رضا رجبی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: به نظر من مدیران استقلال خود را مقابل الهلال از پیش باخته می‌دانند و برای همین هم تلاش زیادی برای تکمیل لیست تیم قبل از بازی با این تیم انجام نمی‌دهند.

 

رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال و تاج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز با ابراز نگرانی از شرایط نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال، وعده‌های ملکیان برای خرید بازیکن بزرگ خارجی بعد از بازی با الهلال را کذب دانست و عنوان کرد مدیران استقلال خود را مقابل الهلال از پیش باخته می‌دانند.

در ادامه مشروح صحبت های رضا رجبی با استقلال نیوز را مشاهده می کنید:

 

* کمی از وضعیت این روزهای خود برایمان بگویید؟

هفته گذشته به عنوان مدیر فوتبالی چوکای طالش(مدیرفنی تیم بزرگسالان و مدیر آکادمی) انتخاب شدم و در حال حاضر در این باشگاه فعالیت می‌کنم.
آقای علی نامداری مالک باشگاه چوکا هستند و ‌در این مدت کمک زیادی به فوتبال گیلان کرده‌اند.
من به دلیل اینکه ایشان را یک استقلالی واقعی و انسانی بزرگوار می‌دانم به چوکا آمدم تا با تمام وجود به این تیم و هواداران خوبش کمک کنم.

* شرایط نقل و انتقالات باشگاه را تا کنون چطور دیدید؟

در خصوص وضعیت نقل و انتقالات به زبان عامیانه تیم‌های رقیب در حال خرید ماهی سفید اند اما ماهی شوریده هم گیر تیم ما نیامد!
برای تایید این موضوع فقط بازیکنانی که تیم‌های رقیب ما از دست دادند و بازیکنانی را که جذب کرده‌اند با بازیکنانی که ما از دست دادیم و جانشینانی که برایشان در نظر گرفتیم مقایسه کنید.
استقلال بازیکن ملی پوش و با تجربه می‌خواهد. باشگاه در فصل نقل و انتقالات باید تمام توان خود را برای خرید بازیکنان با تجربه و دارای سابقه بازی در تیم ملی بگذارد چون کسی که در استقلال بازی کرده می‌داند که بازی کردن در این تیم چقدر دشوار است.
در کل من شرایط نقل و انتقالات را تا اینجا مناسب نمی‌بینم.

* دلیل این شرایط نامناسب چیست؟

متاسفانه باشگاه استقلال مرکز بی‌صداقتی شده است‌ و از کسی حرف راست نمی‌شنوید. مخصوصا بی‌صداقتی که در زمان فروختن آقای قایدی وجود داشت بسیار ناراحت کننده و بد است‌.

* حضور مددی هم این روزها به نسبت گذشته در باشگاه کم‌رنگ تر شده..

آقای مددی در حال حاضر دنبال گرفتن پست در وزارت ورزش است و استقلال را به اصغر ملکیان سپرده.
به نظر من مدیران استقلال خود را مقابل الهلال از پیش باخته می‌دانند و برای همین هم تلاش زیادی برای تکمیل لیست تیم قبل از بازی با این تیم انجام نمی‌دهند.

*باشگاه دیروز اعلام کرد که اسماعیلی را نمی‌خواهد!

به نظر من فرشید اسماعیلی جز سه هافبک پلی میکر تاپ ایران است. درست است او  در فینال جام حذفی پنالتی خراب کرد اما این هجمه علیه او تعجب بر انگیز است. باشگاه باید در این خصوص شفاف‌سازی کند که چرا او را نمی‌خواهد.
شنیده‌ام که گل‌گهر خواهان فرشید اسماعیلی شده است. بعد هواداران می‌گویند که چشم قلعه‌نوعی دنبال بازیکنان استقلال است. وقتی باشگاه بازیکنی مثل اسماعیلی را نمی‌خواهد طبیعی است که دیگر مربیان دنبال چنین ستاره‌‌ای باشند.
اصلا برای من سوال است که این بازیکن از دست می‌دهیم برای جایگزین او چه فکری کرده‌ایم؟
وضعیت باشگاهی که ناصر فریادشیران معاون اجرایی آن باشد بهتر از این نمی‌شود.

*حضور بهرام امیری را در باشگاه چطور ارزیابی می‌کنید؟

گویا از آقای بهرام امیری کمک خواستند و ایشان را آوردند تا بحث نقل و انتقالات را سر و سامان بدهد.
آقای امیری در گذشته معاونت اجرایی و پشتیبانی باشگاه استقلال بود اما هیچگاه کار سرپرستی انجام نداده است. ایشان کارکشته نقل و انتقالات هستند و شاید بتواند با حفظ سمت در بحث جذب بازیکنان هم به باشگاه کمک کند.

*با این شرایط امیدی به بازی الهلال دارید؟

اگر وضعیت و شرایط به همین شکل باشد نه می‌شود الهلال را شکست داد و نه می‌توان امیدی به فصل بعد داشت.

*ملکیان در مصاحبه‌ای عنوان کرد یک بازیکن خوب خارجی بعد بازی با الهلال جذب خواهد شد؛ چه نظری در این خصوص دارید؟

به نظر من این وعده‌ها برای این است که مردم پیگیر پولی که از فروش قایدی نصیب باشگاه شد، نباشند. در مملکت ما هر چیزی که شامل مرور زمان شود، فراموش ‌شده و از بین می‌رود! با این وعده وعیدها حساسیت‌ها کم، مردم به کمتر قانع شده و فشار خود روی مدیران باشگاه را کم می‌کنند.

یعنی چه بعد از بازی با الهلال یک بازیکن خارجی جذب می‌کنیم؟! بازیکن خارجی بعد از بازی با الهلال به چه درد ما می‌خورد؟ به نظر من این هم دروغی بیش نیست.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

سایت خبری هواداران استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

رضا رجبی در گفت وگو با استقلال نیوز/ پرسپولیسی ها از همان اول حاضری خور بودند؛ فریادشیران در اندازه ای نیست که در خصوص نامداری صحبت کند

رضا رجبی در گفت وگو با استقلال نیوز/ همه از فرهاد مجیدی حمایت کنند؛ از تیمسار خسروانی، شیخان و تیمسار اسدی رسیدیم به کجا!؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار