد. کمی وقت می‌خواهم تا فوتبال تهاجمی مد نظرم را اجرا کنم.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته دهم لیگ برتر/ در شب انتقام مجیدی از نویدکیا، استقلال در آزادی صدرنشین شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار