d36cce4b 8222 4820 9697 66db1b665298

پرویز مظلومی در نشست خبری بازی با صبا گفت تمام تلاش ما بر این است که بازی با صبا را با پیروزی به اتمام برسانیم و به اتفاقات دیگر کاری نداریم

به گزارش استقلال نیوز پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی مقابل صبا اظهار داشت: در هر صورت شرایط حساسی برای ما وجود دارد. در حال حاضر شرایط قهرمانی دست ما نیست و در دست دیگران است. اما در هفته های قبل این سرنوشت دست خودمان بود.

وی افزود:بازی ساده ای فردا نخواهیم داشت و تمام تلاشمان این است که بازی پایانی فصل را با پیروزی پشت سر بگذاریم. سال سختی را پشت سر گذاشتیم و فراز و نشیب زیادی داشتیم. از اینکه خیلی اوقات هواداران را ناراحت کردیم عذرخواهی می کنیم. ما روی صبا آشنایی کامل داریم و میدانیم آنها در نیم فصل اول بسیار عالی نتیجه گرفتند. هر چند آنها شانس کسب سهمیه را از دست دادند اما نشان دادند که تیم قابلی هستند. انشاالله هواداران به حمایت ما می آیند و ما بازی را با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت.

سرمربی استقلال ادامه داد: من هیچ وقت دنبال بهانه نبودم ولی به مرور توقعات بالا رفت. ما در شرایط سختی این تیم را تحویل گرفتیم و با برنامه ای که داده بودیم توانستیم در جوانگرایی و کسب سهمیه موفق باشیم. البته ما هفته ها صدرنشین لیگ بودیم و الان هم فینالیست جام حذفی هستیم.

وی ادامه داد:همین مسائل کار ما را سخت کرد و هواداران عکس العمل نشان دادند که این مساله سبب ایجاد استرس شد. ما زمانی هم که صدرنشین بودیم این فشارها وجود داشت و کار را سخت می کرد اما تمام توان مان را خواهیم گذاشت تا نتیجه خوب بگیریم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد:هدف من از ابتدا کسب سهمیه بوده است. به هر شکل فوتبال است و چیزی قابل پیش بینی نیست. با اتفاقاتی که هفته پیش رخ داد شانس قهرمانی مان کمرنگ شد. ولی هرگز دنبال بهانه گیری نبودم.

وی تصریح کرد: اگر دقت کنید در بازی با تمام رقبای مان داوری به ضرر ما بود. در بازی با استقلال خوزستان داور خطایی را به اشتباه گرفت و همان توپ گل شد. در بازی با پرسپولیس پنالتی مسلم ما در حالی که بازی یک بر صفر بود گرفته نشد. در بازی با نفت همین اتفاق افتاد. ضمن اینکه کارشناسان می گویند که در بازی با تراکتور هم گل اول حریف خطا بود. الان دیگر این حرف ها فایده ای ندارد. من همین الان هم به داوران خسته نباشید می گویم ولی داوران همواره در این مسابقات به ما لطمه زدند. همیشه به من گفتند که چرا این قدر سکوت می کنی. واقعا بی انصافی است وقتی یک تیم این قدر لطمه خورده است.

مظلومی افزود:در بازی با پدیده روزبه چشمی مصدوم شد و یک بازیکن خارجی آوردیم تا به ما کمک کند. مجموعه استقلال تلاش خود را کرده است و این بی انصافی است این همه به تیم حمله شود. ضمن اینکه باید بدانید قرارداد مظلومی دوساله است. اگر قرار باشد خودم به دوره های مربیگری ام در استقلال پایان دهم باید امضای همه ما باشد و اگر قرار باشد اخراجم کنند آن تبعات دیگری دارد.اینکه بیرون نشستند و می گویند لنگش کن درست نیست. برخی مدیران به دنبال شوک هستند اما در فصل های گذشته این حرف‌ها را نمی زدند. گاهی وقت‌ها به این صحبت‌ها باید شک کرد زیرا کسانی این حرف‌ها را می زنند که سالیان سال در استقلال بودند. آقایان چرا در فصل های گذشته به استقلال شوک وارد نکردند که استقلال در دربی باخت و ششم شد؟

سرمربی استقلال درباره مصدومان و محرومان تیمش بیان داشت: عادل شیحی مصدوم است ولی خوشبختانه محروم نداریم. کاری به این مساله نداریم که چند بازیکن هستند و چند بازیکن نیستند. می خواهیم بازی جوانمردانه انجام دهیم. شنیده ام که فلان تیم سکه داده است اما ما از این چیزها نداده ایم و توکل مان به خداست. انشاالله در نهایت موفق شویم و دل هواداران را شاد کنیم. 

مظلومی در پایان درباره شایعه برکناری اش خاطرنشان کرد: در این باره حرفی ندارم و خودتان همه چیز را می دانید.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار