سبو شهبازیان

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: یکی از مزیت‌های آقای آجورلو این است که اهل شعار و وعده وعید نیست و در آرامش و سکوت کار خود را پیش می‌برد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سبو شهبازیان پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) زمانی که در تیم پاس تهران بازی می‌کرد، سابقه همکاری با دکتر آجورلو را داشت. به همین دلیل خبرنگار استقلال نیوز در گفت‌و گویی با او در خصوص انتخاب آجورلو به مدیرعاملی باشگاه استقلال و همچنین عملکرد این تیم در لیگ و.. صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

 

به واسطه حضور در پاس چه شناختی از آقای آجورلو دارید؟

دو سه سال در تیم پاس با آقای آجورلو کار کرده‌ام و ایشان را کاملا می‌شناسم. او فردی کاملا فوتبالی و کاربلد است و به درد فوتبال ما می‌خورد. او به حرفی که می‌زند باور دارد و تا به سرانجام رساندن، آن را پیگیری می‌کند.
آجورلو اهل وعده وعید نیست و همیشه به دنبال پیشرفت است. در آن زمان هم که در پاس بود با مدیریت منحصر به فرد خود این تیم را متحول کرده بود.
سال 79 یا 80 قبل از انتقال پاس به همدان آقای آجورلو حالت حرفه‌ای به این تیم داده بود. چنان بستری فراهم کرده بود که حتی خواب و خوراک ما هم حرفه‌ای باشد که مناسفانه بعد از انتقال پاس به همدان این تیم از هم پاشید.
در حال حاضر هم آقای آجورلو در استقلال همان روندی که در پاس داشت را ادامه می‌دهد. ایشان اولین کار خوبی که انجام داد تهیه یک و در ادامه چند زمین تمرین خوب برای تیم بود. در مورد بازیکن هم بازیکنای خوبی جذب شدند. به نظر من او به تمام حرف‌ها و وعده‌هایی که داده بود دارد عمل می کند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و باشگاه استقلال بتواند به خوبی از توانایی‌های آقای آجورلو استفاده کند برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.
* آجورلو بعد از مدیرعاملی استقلال در بیانیه‌ای عنوان کردند که به دنبال ساخت "استقلالی قوی، قدرتمند و ثروتمند هستند". در این خصوص چه صحبتی دارید؟
آقای آجورلو کارشان را دوست دارند و با قاطعیت پیش می‌روند و از اعتبار خود درست استفاده می‌کنند. به نظر من آقای آجورلو می‌تواند به استقلال و پیشرفت این تیم کمک کند و با مشاوران خوب استقلالی خود قطعا موفق خواهند بود. 
یکی از مزیت‌های آقای آجورلو این است که در سکوت و به آرامی کار خود را انجام می‌دهند و مانند مدیران قبلی اهل شعار دادن و شوآف نیست. من با ایشان زندگی کرده‌ام و مطمئنم می‌تواند هم به استقلال و هم فوتبال کشور کمک کند. امیدوارم استقلال با کادر مدیریتی، کادرفنی و بازیکنان خوبی که دارد فصل خوبی را پشت سر بگذارد.
 
* دو بازی آغازین استقلال در لیگ مقابل هوادار و ذوب‌آهن با برد همراه شد. در این خصوص چه نظری دارید؟
تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید امتیازات نیم فصل اول و خصوصا هفته‌های آغازین را جمع کند. استقلال به خوبی فصل را آغاز کرده و بازیکنان می‌دانند که این امتیازات ابتدایی در آینده چقدر به درد تیم خواهد خورد و انگیزه را از چشمان آن‌ها می‌توان دید.  
فرهاد مجیدی با خیالی راحت‌تر نسبت به فصول گذشته در حال کار کردن است چون هم بازیکنانی که می‌خواست جذب شدند و هم  ابزار و آرامشی که نیاز داشت در اختیار قرار گرفته است.
تیمی که مدعی قهرمانی است باید از ابتدا گام‌های قوی بردارد چون در ادامه لیگ رقبای سرسختی همچون سپاهان و پرسپولیس خواهد داشت. امیدوارم استقلال برای قهرمانی و پایان دادن به انتظار چند ساله هواداران، لیگ را با همین قدرت ادامه بدهد.
 
* کمی در خصوص بازیکنان خارجی استقلال صحبت کنیم. در سال‌های اخیر استقلال همیشه بازیکنان خارجی خوبی داشت و این فصل هم از این قائده مستثنی نیست..
 
کسانی در تیم استقلال که در زمینه جذب بازیکنان خارجی کار می‌کنند، وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌اند و بازیکنانی که در این مدت جذب شده‌اند همگی با برنامه و مطالعه بوده و این گونه نیست که با معرفی یک بازیکن و یا دیدن چند ویدیو قدیمی از یک بازیکن برای جذب او اقدام کرده باشند.
لیگ ما بازیکنانی لازم دارد که به فوتبال کمک کنند. ما خارجی‌هایی می خواهیم که باعث پیشرفت شوند و کنار آن‌ها بازیکنان خودمان هم پیشرفت کنند و خوشبختانه استقلال این کار را به خوبی انجام می‌دهد.
من بسیار خوشحالم که بعد از چند سال داریم فوتبالی روان و خوب از استقلال می‌بینیم و هواداران هم باید از تیم راضی باشند.
* چه پیش‌بینی‌ای از بازی روز شنبه با تراکتور دارید؟
 همیشه بازی‌های استقلال و تراکتور فضای خوبی دارد. تراکتور هفته قبل که با 3 گل نفت را شکست داد و این نشان می‌دهد که که خط حمله خوبی دارد.
استقلال باید همه بازی‌ها را به دید فینال ببیند و برای بردن و پیروزی به میدان برود.
تراکتور تیم قابل احترام و با برنامه‌ای است. در کل تیم‌های فیروز کریمی تیم‌های باتاکتیک و بابرنامه‌ای هستند.
هم فرهاد از فیروز کریمی شناخت دارد و هم کریمی بواسطه حضور در استقلال نقاط ضعف و قدرت تیم را می‌داند.
درست است که تراکتور چندین بازیکن خوب خود از جمله شجاعی، دژاگه، حاج صفی و..  را از دست داده اما به هر حال جز 5 تیم اول فوتبال ایران است. من امیدوارم استقلال پیروز این دیدار باشد.
* در خصوص افشاگری وحید صالحی داور فوتبال در خصوص متفیای داوری و مهندسی لیگ چه صحبتی دارید؟
من این صحبت‌ها را نشنیدم و واقعا دوست ندارم پیگیر باشم چون فوتبال پاک است و اگر این حرف‌ها واقعیت داشته باشد باید به آن رسیدگی و از حضور این افراد در فوتبال جلوگیری به عمل آید.
من نظر خاصی در این مورد ندارم و فقط امیدوارم که این مسائل صحت نداشته باشد.

اختصاصی استقلال‌نیوز

             

 


مطالب مرتبط:

رودی گستد وارد تهران شد

کوین یامگا: بستن قرارداد با استقلال فوق العاده بود؛ افتخار می کنم در بزرگترین باشگاه ایران و آسیا حضور دارم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار