آرش برهانی

سرمربی تیم فوتبال امید استقلال(تاج) گفت: امیدوارم مصطفی آجورلو بتواند با بررسی و شناخت از مشکلاتی که در این باشگاه موجود است، ثبات موفقی را در دوران حضورش ایجاد کند.

      

به گزارش استقلال نیوز، آرش برهانی سرمربی تیم فوتبال امید استقلال(تاج) در گفتگو با ایلنا، درخصوص شرایط تیم استقلال، صحبت هایی  انجام داد که در ادامه می خوانید:

       

* شرایط تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

تصمیماتی که آجورلو در بدو ورودش به استقلال به صورت فوری گرفت، ناشی از مطالعه او در خصوص شرایط تیم و شناخت خوبی بود که از وضعیت موجود داشت. مدیرعامل جدید می‌دانست برای بازگشت آرامش نسبی باید تصمیماتی در راستای آرامش خاطر مجیدی بگیرد و خیلی فوری این اقدامات را انجام داد. با حمایتی که آجورلو از مجیدی انجام داد و تصمیماتی گرفت که موجب رضایت خاطر او شد، چاره‌ای جز کسب بهترین نتایج را برای مجیدی نگذاشت.

* انتظارات از کادرفنی بالا رفته است.

مجیدی در مقاطع قبلی که سرمربی استقلال می‌شد گلایه‌اش از این بود که تیم را خودش نبسته است. حالا او تیم را خودش بسته و ظاهراً هماهنگی خوبی هم بین او و مدیرعامل وجود دارد تا جایی که اولین تصمیمات مدیرعامل همگی مطابق میل او باشد؛ پس مجیدی این تیم را قهرمان کند تا هواداران هم از عملکرد او رضایت کامل داشته باشند.

* تمدید قرارداد بلندمدت سرمربی را چگونه بررسی می‌کنید؟

اقدام آجورلو در حمایت از سرمربی و تمدید ۳ ساله قرارداد مجیدی بسیار سیاستمدارانه و متفکرانه بود. همانطور که می‌دانید موفقیت یا عدم موفقیت یک سرمربی بستگی به همت، درایت و کاردانی او دارد و حمایت‌های مدیریتی که در تمام دنیا معمول است، به بینش بالا و تجربه مدیریتی مدیران معطوف می‌شود.

* استقلال با مدیریت جدید می‌تواند به موفقیت دست پیدا کند؟

آجرلو کارنامه مدیریتی خوبی در رزومه خود دارد. استقلال به دنبال یک آدم دلسوز است؛ آجرلو هم این موضوع را درک می‌کند که ۳۰ میلیون هوادار به دنبال نتیجه تیمشان هستند. از حالا نمی‌توان گفت او موفق عمل می‌کند یا نه، مدیرعامل به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد و نیاز به کمک وزارت ورزش دارد. اگر آجرلو با عزم و اراده و انگیزه باشد اتفاق‌های خوبی رخ می‌دهد.

* عملکرد تیم در نقل و انتقالات را چطور ارزیابی می‌کنید؟

امیدوارم تا زمان باقی مانده سایر خواسته‌های مجیدی برطرف شود و استقلال لیگ جدید را پرقدرت شروع کند. فکر می‌کنم اگر استقلال شکل خوبی بگیرد و روی ریل بیفتد اتفاقات خوبی رقم می‌خورد. اگر استقلال هم مانند گل‌گهر سیرجان، سپاهان و پرسپولیس ثبات داشته باشد می‌توانیم شاهد یک جنگ برابر در لیگ جدید باشیم، نه اینکه سایر رقبا در شرایط مساعد باشند و استقلال بدون شرایط ابتدایی در یک جنگ نابرابر!

* استقلال مشکل زمین تمرین هم دارد.

این سال‌ها استقلال همواره در به در و خانه به دوش یک زمین تمرین مناسب بود و همیشه مشکل زمین تمرین که ابتدایی‌ترین امکان موفقیت یک تیم فوتبال است را داشت. آجورلو با ارتباطاتی که دارد تلاش کند حداقل یکی از این زمین‌ها، مثل تهران جنوب یا نظام آباد و ... که جز اموال این باشگاه محسوب می‌شود را برگرداند تا لااقل مشکل زمین تمرین استقلال برای همیشه حل شود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

سورپرایز بامدادی سردار آجورلو/ قرارداد بلند مدت با فرهاد مجیدی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار