احمد مددی

مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) گفت: با توجه به نامه‌ای که وکیل بودوروف به فیفا زده، امیدوار هستیم که آنها با حسن نیت پنجره ما را تا فردا باز کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با فارس، در خصوص باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال اخباری منتشر شده که گویا مشکل این باشگاه برای ثبت قراردادهای جدید حل شده است، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

  

 

چند روز قبل 131 هزار یورو بودوروف واریز کردیم

ما چند روز قبل 131 هزار یورو به حساب بودوروف واریز کردیم که متأسفانه به دلیل مسدود شدن شماره حساب، پول به دست این بازیکن نرسید و طی تماسی که با وکیل او داشتیم شماره حساب جدیدی به ما اعلام شد.

* هنوز 131 هزار یورو بودوروف برگشت نخورده است

اما هنوز این پول به حساب مبدا نرسیده است و به اصطلاح برگشت نخورده است. ما هم در مکاتباتی که با وکیل بودوروف داشتیم این موضوع را به اطلاعش رساندیم و او طی ایمیلی که به معاون بین الملل باشگاه استقلال ارسال کرده خطاب به ما گفته؛ به فیفا نامه‌ای ارسال کرده که مشکل عدم وصول پول به باشگاه استقلال برنمی‌گردد و مشکل از طرف آنها نیست، لذا بودوروف رضایت خود را برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال اعلام می‌کند.

امیدواریم فیفا با حسن نیت پنجره ما را تا فردا باز کنند

وکیل بودوروف همچنین در ادامه نامه خود به فیفا نوشته که به باشگاه استقلال تا دو هفته آینده (پایان ماه میلادی جاری) مهلت می‌دهیم تا این مبلغ به حساب بودوروف برسد. با توجه به این نامه‌ای که وکیل این بازیکن به فیفا زده، امیدوار هستیم که آنها با حسن نیت پنجره ما را تا فردا باز کنند. تا بتوانیم قرارداد بازیکنان جدیدمان را ثبت کنیم. هنوز تا این لحظه تاییدیه فیفا به دست ما نرسیده است. به محض این که 131 هزار یورو به حساب مبدأ‌ باز گردد این پول را به شماره حساب جدید واریز می‌کنیم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

رسمی/ فرشید باقری از استقلال جدا شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار