مجیدی

استقلال رویایی فرهاد مجیدی آن چیزی نبود که هواداران انتظار داشتند و حال جامعه هواداری استقلال بسیار نگران است. 

   

به گزارش استقلال نیوز، ابتدای مطلب بهتر می‌دانیم یادآوری کنیم در طول فصل گذشته تا امروز حمایت از سرمربی  استقلال وظیفه "استقلال نیوز" بوده و نقد امروز ما برگرفته از دل‌نگرانی‌های جامعه هواداری است.

نزدیک به ۱۰ روز دیگر استقلال باید در مصافی حساس مقابل الهلال عربستان قرار بگیرد و این در شرایطی است که وضعیت آبی پوشان در فصل نقل انتقالات به شدت نگران کننده است.

اواخر فصل قبل که فرهاد مجیدی درگیر مبارزه با احمد مددی و وزارت ورزش بود، در حاشیه تمرین استقلال با انتقاد از مربیان و مدیران گذشته به هوادار استقلال وعده‌ای خوشحال کننده داد:

"من نخواهم گذاشت همچون فصول گذشته تیم را شخم بزنند و تعداد زیادی بازیکن از این تیم جدا شود من اگر چند بازیکن به همین تیم فعلی اضافه کنم مطمئنا برای قهرمانی در آسیا قدم بر خواهیم داشت!"

سرمربی آبی‌پوشان در آن جلسه با انتقاد از مدیران گذشته جابه‌جایی‌های گسترده در فصل نقل انتقالات را سمی کُشنده برای استقلال دانست و به هواداران قول داد حتی نمی گذارد یک بازیکن از تیم جدا شود!

پس از ناکامی در کسب قهرمانی جام حذفی در حالیکه فشار زیادی روی فرهاد مجیدی بود و دست احمد مددی و وزارت ورزش برای برکناری او باز بود سرمربی استقلال با یک حرکت هوشمندانه سعی کرد با جبهه مخالفانش کنار بیاید و دست دوستی را به سوی آن‌ها دراز کند.

پس از این اتفاق در پی وعده‌های شیرین سرمربی استقلال، همه منتظر بستن یک تیم رویایی شدیم اما نتیجه‌ای که امروز شاهد آن هستیم تفاوتی با مدیران و مربیان پیشین ندارد و چه بسا اوضاع بسیار ناامید کننده‌تر پیش می‌رود!

تا امروز 7 بازیکن از استقلال جدا شده‌اند و افراد جایگزین به هیچ وجه در حد و اندازه نام آن‌ها نیستند و آقایان انگار نه انگارا!

حال اگر انتقادی فرهاد مجیدی می‌شود بخاطر فراموشی وعده‌هایی است که خود به هواداران داد زیرا اگر در بهترین حالت کادر مدیریتی بی کفایت استقلال، بتواند چند جای خالی باقی مانده را از ستاره‌های تراز اول هم پُر کند باز هم استقلال مجددا شخم خورده و داشتن ترکیبی هماهنگ مقابل الهلال، دور از ذهن خواهد بود!

گویی همه در باشگاه استقلال مدام در حال بازی با افکار هواداران هستند یک روز فروش قایدی را به نفع خود این بازیکن می‌دانند و از جذب دو بازیکن خارجی به جای او صحبت به میان می آورند اما بعدا مشخص می‌شود خارجی‌های مورد نظر، همان ایرانی‌های شاغل در لیگ‌های اروپایی هستند که سرجمع بازی هایشان برای تیم‌های پیشینشان به 10 بازی هم نمی رسد!

تا انتقادها بالا می رود با اخبار کذب و وعده‌های شیرین، سعی در آرام کردن هواداران دارند اما واقعا چرا باید سکوت کرد و چشمانمان را در برابر اشتباهات سرمربی استقلال ببندیم؟اگر امروز انتقاد نکنیم پس چه زمان نقاط ضعف تیم را بیان کنیم؟

جالب است اگر فشار هواداران نبود حتی آقایان از خرید امین قاسمی نژاد هم خودداری می کردند و مشخص نبود دقیقا امسال وضعیت تیم به چه شکل پیش می‌رفت!

فرزاد مجیدی پس از خرید امین قاسمی نژاد با ادعایی عجیب، این انتقال را یک پیروزی بزرگ در داربی پایتخت دانست! ولی آیا واقعا خریدهای امسال استقلال راضی کننده بوده است؟

بحث اصلی هواداران استقلال به هیچ وجه خریدهای متوسط این فصل نیست بلکه خروجی‌های فراوان است که شاکله تیم را از هم پاشاند!

سرمربی استقلال با لجبازی‌ها و رفتارهای نابه‌جای خود به امثال احمد مددی اجازه داد درب خروجی را به ستاره‌های تیم نشان داد تا او سناریویی که وزارت‌نشینان نوشته بودند را به خوبی پیاده کند.

این فصل برای وزارت ورزش پیشین و مدیرانی که ۸ سال تبعیض و نابرابری را در ورزش کشور به بار آوردند سال بسیار مهمی است زیرا در صورت قهرمانی تیم پیروزی، تمام اقدامات کثیف آن‌ها لاپوشانی خواهد شد و متاسفانه با سادگی سرمربی استقلال و جوانی بیش از حد او این فضا بار دیگر آماده شده است.   

به گزارش استقلال نیوز، قرار نیست هواداران استقلال به‌خاطر نام فرهاد مجیدی یا اشخاص دیگر کمبودها، ضعف ها و اشتباهات را نادیده بگیرند. هواداران استقلال این فصل فقط نتیجه می خواهند و مسئولیت تمامی نتایج این تیم با شخص سرمربی استقلال است و دیگر قرار نیست با وعده های همچون: صبر تا هماهنگی، هنوز تا پایان فصل زمان زیادی مانده و ... ۸ سال تلخ گذشته را جلوی چشممان بیاورند.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

فرزاد مجیدی: قاسمی‌نژاد یک بازیکن بزرگ و تاثیرگذار است؛ نقل و انتقالات یک‌ جنگ و دربی بود که بردیم

دیدگاه‌ها  
سعید
0 #1 سعید 1400-06-08 10:28
پارسالم شاکله حفظ شد تقریبا نتیجه چی بود اسماعیلی و ... تو این چنذ سال میشه بگی چی کردن
نقل قول کردن
مهدی بیابی
0 #2 مهدی بیابی 1400-06-09 21:55
کی آخه مطهری و اسماعیلی وریگی و ول میکنه میره مگه اینکه نفهم باشه
نقل قول کردن
مهدی بیابی
0 #3 مهدی بیابی 1400-06-09 21:56
مدیریت نفهم تا هست آش همینه و کاسه هنین
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار