محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: خنده‌دار است که پیشکسوت استقلال محسوب بشوی اما با زدن حرف دل هواداران، باشگاهی که سالیان سال است خاک آن را خوردی از تو شکایت کند.

 

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز در خصوص اخراج مددی، از سرگیری تمرینات استقلال، لغو نشست پیشکسوتان با وزیر ورزش، بازگشت بازیکنانی نظیر روزبه چشمی به استقلال و.. صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

    

* مددی بعد از تجمع هواداران مجبور به استعفا شد اما گویا هنوز به باشگاه می‌رود!

من شنیده‌ام که هیات مدیره با استعفای مددی موافقت کرده است اما او تا انتخاب و آغاز به کار مدیرعامل جدید به باشگاه خواهد رفت. امیدوارم ظرف چند روز آینده مدیرعامل جدید  انتخاب شده و کار خود را آغاز و به گونه‌ای باشگاه را مدیریت کند که خواسته هواداران اجابت شده و استقلال مدعی اصلی قهرمانی باشد.

* تمرینات استقلال هم زیر نظر مجیدی آغاز شده است..

بله؛ خوشبختانه تمرینات دو سه روزی است که آغاز شده و فرهاد مجیدی هم به ایران آمد و بازیکنان زیر نظر او مشغول به آماده‌سازی هستند.

ان‌شاالله مدیرعامل جدید هم بیاید تا با مجیدی نشست و تعامل داشته باشد و با هم به توافق برسند تا استقلالی مدعی روانه فصل بعد شود.

بازی‌های لیگ از اواخر مهر ماه آغاز خواهد شد و هر چه سریع‌تر باید برنامه‌ریزی‌ها صورت بگیرد تا تمرینات منظم و فشرده برگزار شود. امسال هوادران به جز جام قهرمانی لیگ برتر چیز دیگری نمی‌خواهند‌.

* گویا ماجرای شکایت مددی از شما هنوز هم ادامه دارد؟

جالب است هم احمد مددی از من شکایت کرده و هم باشگاه استقلال! خنده‌دار است که پیشکسوت استقلال محسوب بشوی اما با زدن حرف دل هواداران، باشگاهی که سالیان سال است خاک آن را خورده‌ای از تو شکایت کند. 

* فریادشیران استعفای مددی را تکذیب کرده و نمی خواهد این ماجرا را قبول کند!

مددی و فریادشیران دست و پاهای آخرشان را می زنند. فریادشیران باید به خانه خود که همان تیم منحل شده نفت است، برگردد. به امید خدا چند روز دیگر این تغییر و تحولات انجام خواهد شد و مددی که برود فریادشیران هم پشت سرش خواهد رفت.
چه هواداران و چه پیشکسوتان، هیچکس خواستار این دو نفر نیست و ان‌شاالله با رفتن این‌ها استقلال به روزهای خوبش برگردد و صاحب یک چارت سازمانی خوب و هیات مدیره بهتر شود.

* نشست پیشکسوتان با وزیر ورزش هم که لغو شد..

بله؛ قرار بود اوایل هفته ده دوازده نفری از پیشکسوتان به دیدار دکتر سجادی برویم اما فکر می‌کنم چون تغییر و تحولات مدیریتی و اخراج مددی صورت گرفت، این جلسه لغو شد. احتمالا هفته‌های آتی نشستی با مدیران وزارت ورزش و شاید وزیر ورزش برگزار شود.

* به نظر شما استقلال باز هم به بازیکن جدید نیاز دارد؟

بله؛ حتما باید یک پلی‌میکر و یک مهاجم خیلی خوب جذب کنیم. استقلال به یک بازیساز در خط هافبک نیاز دارد که بتواند نبض بازی را در دست بگیرد و مهاجمان را تغذیه کند.

یک مهاجم خوب هم می‌خواهیم که در قد و قواره و هم‌طراز قایدی باشد.

* آیا موافق بازگشت بازیکنانی مثل روزبه چشمی هستید؟ به نظر می رسد هواداران استقلال بر خلاف هواداران رقیب از بازگشت بازیکنان جدا شده خود استقبال نمی‌کنند!

به نظر من هواداران استقلال با هواداران پرسپولیس فرق دارند و خیلی تعصب و غیرت و ارق‌شان بیشتر است. در این چند سال اخیر هواداران استقلال حرص و جوش و صدمه و آسیب زیاد خوردند و بارها حقشان خورده شد اما هنوز هم پای تیمشان ماندند.
روزبه چشمی زحمت زیادی برای استقلال کشیده است اما فراز و نشیب زیادی داشت و به نظر من مهره‌ای کلیدی برای استقلال نبود!
به عنوان مثال اگر مهدی قایدی بخواهد برگردد همه خواستار بازگشتش خواهند بود چون بازیکن تاثیرگذار و مهره‌ای کلیدی بود.
نمی‌خواهم روزبه چشمی را نقد کنم اما در کل زمانی که استقلال به او نیاز داشت، تیم را ترک کرد و شاید هواداران از این موضوع ناراحتند که چرا این بازیکنانی در آن مقطع استقلال را به خاطر پول رها کرد.
البته تمام هواداران اینطور نیستند و عده‌ای هم دوست دارند بازیکنانی که می‌روند دوباره برگردند و با روی باز از او استقبال می‌کنند.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


 مطالب مرتبط:

حرکت هوشمندانه مجیدی؛ فرهاد همچنان منتظر برکناری رسمی مددی

احمد مددی استعفا داد / استقلال و هوادارانش به آرامش می رسند؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار