غلامرضا نعلچگر

پیشکسوت ارزنده باشگاه استقلال(تاج) گفت: استقلال کار سختی مقابل ذوب آهن خواهد داشت بنابراین باید باکیفیت تر و محکم تر از دیدار هفته قبل بازی کند.

 

غلامرضا نعلچگر پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز در خصوص بازی امروز عصر تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب آهن، پیروزی بر هوادار و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

 

* استقلال در هفته نخست هوادار را شکست داد، این دیدار را چگونه ارزیابی می کنید؟

شاگردان مجیدی در نیمه اول دیدار مقابل هوادار خود را پیدا نکرده بودند و تحت فشار پرس شدید تیم حریف قرار داشتند. هوادار در نیمه اول نمایش خیلی خوبی داشت اما در نیمه دوم استقلال خودش را پیدا کرد و توانست به نتیجه دلخواه برسد.

هر چند کلیشه ای اما بازی‌های اول همواره سخت است چون تیم ها در دوران بدنسازی بودند  و شرایط جسمانی بازیکنان مناسب نیست. زمان لازم است تا کیفیت بازی‌ها بهتر شود و بازیکنان تیم هایی مثل استقلال که 5-6 تغییر داشته اند با هم هماهنگ شوند.

* پس می توانیم امیدوار باشیم که در ادامه فصل بازی های زیباتری از استقلال ببینیم؟

بله. فکر می کنم استقلال روز به روز شرایط بهتری پیدا خواهد کرد، بازیکنان هماهنگ تر می شوند، تیم جا خواهد افتاد و بهتر خواهد شد. در بازی با هوادار هم استقلال خوب بود. در این بازی‌های اولیه که تیم‌ها خیلی شرایط خوبی ندارند گرفتن امتیاز مهم ترین چیز است که خوشبختانه استقلال در اولین بازی موفق شد سه امتیاز حساس به دست بیاورد.

* پیش بینی شما از بازی استقلال و ذوب آهن چیست؟

ذوب آهن هفته گذشته یک بر صفر در آبادان مقابل نفت به پیروزی رسید که نشان دهنده قدرت این تیم است. تارتار(سرمربی ذوب آهن) همیشه تیم های خوبی را جمع و جور می کند. استقلال در این بازی کار سختی خواهد داشت بنابراین باید باکیفیت تر و محکم تر از دیدار هفته قبل بازی کند.

شاگردان مجیدی اگر موفق شوند و سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورند می توانند شرایط خوبی در جدول رده بندی پیدا کنند اما به اعتقاد من بازی بسیار سختی در اصفهان در پیش خواهد بود.

* ترکیب استقلال برای مدعی قهرمانی بودن، کمی جوان نیست؟

استقلال مهره های کلیدی مثل اسماعیلی، ریگی، قایدی، دیاباته و.. را از دست داده و پیدا کردند جایگزین مناسب برای این بازیکنان کار سختی است. همچنین برای هماهنگ شدن بازیکنان جدید به زمان نیاز داریم.

در بازی هفته اول بازیکنان جوان استقلال عملکرد خوبی داشتند. به عنوان مثال حسین زاده بسیار پرتحرک و خوب بود. سلمانی هم در پیستون چپ چیزهای از خود نشان داد و اگر این بازیکنان جوان در ترکیب تیم جا بیافتند می توانند کمک زیادی به استقلال بکنند.

به اعتقاد من استقلال با همین نفرات هم می‌تواند تا حدود زیادی مدعی قهرمانی باشد.
اگر خاطرتان باشد مقابل الهلال هم با همین نفرات بازی کردیم و اگر یکی از آن 4-5 موقعیت گلی که در نیمه دوم داشتیم، گل می شد، می توانستیم روند بازی را برگردانیم. این نشان می‌دهد که استقلال با همین نفرات هم این توانایی را دارد که در رده های بالایی جدول قرار بگیرد و مدعی قهرمانی باشد.

* بحث تبلیغات محیطی هم که بحث داغ این روزهای فوتبال ایران شده است..

حتما سازمان لیگ نفعی از این ماجرا می برد که ساز و کار این بخش را به باشگاه ها واگذار نمی کند. اگر نفعی از این ماجرا نمی برید بگذارید خود باشگاه این کار را انجام دهد.

* عملکرد سردار آجورلو تا کنون چطور بود؟

آقای آجورلو تجربه زیادی دارد. ضمن اینکه خیلی خوب تیم را جمع و جور کرد، به سرمربی و مربی و همچنین بازیکنان بها داد و به دنبال تهیه امکانات است. آقای آجورلو می‌تواند فرد موفقی در باشگاه استقلال باشد.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


 مطالب مرتبط:

فرشید سمیعی: تفاهم حاصل شد؛ تبلیغات محیطی با مصوبه سازمان لیگ به استقلال واگذار می‌شود

بیانیه باشگاه استقلال خطاب به سازمان لیگ/ مشکلات و مانع تراشی‌ها خللی در عزم و اراده این باشگاه وارد نمی‌کند

هفته اول لیگ برتر/ شروع خوب استقلال با هوادار؛ فرهاد نیمه مربیان را با جوانان برد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار