سلطانی فر عزیزی خادم پرسپولیس

استقلال ایران باز هم همچون فصول گذشته در مهمترین زمان از سناریوهای تکراری مسئولین ضربه خورد

  

به گزارش استقلال نیوز،از دو فصل قبل با یک قانون من درآوردی ورود مربیان و بازیکنان خارجی به کشور ممنوع شد تا قیمت بازیکنان داخلی به شدت افزایش پیدا کرده و جیب دلالان و مدیر برنامه های معروف پُر شود!

همان زمان نظر کارشناسان و اهالی فوتبال به تغییر و لغو این قانون مضحک بود اما مرغ فدراسیون یک پا داشت زیرا تماما متولیان این قانون خود پایشان در ماجرا ویلموتس دیده میشد! و با این حرکت عجیب به سمت فرار از محکومیت احتمالی حرکت کردند!

این قانون برای استقلال بیشترین خسارت را به ارمغان آورد زیرا بازگشت استراماچونی عملا منتفی شد و این مربی برای فعالیت انجام نداده خود نیز استقلال را به پرداخت مطالباتش محکوم کرد!

در انتها پس از تغییر اعضای فدراسیون، عزیزی خادم در تاریخ : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰  رسما اعلام کرد این قانون برداشته خواهد شد!

فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان بر اساس همین وعده های ریس فدراسیون، شیخ دیاباته را از لیست فصل بعد خود حذف کرد تا در فصل بعد گزینه بهتری به خدمت بگیرد!

پس از فینال جام حذفی و با پایان یافتن یک فصل دیگر فوتبالی، احمد مددی و هیات مدیره که همگی گماشته های وزارت ورزش بودند در یک برنامه هماهنگ و مشخص به فرهاد مجیدی قول دادند که با فروش مهدی قایدی دو خرید جدید با کیفیت و همچنین گابریل پین مربی سرشناس ایتالیایی را به تیم استقلال اضافه خواهند کرد و بازهم بر اساس همان صحبت ها و وعده های گفته شده فرهاد مجیدی با فروش مهدی قایدی موافقت کرد!

دقیقا یک روز پس از قطعی شدن فروش مهدی قایدی نورشرق  رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام کرد استقلال هیچ مشکلی برای خرید بازیکن خارجی ندارد صحبتی که حالا مشخص می شود برای فروکش کردن خشم هواداران استقلال از انتقال مهدی قایدی انجام شده است!

و در انتها پس از گذشت یک هفته و در حالی که 48 ساعت به پایان زمان ارسال لیست نهایی به AFC باقی مانده همین فرد(نورشرق) در مصاحبه امروز خود رسما اعلام کرد استقلال نمی تواند به دلیل پرونده استراماچونی، بازیکن و مربی خارجی جذب کند!

اگر به تمامی موارد بالا دقت کنید مشخص است برنامه تضعیف استقلال کاملا هوشمندانه طراحی شده است در جایی که از ارکان فدراسیون تا عوامل باشگاه همگی به دنبال اجرای دستورهای نهادی بالاتر هستند!

در این بین برای طبیعی جلوه کردن این سناریو اعلام شد که باشگاه پیروزی نیز حق خرید بازیکن خارجی ندارد اما چه کسی است که ندادند این تیم تمام نقاط ضعف خود را با خریدهای داخلی پوشش داده و عملا نیازی به بازیکن خارجی ندارد و این شو و نمایش های عوامفریبانه برای بستن دهان هواداران معترض استقلال است!

حال که لیگ عاری از هرگونه بازیکن با کیفیت قابل خرید شده است دست فرهاد مجیدی در پوست گردو مانده و به خوبی حربه آقایان جواب داد و تیم استقلال  تضعیف شد!

به گزارش استقلال نیوز،اتفاقات بیان شده کاملا مستند و همگی بر اساس انتشار در خبرگزاری ها و رسانه های معتبر است.

 

سایت هواداری استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ ادامه توهین تصمیم گیران ورزش به میلیون ها هوادار آبی و عاشق فوتبال قابل تحمل نیست 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار