JHG

شهاب جهانیان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:مذاکره با بازیکن جدید را تکذیب میکنم

به گزارش استقلال نیوز شهاب جهانیان در گفت و گو با کاپ، درباره اینکه هر روز اسامی بازیکنان و مربیانی برای پیوستن به ایتقلال مطرح می شود اظهار داشت: با نظر سرپرست باشگاه استقلال کمیته ای متشکل از افشارزاده، معینی، پورحیدری و بنده قرار است در فصل نقل و انتقالات برای این منظور فعالیت کنیم. در این فصل همه فعالیت ها در این باره از این طریق انجام می شود و هیچ بازیکین غیر از این نمی تواند به استقلال بیاید.

وی ادامه داد: باشگاه استقلال تا این لحظه با هیچ بازیکنی برای فصل بعد مذاکره ای نداشته و هر خبری در این ارتباط صحت ندارد. این گروه در این باره تا آنجا جدی است که حتی اگر بازیکنی تا پای امضای قرارداد هم پیش برود ولی این کمیته در جریان روند کارش نباشد مانع از عقد قراردادش خواهد شد.

جهانیان تأکید کرد: فعلا همه تمرکز تیم و باشگاه روی برگزاری هرچه بهتر بازی فینال جام حذفی است و به چیزی غیر از این فکر نمی کنیم. می دانیم که بازیکنان حرفه ای و با کیفیت هم به این سرعت جذب تیمی نمی شوند و عجله ای برای این کار نداریم. قطعا در این فصل هرکاری دررابطه با نقل و انتقالات انجام شود آن را به اطلاع هواداران استقلال خواهیم رساند.

وی در پایان گفت: از هواداران استقلال که تا امروز حامی اصلی تیم شان بوده اند هم دعوت می کنیم تا در تک بازی باقیمانده استقلال هم حمایت خود را از تیم محبوبشان دریغ نکنند تا با کسب جام قهرمانی حذفی آن را به طرفداران تیم تقدیم کنیم. بی شک بازی اسانی برابر ذوب آهن نخواهیم داشت ولی همه بازیکنان و مربیان تیم مجدانه درصدد هستند تا این کاپ را از خرمشهر به تهران بیاورند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار