احمد مددی

مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) گفت: این باشگاه روز شنبه از کنعانی زادگان در سه نهاد کمیته اخلاق، انضباطی و دادسراي فرهنگ و رسانه شکایت خواهد کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، اجمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، به انتقاد از رفتارهای دوگانه داوران پرداخت در خصوص قضاوت برای دو تیم پایتخت و نحوه برخورد با سرمربیان این دو تیم، خواهان محرومیت مدافع هتاک تیم پیروزی شد، که در ادامه صحبت های او را می خوانید:

         

* داور بازی استقلال و آلومینیوم گل سالم ما را نگرفت

شب گذشته با وجود اینکه بعد از اعلام اسامی داور بازی استقلال و آلومینیوم، به انتخاب این داور اعتراض کردیم، متاسفانه بازهم عملکرد ضعیفی را از تیم داوری شاهد بودیم. داور بازی گل سالم ما را نگرفت و وقتی آقای مجیدی به داور انتقاد کرد و حتی به او و دستیارانش خواست فیلم اشتباهشان را نشان دهد، با کارت زرد جریمه شد.

* اگر رفتار آقای گل‌محمدی را مجیدی انجام می‌داد، او را محروم می کردند

اینکه آقای مجیدی بابت یک اعتراض مودبانه با کارت زرد جریمه شود و یحیی گل‌محمدی هم بابت آن رفتار فقط یک کارت زرد بگیرد، نمونه آن رفتار دوگانه است که به آن اشاره کردم. در آن بازی پنالتی واضح روی بازیکن گل‌گهر رخ داد و داور آن را بیرون از محوطه اعلام کرد. بر اساس تصاویر تلویزیونی معلوم بود که داور چهارم به داور بازی می‌گوید خطا در داخل محوطه بوده که آقای گل‌محمدی با فریادهایش بر سر داور مانع از تغییر نظر داور شد.

فكر می‌كنم این رفتار اگر توسط آقای مجیدی انجام می‌شد، او نه تنها اخراج می‌شد، بلکه به احتمال زياد بلافاصله به کمیته انضباطی دعوت و با حداقل ۲ جلسه محرومیت روبه‌رو می‌شد.

* با تبعيض و رفتارهای دوگانه موجوديت ليگ برتر زير سوال می‌رود

این رفتارهای دوگانه و متناقض صدای بسیاری از تیم‌ها را درآورده و باید واقعا فکری در این رابطه شود. بی ترديد با تبعيض و رفتارهای دوگانه نه تنها تنور ليگ داغ نمی‌شود بلكه موجوديت ليگ برتر و رقابت واقعی در آن زير سوال می‌رود.

* منتظریم ببینیم حکم فحاشی کنعانی‌زادگان چه خواهد بود

متاسفانه ادبیات استفاده شده از این بازیکن هتاک در آن کلیپ، نشان دهنده مسائل زیادی است. اول اینکه برای من سوال است که این بازیکن که یک سالی را هم در استقلال بوده و نان و نمک این باشگاه را خورده، چطور انقدر راحت هتاکی کرده و آیا چنین بازیکنی اصلا استحقاق پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی فوتبال ایران را دارد؟

نکته بعدی اینکه باشگاه استقلال روز شنبه از این بازیکن در سه نهاد کمیته اخلاق، انضباطی و دادسراي فرهنگ و رسانه شکایت خواهد کرد. مطمئنا نه فقط هواداران استقلال بلکه همه هوادارانی که حساب فحاشی را از ورزش جدا می‌دانند، خواهان محرومیت این بازیکن هستند.

آقای غلامپور به دلیل درگیری‌های در دربی ۲ جلسه محروم شد و منتظریم ببینیم حکم این فحاشی چه خواهد بود و در این راه حتی ذره‌ای از حقوق هوادارانمان کوتاه نمی‌آییم.

مددی: ادعای تخلف آکادمی ااخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


اخبار مرتبط:

آیا مهندس سید مهدی سید علی در⁧ بازی آلومینیوم و استقلال،⁩ فقط روی صحنه گل مهندسی کرد؟

کمیته اخلاق در خواب/ چرا توهین ناموسی مدافع بی ادب تیم پیروزی به هواداران استقلال پیگیری نمی شود؟

باشگاه استقلال از مدافع هتاک تیم پیروزی شکایت می کند

حمله شبانه استقلالی‌ها به مهندسی لیگ/ ولی باز هر چی آقا مرتضی بگه!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار