حواشی دیدار استقلال و پدیده

پیش از آغاز دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پدیده مشهد بنرهای تبلیغاتی از روی سکوهای ورزشگاه آزادی جمع‌آوری شد.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال(تاج) ایران و پدیده(شهرخودرو) خراسان از ساعت 19:15 امروز دوشنبه(31 خرداد 1400) از هفته بیست و یکم لیگ برتر فصل 1399/1400 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران برگزار خواهد شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

           

* با توجه به تهدید سازمان لیگ و باشگاه استقلال برای عدم برگزاری بازی به دلیل نصب بنرهای تبلیغاتی روی سکوهای ورزشگاه آزادی، در هنگام گرم کردن بازیکنان بنرها جمع‌آوری شد.

* به دلیل سخنرانی آیت‌الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب مردم در سالن 12 هزار نفری آزادی، اجازه ورود خبرنگاران به داخل ورزشگاه داده نشد و آنها مجبور شدند با خودروهای خود با طی کردن مسافتی طولانی از در خانه کشتی وارد ورزشگاه شوند.

* زمانی که خبرنگاران به محل جایگاه خود رسیدند، در جایگاه خبرنگاران قفل بود و پس از گذشت دقایقی مسئولان ورزشگاه در را باز کردند.

* فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، هروویه میلیچ، احمد موسوی و رشید مظاهری به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست دادند. شیخ دیاباته مهاجم خارجی استقلال نیز هنوز به ایران بازنگشته است.

* روی نیمکت استقلال، مهدی قایدی، سینا خادم‌پور، بابک مرادی، متین کریم‌زاده، آرش داج‌لیری، سعید مهری، محمد دانشگر، سبحان خاقانی و سینا سعیدی‌فر حضور دارند.

* اشکان نامداری مربی دروازه‌بان‌های پیشین استقلال و فعلی پدیده قبل از شروع بازی به سمت فرهاد مجیدی رفت و او را در آغوش گرفت.

* امین قاسمی‌نژاد مهاجم پدیده که در نیم‌فصل نتوانست به استقلال بپیوندد برخورد گرمی با بازیکنان این تیم داشت.

* پیش از شروع مسابقه فرهاد مجیدی به سمت نیمکت پدیده رفت و برخورد گرمی با مهدی رحمتی، علی سامره و  محمود نوازی داشت؛ سرمربی تیم استقلال همچنین در کنار رحمتی عکس یادگاری گرفت.

* بعد از خوش و بش رحمتی و مجیدی تمامی بازیکنان تیم استقلال به سمت سرمربی کنونی پدیده رفته و استقبال جالب توجهی از وی به عمل آوردند. بازیکنان استقلال بدون توجه به مسائل کرونایی رحمتی را در آغوش گرفته و از وی برای حضور در زمین رخصت گرفتند.

* سیاوش یزدانی که با رحمتی در پیکان هم‌بازی بود علاوه بر خوش و بش با این مربی با حسین بادامکی سرپرست پدیده برخورد گرمی داشت.

* آرمان رمضانی برای اولین‌بار از زمان پیوستنش به استقلال در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت.

* بهزاد غلامپور آخرین عضو کادر فنی استقلال بود که بعد از سوت شروع بازی روی نیمکت نشست. وی هنگام برخورد مربیان دو تیم با اعضای تیم پدید و اعضای کادر فنی این تیم روبه‌رو نشد.

* در دقیقه 6 مسابقه خطای مهاجم پدیده روی عارف غلامی باعث اعتراض مجیدی شد.

* در یک صحنه عرفان معصومی در موقعیت ضد حمله توپ را لو داد که رحمتی با عصبانیت بر سر وی فریاد زد. در یک صحنه دیگر میلاد فراهانی در دفاع توپ دچار اشتباه شد که باز هم رحمتی به این موضوع واکنش نشان داد. در ادامه امیرحسین کریمی توپی دیگر را لو داد که بعد از این صحنه رحمتی با فریاد بر سر هافبک تیمش با ناراحتی روی نیمکت نشست و از وحید فاضلی خواست که کنار خط بایستد.

* میلاد فراهانی در اواخر نیمه اول بر سر مدافعان تیمش فریاد زد که فاضلی از کنار خط به وی گفت‌؛ میلاد جان آرام‌تر با بچه‌ها صحبت کن.

* هنگامی که تیم استقلال در چند نوبت روی دروازه پدیده موقعیت ایجاد کرد رحمتی با صدای بلند خطاب به بازیکنان پدیده گفت؛ خواب‌تان نبرد! وی در چند نوبت این جمله را تکرار کرد.

* مهدی قائدی، محمد دانشگر، سینا خادم‌پور، متین کریم‌زاده و بابک مرادی در بین دو نیمه مشغول گرم کردن شدند. ظاهراً مجیدی تصمیم دارد از قائدی و دانشگر در نیمه دوم استفاده کند.

* در بین دو نیمه فرهاد مجیدی، علی سامره و محمد نوازی بازیکنان دهه هشتاد تیم استقلال برخورد گرمی با یکدیگر داشتند. فرزاد مجیدی هنگامی که سامره و نوازی را دید با این دو نفر خوش و بش کرد.

* فرشید اسماعیلی که با لباس شخصی در ورزشگاه آزادی حاضر شده است هنگامی که رحمتی را دید به سمت وی رفت و او را در آغوش گرفت. اسماعیلی همچنین با محمد نوازی هم خوش و بش کرد.

* بهزاد غلامپور که در ابتدای مسابقه با کادر فنی پدیده روبه‌رو نشده بود در بین دو نیمه با نوازی و سامره برخورد گرمی داشت.

* با تعویض ووریا غفوری و خروج وی از زمین حسین حسینی مسئولیت کاپیتانی استقلال را برعهده گرفت. 

* احمد الجبوری مهاجم پدیده که امروز روی نیمکت نشسته است هنگامی که فرزاد مجیدی را دید او را در آغوش گرفت. مجیدی و الجبوری بیش از این در نساجی با یکدیگر همکاری می‌کردند.

* در دقیقه 58 مسابقه مهرداد بایرامی در محوطه جریمه استقلال توپ را از مدافع این تیم گرفت اما داور اعلام خطا کرد که همین موضوع باعث اعتراض نیمکت‌نشینان پدیده شد.

* آرمان رمضانی دومین گل پیاپی خود را برای تیم استقلال مقابل پدیده به ثمر رساند. این بازیکن در بازی قبل مقابل نفت آبادان گل سه امتیازی تیمش را زده بود. همچنین در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان نیز گلزنی کرد.

* هنگامی که رمضانی گل آبی‌پوشان را به ثمر رساند لوگوی استقلال را به دوربین‌های عکاسان نشان داد و سپس مجیدی را در آغوش گرفت. وی قبل از رفتن به سمت سرمربی استقلال پیراهن تیمش را بوسید.

حواشی دیدار استقلال و پدیده

حواشی دیدار استقلال و پدیده

* در جریان بازی در نیمه دوم و دقیقه 84 برق ورزشگاه آزادی قطع و بازی متوقف شد.

* در اواخر نیمه دوم یزدان دوست بازیکن تیم پدیده به علت افت فشار از ورزشگاه خارج و به بیمارستان منتقل شد.

* هنگام قطع برق ورزشگاه آزادی مهدی رحمتی سرمربی پدیده با سیاوش یزدانی و حسین مرادمند مشغول گفت‌وگو شد.

* داور بازی 15 دقیقه وقت تلف شده را برای نیمه دوم اعلام کرد.

* درحالی که بازی توقفش تمام شد اما دوباره داور اعلام به قطع بازی کرد. دلیل قطع بازی ضعیف شدن نور ورزشگاه بود که چند دقیقه ای بازی دوباره متوقف شد و بعد از درست شدن نور ورزشگاه بازی از سر گرفته شد.

* دیدار دو تیم استقلال(تاج) و پدیده(شهر خودرو مشهد) با دو گل به سود استقلال به پایان رسید.

        

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و یکم لیگ برتر/ عبور استقلال از تاریکی آزادی؛ قایدی شهر خودرو و رحمتی را به زانو در آورد!

هفته بیست و یکم لیگ برتر/ تساوی بدون گل استقلال و شهرخودرو در نیمه نخست؛ از تیمی که غرق در حاشیه و بحران است، چه انتظاری دارید؟!

هفته بیست و یکم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل شهرخودرو؛ با یک لشگر غایب مقابل مهدی رحمتی!

هفته بیست و یکم لیگ برتر/ ساعت برگزاری بازی استقلال و شهر خودرو تغییر کرد

هفته بیست و یکم لیگ برتر/ صالح مصطفوی: شرایط موجود در شان باشگاه استقلال نیست؛ یک لشکر مصدوم و غایب مقابل پدیده داریم

داوران دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر 99/00 مشخص شدند؛ داور گیلانی قاضی دیدار استقلال و شهر خودرو!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار