احمد مددی

مدیرعامل باشگاه استقلال (تاج) گفت: فرهاد مجیدی علاوه بر قاسمی نژاد، نام دو بازیکن دیگر را برای حضور در این تیم در لیست خود گذاشته است.

 

به گزارش استقلال نیوز، موضوع حضور امین قاسمی نژاد بازیکن شهرخودرو در استقلال هنوز قطعی نشده و در حالیکه به نظر می‌رسید قاسمی نژاد پس از بازی با پیکان به جمع آبی پوشان بپیوندد، ولی پروسه حضور او در جمع شاگردان مجیدی طولانی شد و گفته می شود چند تیم دیگر نیز خواهان جذب این بازیکن هستند.

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) در ارتباط تلفنی با برنامه "ورزش ایران" از رادیو ایران، درخصوص روند مذاکرات با مشهدی‌ها برای جذب قاسمی نژاد، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

    

روند مذاکرات با مشهدی‌ها برای جذب قاسمی نژاد؟

 

در رابطه با جذب امین قاسمی نژاد، چندین جلسه با باشگاه شهرخودرو مذاکره کردیم که متأسفانه یکی دو باشگاه فضا را غبارآلود کردند و قیمت‌ها را نجومی کردند.

* این دو باشگاه تراکتور و سپاهان هستند؟

اجازه بدهید من نگویم کدام باشگاه ها این کار را کردند ولی اینجا استقلال است. اگر بازیکنی عشق به هوادار داشته باشد، باید از خیلی از مسائل گذشت کند.

البته ما تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین رویکرد قاسمی نژاد را جذب کنیم ولی بپذیرید که شرایط مالی باشگاه ما اجازه اینکه وجه رضایت نامه با آن مبلغ نجومی یا قراردادی که باشگاه دیگری پیشنهاد داده، در توان ما نیست.

* شرط مهدی رحمتی برای معاوضه قاسمی نژاد با عارف غلامی یا محمدحسین مرادمند به اضافه مبلغی؟

این خبر به هیچ وجه صحت ندارد. باشگاه شهرخودرو نه به صورت مکتوب و نه به صورت شفاهی این شرط را به ما اعلام نکرده اند که حتی اگر این شرط را داشته باشند، قطعا مورد موافقت ما قرار نخواهد گرفت.

* لیست خرید فرهاد مجیدی؟

نام دو بازیکن دیگر نیز عنوان شد و از من درخواست کردند که با این دو نفر از طریق باشگاه هایشان به صورت کاملا حرفه ای مذاکره کنیم که از همان شب گذشته مذاکرات را آغاز کرده ایم و امیدوارم به نتایج مطلوب برسیم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

مرحله 1/16 جام حذفی/ فراز کمالوند: بازی سختی برابر پیکان خواهیم داشت؛ در سه پست نیاز به تقویت داریم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار