احمد مددی

مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) گفت: اظهارات مجیدی در مورد آذری جهرمی به مجید صدری چه ارتباطی دارد؟!

 

به گزارش استقلال نیوز، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با تسنیم، درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال(تاج) مقابل پیروزی(پرسپولیس) در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

   

* شکست استقلال در داربی 94؟

استقلال بازی خوبی به نمایش گذاشت و موقعیت‌هایی داشت که تبدیل به گل نشد. متأسفانه داور پنالتی واضح روی مهدی قایدی را نگرفت. همه کارشناسان داوری اعلام کردند باید برای استقلال پنالتی گرفته می‌شد. اگر همان ابتدای بازی پنالتی گرفته شده بود، روند بازی به سود استقلال تغییر می‌کرد و مطمئن باشید این نتیجه رقم نمی‌خورد. استقلال واقعا مستحق شکست نبود.

پیگیر اشتباه داوری در دربی بر اساس چارچوب‌های قانونی خواهیم بود. درگیری‌های آخر بازی هم تنها یک دلیل داشت؛ عدم برخورد با خاطیان در دیدارهای قبلی.

* کری‌خوانی آذری جهرمی علیه استقلال پس از داربی؟

وزیر ارتباطات قطعا می‌داند که استقلال هواداران میلیونی دارد و هر واکنشی، تبعات اجتماعی خواهد داشت. از آقای وزیر انتظار داریم جوانب و عواقب رفتارش را در نظر بگیرد تا توهینی به هواداران بزرگ استقلال و تاریخ با عظمت این باشگاه نشود.

* اظهارات مجید صدری، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که از باشگاه استقلال خواسته به خاطر اظهارات فرهاد مجیدی علیه وزیر ارتباطات عذرخواهی و با وی برخورد کند؟

یک نفر در جایگاه وزیر باید مقداری مسائل را رعایت کند. آقای صدری! اگر وزیری به پرسپولیس توهین می‌کرد، ساکت می‌ماندید و عکس‌العملی نشان نمی‌دادید؟ اگر وزیر دولت، به لوگوی باشگاه پرسپولیس توهین می‌کرد، از هواداران‌تان می‌خواستید سکوت کنند؟ اصلا ارتباط این موضوع با آقای صدری چیست؟!

* صحبت پایانی؟

می‌دانم هواداران استقلال خیلی ناراحت هستند، اما از آنها می‌خواهم صبوری کنند. باید در جام حذفی گام‌‌های محکمی برداریم و به فکر آینده باشیم.

به گزارش استقلال نیوز، به دلیل جعل مدرک توسط فدراسیون فوتبال و تیم پیروزی(پرسپولیس) و همچنین عدم برگزاری دیدار سوپر جام، خبرگزاری استقلال‌نیوز همچون دیگر استقلالی‌ها، نتیجه این داربی(سوپر جام کذایی) را قانونی ندانسته و آن را لحاظ نمی‌کند و نخواهد کرد.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ استقلال توان جنگیدن با داور داربی را نداشت؛ از مجیدی با همه وجود حمایت می کنیم

دیدگاه‌ها  
babak
0 #1 babak 1400-02-25 13:15
یک بار نوشتم دیاباته وضعیت خوبی نداره چاپ نکردید، دوباره میگم به این موضوع فکر کنید و بپردازید، دیاباته تموم شده و نا آمده است و هیچ اثری در چند بازی آخر نداشته. استقلال به یک تمام کننه آماده احتیاج مبرم دارد
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار