حواشی دیدار سایپا و استقلال

اعضای کادر فنی و بازیکنان استقلال(تاج) به تصمیم داور مسابقه مبنی بر عدم اعلام پنالتی به سود این تیم اعتراض کردند.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های سایپا تهران و استقلال(تاج) ایران از ساعت 19:50 امشب شنبه (19 تیر 1400) از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فصل 1399/1400 در ورزشگاه خالی از تماشاگر دستگردی(پاس فوامین) تهران برگزار خواهد شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

           

* آرمان رمضانی و محمد دانشگر که سابقه بازی در تیم فوتبال سایپا را هم دارند هنگام گرم کردن با بازیکنان سایپا خوش‌وبش کردند.

* احمد موسوی، مدافع استقلال هنگام گرم کردن با محمد حسین اکبرمنادی، دروازه‌بان ذخیره سایپا در این بازی برخورد گرمی داشت.

* شیخ‌ دیاباته، مهاجم آبی‌پوشان پس از بازگشت مجددش به ایران یک بار دیگر در لیست استقلال قرار گرفت.

* ووریا غفوری، محمد نادری و سینا خادم‌پور که در لیست استقلال برای بازی امروز حضور ندارند پیش از شروع بازی در ورزشگاه دستگردی تمرین کردند.

* نادری محروم است، غفوری مصدوم است و خادم‌پور به صلاحدید کادر فنی در لیست قرار نگرفته است.

* روی نیمکت سایپا بازیکنان همچون محمدحسین اکبرمنادی، محسن مسلمان، رضا جعفری، امیرعلی صادقی، حسین مالکی، فرزاد جعفری، عرفان خانی، عارف حاج‌عیدی و مهرداد عبدی حضور دارند. مسلمان همچون چند دیدار اخیر در ترکیب اصلی نارنجی‌پوشان حضور ندارد.

* نیمکت‌نشینان استقلال در این مسابقه را رشید مظاهری،داریوش شجاعیان، سید احمد موسوی، شیخ دیاباته، مهدی مهدی‌پور، متین کریم‌زاده، سعید مهری، محمد دانشگر و ارسلان مطهری تشکیل می‌دهند.

* پیش از شروع مسابقه آرش رضاوند، بازیکن استقلال که سابقه بازی در سایپا را دارد با بازیکنان و نیمکت‌نشینان این تیم برخورد گرمی داشت.

* فراز کمالوند، سرمربی سایپا که سابقه حضور در استقلال را داشت پیش از شروع مسابقه به سمت نیمکت آبی‌پوشان رفت و با تک تک اعضای این تیم خوش‌وبش کرد. وی برخورد گرمی با فرهاد مجیدی داشت.

* فرشید اسماعیلی قبل از شروع مسابقه به سمت فراز کمالوند رفت و وی را در آغوش گرفت.

حواشی دیدار سایپا و استقلال

* در دقیقه 11 بازی مهدی قائدی در برخورد با بازیکن سایپا درون مخوطه جریمه این تیم سرنگون شد، اما داور اعتقاد به ادامه بازی داشت و این تصمیم باعث اعتراض آبی پوشان شد.

* حسین مالکی، بازیکن سایپا در دقیقه 30 با دستور فراز کمالوند خود را گرم کرد تا در صورت نیاز وارد ترکیب نارنجی‌پوشان شود.

* در دقیقه 30 مرتضی منصوریان، داور مسابقه کولینگ بریک اعلام کرد تا بازیکنان هر دو تیم لحظاتی استراحت کرده و آبی بنوشند.

* در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا اعلام شده بود این مسابقه بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، افراد متفرقه زیادی بین بازیکنان ذخیره دو تیم حضور داشتند.

* فراز کمالوند، سرمربی سایپا در تمام طول 45 دقیقه در کنار زمین ایستاده بود و با شور و هیجان خاصی شاگردانش را هدایت می‌کرد.

* در پایان نیمه نخست و زمانی که داور سوت پایان نیمه را زد، بابک مرادی به سمت مرتضی منصوریان رفت و با وی صحبت و نسبت به چند صحنه اعتراض کرد.

* در دقیقه 55 اعلام خطا روی آرمان رمضانی پشت محوطه جریمه سایپا با اعتراض هر دو تیم همراه بود. استقلالی‌ها معتقد بودند بازیکن سایپا باید اخراج می‌شد و سایپایی‌ها معتقد بودند که داور نباید وی را جریمه کرد.

* فرهاد مجیدی هم در این صحنه به فریدون اصفهانیان، ناظر داوری این مسابقه اعتراض کرد.

* سبحان خاقانی، بازیکن جوان استقلال پس از شوتی که به سمت دروازه سایپا زد، دچار مصدومیت شد. مصدومیت خاقانی موجب شد که وی از زمین مسابقه خارج شود و احمد موسوی جایگزین وی شد.

* زمانی که موسوی قصد ورود به زمین مسابقه را داشت با داور چهارم که قصد بالا بردن تابلوی تعویض را داشت، برخورد کرد. این برخورد موجب شد تا درگیری لفظی کوتاهی بین موسوی و جنگی ایجاد شود.

* فرزاد مجیدی، کمک سرپرست تیم فوتبال استقلال که از روی سکوها نظاره‌گر بازی بود در دقیقه 69 با نیمکت‌نشینان سایپا درگیری لفظی پیدا کرد.

* ارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال استقلال پیش از ورود به زمین مسابقه با فراز کمالوند خوش‌وبش کرد.

* پس از اینکه در دقیقه 75 داور یک خطای پنالتی به سود استقلال اعلام کرد، حسین ماهینی به همراه سایر بازیکنان سایپا به سمت داور مسابقه رفتند و نسبت به نظر وی اعتراض کردند.

* حسین ماهینی که همشهری و از دوستان مهدی قائدی است پس از اعلام پنالتی به سمت بازیکن استقلال رفت و به وی گفت که شبیه‌‌سازی کرده است.

* در شرایطی که ارسلان مطهری پشت توپ ایستاده بود تا ضربه پنالتی را برای استقلال بزند، داور مسابقه کولینگ بریک اعلام کرد تا وقفه‌ای در جریان بازی ایجاد شود.

* ارسلان مطهری که در دقیقه 70 در ترکیب استقلال گرفته بود پس از 9 دقیقه توانست برای تیمش گلزنی کند. مهاجم آبی‌پوشان پس از 10 بازی توانست استقلال گلزنی کند. گل قبلی مطهری در دیدار با الدحیل به ثمر رسیده بود.

* عارف غلامی، مدافع استقلال در دقیقه 73 به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد و محمد دانشگر جایگزین وی شد.

* ارسلان مطهری در دقیقه 87 توانست گل دوم را روی یک شوت تماشایی برای استقلال به ثمر برساند. وی بعد از این گل مستقیم به سمت نیمکت استقلال رفت و فرهاد مجیدی را در آغوش گرفت.

* مهدی قائدی در دقیقه 90 جای خود را به شیخ دیاباته داد. وی هنگام خروج از زمین مسابقه بسیار ناراحت بود، اما دلیل ناراحتی وی مشخص نشد.

* در پایان مسابقه فرهاد مجیدی به سمت نیمکت سایپا رفت و به اعضای کادر فنی این تیم خسته نباشید گفت.

* دیدار دو تیم سایپا و استقلال(تاج) ایران با دو گل به سود استقلال به پایان رسید.

* نصرالله عبداللهی بعد از برتری استقلال مقابل سایپا  در خصوص وضعیت میلیچ اظهار داشت:

میلیچ ایران را ترک کرده و در مورد وضعیت او باید از مسئولان حقوقی باشگاه سوال کنید.

وی در خصوص مشکل مشابه دیاباته و اینکه گفته می‌شود او قصد شکایت از استقلال را دارد گفت: دیاباته اینجا حضور دارد و مشکلی نیست.

* بابک مرادی پس از پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل سایپا در هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر در پاسخ به این سوال بعد از مدت‌ها در ترکیب اصلی قرار گرفته است، اظهار داشت:

خدا را شکر.

وی درمورد اینکه امروز در پست غیرتخصصی قرار گرفته بود، عنوان کرد: فقط می‌توانم بگویم خدا را شکر که برنده بازی شدیم. دم همه بازیکنان گرم که سنگ تمام گذاشتند. به هواداران که صاحبان اصلی این تیم هستند تبریک می‌گویم. به امید خدا در بازی حساس دربی هم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درخصوص اینکه با وجود اینکه مدت‌ها نیمکت‌نشین بوده، هیچ صحبتی نکرد، گفت: من هوادار و بازیکن تیم هستم و هر زمانی که کادر فنی صلاح بداند در ترکیب قرار می‌گیرم.

* شیخ دیاباته هم با اعلام این موضوع که از پیروزی استقلال خوشحال است، خطاب به خبرنگاران گفت که تنها می‌تواند به زبان فرانسوی صحبت کند و به همین دلیل سوار اتوبوس تیم شد و محل را ترک کرد.

    

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ عدم حضور فرهاد مجیدی در نشست خبری؛ اعتراض به فشارهای تلفنی؟

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ گیتار نوازی امیر ارسلان در دستگردی؛ فرهاد، سایپا و فراز را به سقوط نزدیک‌ کرد!

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ تساوی سایپا و استقلال در نیمه نخست/ قصه تکراری ناداوری ها؛ سه پنالتی استقلال بازهم سوخت

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل سایپا؛ انتقام از رفیق نیمه راه!

تداخل ساعت بازی‌های استقلال و پیروزی در هفته بیست و هفتم!

داوران هفته بیست و هفتم لیگ برتر 99/00 مشخص شدند؛ داور اهل مشهد قاضی دیدار سایپا و استقلال!

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ فرهاد از تراکتور انتقام گرفت؛ مهدی قایدی طلای 18 عیار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار