جواد قراب

پیشکسوت باشگاه استقلال و تاج با ابراز ناراحتی از درگذشت مهین‌ کوره‌ چیان، فقدان این اسطوره بسکتبال بانوان باشگاه تاج را تسلیت گفت.

 

به گزارش استقلال نیوز، روز گذشته یکی از روزهای تلخ تاریخ باشگاه استقلال(تاج) بود. مهین کوره‌ چیان، یکی از اسطوره‌های باشگاه تاج که از پیشکسوتان رشته بسکتبال این باشگاه بود، دار فانی را وداع گفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

شادروان مهین کوره‌چیان همواره به جواد قراب ارادت خاصی داشت، به همین دلیل گفت‌و گو خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز با این پیشکسوت ارزنده باشگاه استقلال(تاج) در خصوص درگذشت این اسطوره بسکتبال بانوان  صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

 

* درگذشت مهین کوره چیان را تسلیت می‌گویم

یادش بخیر، من از خانم مهین کوره چیان خاطرات خوبی در ذهن دارم. یکی از ستاره‌های ما، از بین ما رفت. ایشان یکی از بی‌نظیرترین بسکتبالیست‌های ما هم از نظر زیبایی و هم از نظر فنی بودند.
درگذشت ایشان را به خانواده محترمشان و تمام ورزشکاران باشگاه تاج و استقلال و به خصوص بسکتبالیست‌های عزیز و آقای عنایت آتشی تسلیت می‌گویم.

* با کوره چیان، شهبازیان و مددیان خاطرات زیادی دارم

روزی که به باشگاه تاج(استقلال) آمدم، یعنی وارد باشگاه شدم ایشان را دیدم که بسیار شیک و همچون یک مانکن زیبا، با موی کوتاه(در آن زمان اکثر دختر خانم‌ها موهای بلند داشتند) عضو تیم بسکتبال باشگاه تاج بودند.
آن زمان بازیکنان زیادی در تیم بسکتبال بانوان تاج بازی می‌کردند اما من با خانم‌ها مهین کوره‌چیان، ژنیک شهبازیان و استلا مددیان خاطرات زیادی دارم.

* بازی‌های بسکتبال را از نزدیک تماشا و از بانوان تاج حمایت می‌کردیم

بواسطه دوستی با مربی تیم بسکتبال تاج، هم تمرین و هم مسابقات باشگاهی با تیم‌هایی چون انجمن دوشیزگان، آرارات و.. را از نزدیک تماشا و از این عزیزان حمایت می‌کردیم.
از شنیدن خبر فوت خان کوره‌چیان بسیار متاسف شدم و برایم باورپذیر نیست چون این‌ها خاطرات جوانی ما بودند.

* کوره چیان از نظر اخلاق نمونه بود و تا آخر هم به تاج وفادار ماند

خانم کوره‌چیان از نظر اخلاق نمونه و در ورزش بسیار کوشا و یکی از بهترین بازیکنان بسکتبال بانوان تاج و تیم ملی بودند.
ایشان یک بسکتبالیست سرعتی بودند و به راحتی توپ‌ها را وارد حلقه می‌کردند. تا آخر دوران ورزشی خود هم به تاج وفادار ماندند و در این تیم بازی کردند. تیم بسکتبال تاج آن سال‌ها همواره یا قهرمان یا نایب قهرمان می‌شد.

* روابط عمومی باشگاه استقلال باید درگذشت کوره چیان را تسلیت می‌گفت

اینکه باشگاه استقلال هیچ پیام تسلیتی برای درگذشت خانم کوره‌چیان منتشر نکرد، به روابط عمومی باشگاه مربوط است. من با آقای نوری‌فر تماس گرفته و خواهم گفت که روابط عمومی باشگاه استقلال فقط مختص فوتبال نیست و شامل رشته‌های دیگر هم می‌شود. در حال حاضر ما فعالیتی در رشته بسکتبال نداریم اما استقلال فقط یک تیم فوتبال نیست بلکه یک باشگاه است.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

سایت خبری هواداران استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

از ارسال پیام های تسلیت غیراصولی تا عدم صدور پیام تسلیت های ضروری/ وضعیت عجیب حاکم بر باشگاه استقلال ایران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار