وریا غفوری

کاپیتان تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: فجر تیم دست و پا بسته ای نبود ولی ما بخاطر بی کیفیتی زمین آنطور که باید و شاید نتوانستیم برنامه هایمان را پیاده کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال(تاج) بعد از تساوی فجر سپاسی و استقلال، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

   

* تساوی فجرسپاسی و استقلال؟

در مورد بازی در این زمین نمی شود حرفی زد. این زمین کیفیتی ندارد که فوتبال در آن بازی کرد. حرف فنی نمی شود زد، متاسفانه در ثانیه های آخر به دلیل بی تمرکزی گل مساوی را خوردیم. ناراحت کننده است که در فوتبال ایران باید در چنین زمینی بیفتد.

از بدشانسی نمی دانم چه بگویم، آن تیمی که حقش است به خاطر کیفیت زمین نمی تواند توانایی خود را بروز بدهد.در مسابقه امروز هم این اتفاق رخ داد.

* استقلال در زمین بدتر از حافظیه هم پیروز شده بود؟

قطعا همینطور است اما فجر تیم دست و پا بسته ای نیست. آنطور که باید و شاید نتوانستیم در این زمین برنامه هایمان را پیاده کنیم.

* انتقاد از سامان لیگ و کسر قرارداد بازیکنان فوتبال؟

این سازمان هر سال چند درصد از قرارداد بازیکنان را کسر می کند بدون اینکه بازیکنان راضی باشند. در لیگ یک و  دو هم این اتفاق می افتد. پول بزرگی که جمع می شود هیچکس نمی داند کجا خرج می شود. هم از مربیان و هم از بازیکنان پول می گیرند، به نظر من باید به این موضوع رسیدگی شود و تجدید نظر صورت بگیرد. در هیچ کجای دنیا چنین اتفاقی رخ نمی دهد. 

* ظاهرا سازمان لیگ از شما شکایت کرده است؟

شکایت کرده اند ولی دقیق اشاره نکردند که چه اتفاقی رخ داده است. البته من تا آخرش می روم چون کجای دنیا از حق بازیکنان می گیرند. دیوار بازیکنان کوتاه است در حالی که می توانند از تبلیغات محیطی، حق پخش و ... خیلی منابع خودشان را تامین کنند.

* وضعیت آمادگی جسمانی؟

خدا را شکر که امسال آماده تر از پارسال هستم و امیدوارم به حدی برسم که راحت نتوانند برای تیم ملی از من چشم پوشی کنند.

* در این بازی پنالتی را نزدید؟

در مورد پنالتی سرمربی تصمیم می گیرد، سال گذشته 10 پنالتی زدم که 9 ضربه گل شد و یکی از آنها خراب شد، در این بازی تصمیم سرمربی بود که یامگا پنالتی بزند که خیلی خوب هم زد. پنالتی بازی قبلی هم بدشانسی من بود که نتوانستم خوب آن را بزنم.

 اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفته چهارم لیگ برتر/ یک امتیاز مفت برای فجرسپاسی؛ زمین افتضاح، باران و سُر خوردن بد موقع حسینی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار