رشید

دروازه بان تیم فوتبال استقلال (تاج) گفت: امیدوارم با تغییر وزیر ورزش وضعیت استقلال بهتر شود و اتفاقات خوبی برای این تیم بیفتد.

 

به گزارش استقلال نیوز،رشید مظاهری دروازه بان تیم فوتبال استقلال(تاج) در گفتگویی در مورد آخرین وضعیت خودش و باشگاه استقلال صحبت های کرد که در ادامه می خوانید: 

* با تدابیر کادر فنی نفت را شکست دادیم

خوشبختانه با تدابیری که کادرفنی داشت و تلاشی که بازیکنان انجام دادند توانستیم برنده بازی (استقلال و نفت مسجد سلیمان) شویم. البته خیلی هم خوب بازی کردیم.

* حسینی خیلی خوب به تیم کمک کرد 

در مورد خودم اینکه بازی کردم یا ذخیره بودم یا اینکه در آینده چه بازیکنانی فیکس بازی خواهند کرد این مسایل را در استقلال فعلی نداریم . چیزی که من امسال در تیم استقلال تجربه کردم اینکه هر جا که می توانی به تیم کمک کنی این کار را انجام بده. حالا چه با نشسته بر روی نیمکت چه با بازی کردن! آن تایمی که من بازی نکردم فکر می کنم سید(حسینی) خیلی خوب به تیم کمک کرد . ان شاالله من هم در آینده بتوانم خیلی بیشتر به تیمم کمک کنم .

* امسال هیچ کس هیچ مساله حاشیه ای از من ندید

این همه گفتن رشید تمرین نمی کند، رشید اینطوری است و... من دو هفته مصدوم بودم، به خودم رسیدم، برگشتم و تمریناتم را محکم کردم یعنی محکم انجام دادم، هیچ کس هیچ مساله حاشیه ای را از من ندید . گفتن رشید بازی نکند تیم را خراب می کند! اما من چنین شخصیتی ندارم . تمریناتم را محکم کردم . شرایط طوری بود که سید داشت خوب بازی می کرد. من هم باید یک طور دیگربه تیم کمک می کردم و منتظر باشم تا به یک شکل های دیگر به تیم کمک کنم .یا بیرون بنشینم به تیم روحیه بدهم یا بازی کنم. اینجا استقلال است و این نیست که فقط با بازی کردن به تیم کمک کنی.

* اگر یک جا نمیتوانی به تیم کمک کنی بایدبیرون بنشینی

اینجا استقلال است یک بازی اش با خیلی از بازی های تیم های دیگر فرق دارد . البته با تمامی احترامی که برای بقیه تیم ها قائل هستم این را می گویم.  اگر یک جا احساس کنی که نمیتوانی به تیم کمک کنی بایدبیرون بنشینی و با تیم همدل باشی و به این شکل به تیم کمک کنی. تا آن کسی که می تواند به تیم کمک کند فیکس شود. در آن تایم شاید آقا فرهاد (مجیدی )به شما نگفت و من نمی دانستم قبل از بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن چه تصمیمی برای انتخاب دروازه بان می خواهد بگیرد ولی خودم من با او صحبت کردم و گفتم من فکر می کنم در این تایم سید حسینی بیشتر می تواند به شما کمک کند و سید درون دروازه باشد و خدا را شکر خیلی هم خوب کار کرد. در این بین من در تمرینات مصدوم شدم و دو هفته به خودم رسیدم و برگشتم و تمرینات خودم را انجام دادم . سید هم خدا را شکر خیلی خوب به تیم کمک کرد . آقا فرهاد هم این شرایط را درک کرد با آقا بهزاد (غلامپور) هم صحبت کردم فکر می کنم با این کارم من هم توانستم به تیمم کمک کنم.

* از نظر  عاطفی، تا حالا مربی همانند آقا فرهاد ندیدم

من فکر می کنم اگر اقا فرهاد زودتر بالاسر تیم می آمد ما نتایج بهتری را می گرفتیم هرچند در این مدت آقا فرهاد و کادرفنی اش و کل تیم خیلی تحت فشار بودیم . به نوعی می توان گفت تنها بودیم. آقا فرهاد همه جوره تیم را جمع کرد. واقعیت اش با احترامی که به بقیه مربیانی که با آنها کار کردم باید بگویم این حسی که الان دارم را برای اولین تجربه کردم . قبلا هم بوده اما نه به این شدت که یک مربی تا این حد با بازیکنانش ارتباط عاطفی برقرار کند. این مساله باعث شد بازیکن هر کاری که اوبگوید با جان ودل برایش انجام دهند. الان آقا فرهاد به من بگوید بازی کن من با تمام وجود برایش بازی می کنم و اگر بگوید بیرون بنشین با تمام وجود روی نیمکت به تیمم انرژی می دهم و اینکه هواداران پشت آقا فرهاد بمانند چراکه تنها است.

* امیدوارم با تغییر وزیر ورزش اتفاقات خوب برای استقلال بیفتد

من اولین سالم که در استقلال هستم و اولین سالی است که من اعضای هیات مدیره یک باشگاهی که در آن عضو هستم را می شناسم . بازیکن نباید هیات مدیره را بشناسد یا اینکه هیات مدیره با بازیکن در ارتباط باشد . حالاچه قبلی ها چه فعلی ها فرقی نمی کند. اما مدیریت فعلی کارش خیلی ضعیف است و اصلا در حد استقلال نیست یک جوره هایی شخصیت استقلال را آقا فرهاد دارد جورش را می کشد. با محبوبیتی که دارد و تلاشی که می کند جورش را می کشد. بازهم می گویم در این مدت ما مدیریتی دیدیم که فقط آمدند وقول دادند و رفتند، خیلی دلم برای بچه ها می سوزد. نمی دانم کی می خواهند تصمیم بگیرند یک مدیر خوب بگذارند . یک مدیری که فوتبالی باشد و کارش را بلد باشد. امیدوارم این اتفاق بیفتد. در این دوره که فکر می کنم نمی شود امیدوارم با تغییر وزیر ورزش اتفاقات خوب برای استقلال بیفتد . امیدوارم آقای سلطانی فر هر چه زودتر از ورزش برود .

* کار کنعانی زادگان کار زشت و چیپی بود

این دربی حذفی بود و ما باید می بردیم، یعنی محکوم به برد بودیم. آنهم به خاطر یکسری نتایج که قبلا در دربی گرفته بودیم. به خصوص باخت آخری که مقابل این تیم داشتیم و خود من درون دروازه بودم . ولی بیشتر از انکه فکرش بکنید برای این برد در دربی خوشحال هستم و یک گلایه ایی از حسین کنعانی زادگان دارم . اینکه همه ما ناموس داریم ، این هواداران استقلال حقشان نیست این فحاشی ها را بخورند. اگر این بازیکن(حسین کنعانی زادگان) شخصیت اش را حفظ کند بهتر است . خیلی کار زشتی بود، خیلی کار چیپی بود. البته حسین هم  پسر خوبی است ولی بعضی مواقع یک مقدار خودش را نگهدار دارد بهتر است. همین.

* اگر به تیم ملی دعوت نشوم به اسکوچیچ حق می دهم

می خواهم یک حقیقتی را در مورد تیم ملی بگویم و آن اینکه من نزدیک به 6 سال در تیم ملی بودم اما شرایط طوری بود که علی بیرانوند داشت خیلی خوب کار می کرد و آنطور که باید به من فرصت بازی نرسید . خیلی دوست داشتم درون دروازه تیم ملی قرار بگیرم و دل مردم را شاد کنم ولی این شرایط پیش نیامد. با این حال الان فکر می کنم آقای اسکوچیچ تصمیم منطقی را گرفتند که گلرهای جوان تر را به تیم ملی دعوت کردند من 32 سالم است . البته این باعث نمی شود تلاش نکنم تا دوباره به تیم ملی برنگردم بلکه تمام تلاشم را می کنم اما بازهم تاکید تصمیم اسکوچیچ منطقی بود. امیدوارم یک شرایطی پیش بیاید من هم درون دروازه تیم ملی بایستم و دل مردم را شاد کنم

* بردن الهلال با این شرایط سخت است 

برای بازی الهلال شرایط خیلی فرق می کند چراکه در فصل آینده خواهد بود و معلوم نیست تا آن موقع چه شرایطی برای باشگاه می افتاد. معلوم نیست بازیکنان تمدیدی چه کسانی هستند؟!معلوم نیست بازیکنان را می توانند حفظ کنند؟! خیلی از تیم ها الان دارند بازیکنانشان را جذب می کنند ویا با بازیکنان مذاکره می کنند! در تیم ما هنوز تکلیف تمدیدی ها مشخص نیست. فرشید اسماعیلی، سیاوش یزادنی ، سیدحسینی و خیلی ها دیگر قراردادشان تمام است

* ماندنم در استقلال مشخص نیست

من باید ببینم شرایط چطور می شود. برای اینکه سال قبل از جام جهانی است باید شرایطم را دقیق برسی کنم. اما امسال حضور در تیم استقلال اتفاق کاملا بزرگی در زندگی من بود حالا تا پایان فصل باید ببینیم چه اتفاقی برایم می افتاد. امیدوارم یک شرایطی پیش بیایید که به نفع همه ما باشد.

* دوست دارم سپاهان قهرمان لیگ شود

دوست دارم امسال در لیگ سپاهان قهرمان لیگ شود.

اخبار استقلال

    

 


مطالب مرتبط:

بهتاش فریبا: امید و توقعی از وزارت ورزش نداریم؛ امسال سخت ترین سال استقلال است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار