مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال پس از پیروزی مقابل ذوب آهن گفتند: ان‌شاءالله بتوانیم نتایج خوبی بگیریم تا هواداران شاد شوند.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان از هفته دوم لیگ برتر فصل 1400/1401، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید: 

 

* روزبه چشمی

بازی سختی داشتیم ذوب‌آهن از تیم‌های خوب لیگ است. خدا را شکر در این دیدار پیروز شدیم 3 امتیاز‌هایی که در هفته‌های ابتدایی جمع می‌کنیم برای‌مان حیاتی است.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد با حضور مصطفی آجرلو شرایط استقلال خوب شده است، گفت: از این مسائل خیلی مطلع نیستم اما فکر می‌کنم اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است. مدیریت شرایط را کم کم فراهم می‌کند. ان‌شاءالله بتوانیم نتایج خوبی بگیریم تا هواداران شاد شوند. در این دو هفته خوب نتیجه گرفتیم و ان‌شاءالله در آینده هم بهتر می‌شود.

بازیکن تیم استقلال در مورد عملکرد یامگا هافبک فرانسوی این تیم عنوان کرد:‌او همه چیز را نشان داد. 2گل زد که توانستیم بازی را ببریم.

چشمی در خصوص وضعیت سیدحسین حسینی گفت: دقیقاً اطلاع ندارم اما فکر می‌کنم الان بهتر باشد.

وی در خصوص تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: برنامه‌ریز‌ها اکثر اوقات مشکلاتی داشته است امیدوارم همه چیز خوب پیش برود تا فوتبال جذابی را در لیگ شاهد باشیم.


 *مهدی مهدی پور

خدا را شکر که 3 امتیاز بازی را گرفتیم. برای ما مهم 3 امتیاز بود که در خارج از خانه کسب کنیم که خوشبختانه به آن رسیدیم. ذوب  آهن هم تیم خوب و ریشه داری است و امیدوارم این تیم به روزهای خوبش برگردد.

یامگا خیلی با ما تمرین نکرده ولی امروز نشان داد بازیکن بزرگ و تاثیر گذاری است. در بازی امشب خیلی به ما کمک کرد و امیدوارم در ادامه فصل بیشتر هم به ما کمک کند. در نهایت امیدوارم امسال اتفاقات خوبی برای ما رقم بخورد.

  اخبار استقلال

 

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته دوم لیگ برتر/ استقلالِ فرهاد فولادشهر را ذوب کرد؛ یامگا ستاره جدید آبی‌ها!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار