bnjlk

استقلال در حالی فردا مقابل صبا قم در شهر حضرت معصومه بازی خواهد کرد که درسال 87-88 استقلال در اتفاق مشابه به قهرمانی رسید

به گزارش استقلال نیوز هفته آخر لیگ برتر فردا به انجام می رسد و سه تیم رقابت تنگاتنگی در این بین دارند. شکست استقلال مقابل تراکتور، شانس این تیم را به حد زیادی کاهش داده است اما یک دلگرمی آماری عجیب، آنها را به این دیدار امیدوار کرده است.

به فصل 87-88برگردید. جایی که استقلال سه امتیاز کمتر از ذوب آهن داشت اما در هفته آخر موفق شد تیم پیام مشهد را شکست دهد و ذوب هم به فولاد ببازد. نکته جالب، این بود که در آن فصل پرسپولیس در هفته آخر با راه آهن بازی داشت.

حالا 7، 8 سال از آ« ماجرا گذشته است. استقلال بازهم به قهرمانی امید چندانی ندارد اما باید خارج از تهران به مصاف صبا برود. پرسپولیس هم در تهران میزبان راه آهن است. البته اوضاع این بار خیلی متفاوت است. پرسپولیس خودش مدعی است و اصلا تیم دیگری مانند استقلال خوزستان، اصلی ترین مدعی به شمار می آید. ذوب آهن، بازهم با خوزستان رفته اما این بار باید ببرد؛ کاری که 7سال پیش نکرد.

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار